اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102175958218566

بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان

کد: 140102175958218566

https://bit.ly/3weJO30

، (اخبار رسمی): قفل هوشمند به یک وسیله کاربردی تبدیل شده است و نیاز اسفاده از آن در تمامی مناطق احساس می‌شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان آشنا نماییم تا برای خرید قفل هوشمند، حتما این برندها را مدنظر خود قرار دهید.

بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان
بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در جهان

قفل هوشمند دیگر یک قفل ناشناخته و مربوط به مناطق ثروتمند نشین شهرها نمی‌شود. با توجه به افزایش سرقت در کشور، استفاده از قفل هوشمند متناسب با امنیت بالایی که دارد، تصمیمی کاملا منطقی و ضروری محسوب می‌شود.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان آشنا نماییم تا بتوانید قفل هوشمند متناسب با نیازتان و با بالاترین کیفیت و امنیت را خریداری نمایید. در این مقاله علاوه بر آشنایی با بهترین برندها، با ویژگی های قفل هوشمند نیز آشنا خواهید شد.

ویژگی های قفل هوشمند

امنیت

در ابتدا هم به آن اشاره نمودیم که تمام این تلاش ها برای تولید قفل هوشمند به جهت تامین امنیت صورت گرفته است. پیشرفت تکنولوژی در صنعت قفل، به خوبی در تولید قفل هوشمند به نمایش در آمده است و استفاده از تکنولوژی های نوینی چون روش های بازگشایی اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت هوشمند و ... امنیت محیط های داخلی را چندین برابر نموده است.

مسلما شما نیز با این حرف موافق هستید که امنیت قفل های هوشمند به دلیل استفاده از روش های بازگشایی بیومتریک، قابل مقایسه با قفل های کلیدی نخواهد بود. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست؛ در قفل هوشمند از سیستم های پیشرفته امنیتی استفاده شده است که اجازه هک را به افراد خرابکار نمی‌دهد.

دسترسی آسان

قابلیت مهم دیگری که قفل هوشمند برای شما به ارمغان می‌آورد، دسترسی آسان و سریع است. پیدا نکردن کلید در زمانی که عجله داریم، اتفاقی است که بارها برای همه ما افتاده است یا گیر کردن و حتی شکستن آن در قفل، تجربه تلخ دیگری می‌باشد که میتواند اعصاب انسان را به هم بریزد. این مشکل به طور کلی با قفل هوشمند برطرف خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که تمامی سنین از کودک تا پیر به راحتی می‌توانند از آن استفاده نمایند. همچنین استفاده از سیستم های پیشرفته در آن سبب شده است تا این قفل عملکرد سریعی داشته باشد و در کسری از ثانیه درب را باز کند.

روش های بازگشایی مختلف

یکی از امکانات بسیار فوق العاده قفل هوشمند، بازگشایی به کمک روش های مختلف است. بازگشایی به چندین روش این امکان هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید هر زمان به کمک یک روش دلخواه قفل را باز نمایید و دیگر با هیچگونه اجباری در بازگشایی روبرو نخواهید بود. روش های بازگشایی قفل هوشمند عبارتند از: اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور، کارت، تلفن همراه.

کنترل از راه دور

یکی از مهمترین ویژگی های قفل هوشمند که در برخی از مدل ها دیده می‌شود، قابلیت کنترل از راه دور آنها است. در برخی از قفل های هوشمند که از طریق تلفن همراه باز می‌شوند، این امکان وجود دارد که بتوانند قفل درب خانه خود را از راه دور و بدون حضور در نزدیکی منزل باز نمایند.

بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در ایران و جهان

در این بخش به 3 برند برتر قفل هوشمند در جهان پرداخته می‌شود که یکی از این برندها، داخلی است.

قفل هوشمند تنسر لاک

برترین تولید کننده قفل هوشمند در ایران که یکی از برندها برتر در سطح جهان نیز به شمار می‌رود، تنسر لاک است. این برند نام آشنای ایرانی، در ابتدا فعالیت خود را با تولید قفل های حیاطی و کتابی آغاز نمود و پس از ورود قفل هوشمند به دنیای صنعت قفل، تصمیم به تولید قفل هوشمند نمود تا این تکنولوژی را بومی سازی نماید.

تنسر لاک با جمع آوری افراد متخصص و با دانش، توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی به تکنولوژی تولید این قفل دست پیدا نماید و اقدام به تولید قفل های هوشمند با قابلیت بازگشایی از طریق اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت، رمز عبور و حتی تلفن همراه نماید. مهمترین ویژگی های قفل هوشمند تنسر لاک شامل مواردی مانند طراحی مدرن و زیبا، امنیت بالا، روش های بازگشایی مختلف، برخورداری از کلید مکانیکی در شرایط اضطراری و تنوع بسیار بالا می‌شود.

قفل هوشمند Yale

بسیاری از افراد برند Yale را با قفل های کلیدی آن به خاطر سپرده‌اند اما باید به این نکته اشاره نمود که برند Yale از بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند در دنیا نیز محسوب می‌شود. این برند مشهور با تکیه بر پیشینه درخشان خود در صنعت قفل، قدم در تولید قفل هوشمند گذاشت و موفق شد راه گذشته خود را با همان قدرت و کیفیت ادامه دهد. در حال حاضر از قفل هوشمند Yale به عنوان یکی از قفل های هوشمند برتر یاد می‌شود. بازگشایی از طریق تلفن همراه و رمز عبور، قفل شدن اتوماتیک، متریال با کیفیت به کار رفته در بدنه و برخورداری از کلید مکانیکی در مواقع اضطراری، از مهمترین ویژگی های قفل هوشمند Yale است.

قفل هوشمند August

شاید نام برند August را تا به حال نشنیده باشید اما در لیست بهترین تولید کنندگان قفل هوشمند حتما نام این برند قرار می‌گیرد. این برند متعلق به کشور سوئد است و با ساخت قفل های هوشمند با کیفیت خود، توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قفل هوشمند معرفی نماید.

معمولا قفل های هوشمند August از طریق تلفن همراه باز میشوند و هنگامی که مالک به همراه تلفن همراه خود، به خانه نزدیک میشود، قفل بر اساس سازوکار معین شده برای آن، باز می‌گردد. قفل های هوشمند August در حال حاضر یکی از پرفروش ترین قفل های هوشمند در دنیا به حساب می‌آیند. از مهمترین ویژگی های قفل هوشمند August می‌توان به امنیت بسیار بالا، بدنه مقاوم، طراحی زیبا و مینیمال و مجهز بودن به دستیار گوگل و الکسا اشاