اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015931518566

لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا

کد: 140102015931518566

https://bit.ly/3Lh2HZt

، (اخبار رسمی): اگر بخواهیم لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا را ارائه دهیم، انتشاراتی‌ در صدر قرار می‌گیرد که از بیشترین نویسندگان در حوزه‌های مختلف استفاده کرده و همکاری مستمری با آنها داشته باشند. در ادامه با چند انتشاراتی که می‌توان آنها را در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا قرار داد، آشنا می­ شویم.

لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا
لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا

از مهم‌ترین ویژگی های یک مجموعه نشر کتاب که آن را در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا جای می­‌دهد، داشتن تنوع موضوعی و محتوایی و همچنین فراگیری مخاطبان در سر تا سر دنیا است. بعلاوه داشتن مخاطبان خاص، همکاری با نویسندگان مختلف با دیدگاه ­های متنوع، از فاکتورها موفقیت یک انتشارات است.

به ‌کرات دیده‌ایم ناشران کتابی که به دلیل نادیده گرفتن عوامل فوق با شکست روبرو شده و به سرعت از بازار حذف می­ شوند. هرچقدر یک مجموعه انتشاراتی، ژانرهای متنوع از جمله داستانی، ادبی، علمی، تخیلی، مذهبی را در فرآیند نشر پوشش دهد و نیازهای مخاطبان را از کودکان تا بزرگسالان مرتفع سازد، موفقیت بیشتری خواهد داشت و می تواند نام خود را در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا ثبت کند.  

اگر بخواهیم لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا را ارائه دهیم، انتشاراتی‌ در صدر قرار می‌گیرند که از بیشترین نویسندگان در حوزه‌های مختلف استفاده کرده و همکاری مستمری با افراد و نهادهای مختلفی داشته باشند. بنابراین لازم است یک انتشارات کتاب، برای موفقیت در بازار، تنوع و جهان‌شمولی موضوعات خود و همچنین سلایق مخاطبان خود را در نظر بگیرد. در ادامه با چند انتشاراتی که به دلیل فعالیت­ های بی­ سابقه می‌توان آنها را در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا به ثبت رساند، آشنا می­ شویم.

انتشارات harpercollins

انتشارات harpercollins، دومین ناشر بزرگ کتاب در جهان است. دفتر مرکزی این انتشارات در نیویورک قرار دارد. هارپرکالینز در حال حاضر در ۱۷ کشور جهان فعالیت دارد. هارپرکالینز با دویست سال سابقه و بیش از ۱۲۰ اثر چاپی مارک دار در سراسر جهان، هر ساله حدود 10 هزار کتاب جدید را به ۱۶ زبان منتشر می ­کند و کاتالوگ چاپی و دیجیتالی بیش از 200 هزار عنوان کتاب ارائه می­ دهد.

هارپرکالینز کتاب­های خود را در در ده ها ژانر منتشر می­کند. گفتنی است نویسندگان هارپرکالینز شامل برندگان جایزه نوبل، جایزه پولیتزر، جایزه ملی کتاب، مدال های نیوبری و کالدکوت و جایزه مَن بوکر هستند، از جمله این افراد می­توان خواهران برونته، تاکری، دیکنز، جان اف کندی، مارتین لوتر کینگ جونیور، موریس سنداک، شِل سیلورشتاین و مارگارت وایز براون را نام برد.

هارپرکالینز سابقه­ ای طولانی در عرصه نشر و فروش کتاب داشته و شروع فعالیت آن به اوایل قرن 19 برمی گردد. موفقیت ­های هر ساله این مجموعه بیانگر جایگاه برجسته آن در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا است.

در حال حاضر این انتشارات کتاب های عمومی هارپرکالینز، کتاب­های کودکان هارپرکالینز و انتشارات مسیحی هارپرکالینز را به فروش می­ رساند و عمده ژانرهای آن ژانر داستانی، عاشقانه، تخیلی و تاریخی است.

هارپرکالینز دارای سرمقاله های بی ­نظیر از نویسندگان مختلف، تیم بازاریابی قوی، ارتباطات دیرینه با کتابفروشان و پیشرو در صنعت نشر است که طیف وسیعی از خوانندگان و مصرف کنندگان را دربردارد. هارپرکالینز به طور مداوم در صدر نوآوری و پیشرفت فناوری بوده و هم اکنون با استفاده از فناوری دیجیتال، به دنبال ایجاد تجربه منحصر به فرد خواندن کتاب و گسترش دسترسی به نویسندگان در سرتاسر دنیا است. به همین دلیل این انتشارات را می‌­توان در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا جای داد.

انتشارات پیام عدالت

یکی از مشهورترین انتشارات ایران، انتشارات پیام عدالت است که مطمئناً به دلیل تنوع در نشر و محتوا و بهره‌گیری از نویسندگان سرتاسر کشور، می‌توان آن را در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا جای داد.

انتشارات پیام عدالت از سال 1372 مشغول به فعالیت است. فعالیت‌های این مجموعه ابتدا در حوزه فرهنگ مکتوب بود، اما اکنون در حوزه‌های مختلف از جمله مذهبی، عمومی، داستانی، کتاب‌های کودک و نوجوان و کتاب‌های نفیس مشغول به فعالیت است. حاصل تلاش مجموعه انتشارات پیام عدالت در سال‌های اخیر، نشر و فروش بیش ‌از 900 عنوان کتاب در حوزه های مختلف با شمارگان بیش ‌از شش میلیون نسخه بوده ‌است.

در حال‌ حاضر انتشارات پیام عدالت در حوزه شعر و ادبیات بالغ‌ بر 320 کتاب و کتاب های نفیس بالغ ‌بر 400 عنوان و کتب مذهبی بیش ‌از 100 عنوان و کودک و نوجوان بیش ‌از 40 کتاب را به فروش رسانده است. در سال‌های اخیر نشر کتاب‌های بسیاری را به ‌ویژه به ‌صورت کتاب‌های نفیس در کارنامه خود داشته است و از نوآوری­های بسیاری در زمینه طراحی و استفاده از فناوری چون قلم هوشمند در نشر کتاب ها بهره برده است.

یکی از مهم ترین افتخارات این مجموعه، ترجمه کتاب رکوردهای جهانی گینس همانند نسخه‌های اصلی سال‌های 2005 تا 2013 آن است که در ایران انحصاراً توسط این انتشارات صورت ‌گرفته است. باید اشاره کرد که در حال حاضر این مجموعه به صورت مجازی و حضوری در صنعت نشر و فروش کتاب فعالیت دارد و توانسته موفقیت قابل توجهی در بازار این صنعت و کسب اعتماد مشتریان خود داشته باشد.

انتشارات penguinrandomhouse

این انتشارات یکی از موفق ترین انتشارات دنیا است که با تنوع موضوعی و محتوایی کتاب های منتشر شده و همکاری با نویسندگان موفق، بی شک در لیست پرفروش ترین انتشارات کتاب در دنیا قرار می­گیرد. این انتشارات هم اکنون سالانه بیش از 70،000 کتاب دیجیتال و 15،000 کتاب را در مارکت جهانی ارائه می ­کند که بیش از ۱۰۰ هزار کتاب الکترونیکی از این انتشارات در سراسر جهان در دسترس است.

penguinrandomhouse، هر سال نزدیک به 275 سرمقاله خلاقانه مستقل منتشر می‌­سازد. کتاب‌هایی که این مجموعه منتشر می‌کند، در ژانر عمومی، تخیلی، داستانی، غیرداستانی و زندگی‌نامه هستند. همچنین این کتاب‌ها در بخش کودکان و بزرگسالان ارائه می‌شوند. در سایت مربوط به penguinrandomhouse، روزانه اخبار مربوط به نویسندگانی که با آن‌ها همکاری دارند منتشر می‌شود. گفتنی است کتاب­های این انتشارات در دو قالب صوتی و متنی به فروش می‌­رسند.

تیم اختصاصی این انتشارات که شعب مختلفی در سرتاسر اروپا و آمریکا دارد، متشکل از افراد حرفه‌ای و متعهد هستند و هر روز به‌ دنبال تحقیقات بیشتر برای پیدا کردن نویسندگان خلاق و نوآور برای انتقال داستان‌ها و ایده هایشان به مخاطبان در سرتاسر جهان هستند.

شعار penguinrandomhouse، تقویت قصه‌گویی و شنیدن صداهای متنوع از سرتاسر دنیا است و همواره به ‌دنبال ایجاد فراگیرترین مجموعه از نویسندگان و مخاطبان بوده تا همه افراد، دیدگاه‌های خود را در این مجموعه به ‌راحتی به اشتراک بگذارند. این مجموعه برای نخستین بار دموگرافی داخلی و خارجی فعالیت­ های خود را رسماً منتشر کرد و فعالیت و تعهدات خود را به صورت شفاف ارائه داد.

هدف اصلی این انتشارات ایجاد یک اشتیاق جهانی برای خوانندگان جهت در دست گرفتن کتاب است. افراد این مجموعه معتقدند کتاب‌ها و داستان‌ها و ایده‌هایی که منتشر می‌کنند، ظرفیت منحصر به‌ فردی برای ارتباط با جهان، تغییر مثبت و انتقال تجربیات و ایده ­ها به نسل‌های آینده برای ساختن آینده­ای بهتر دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب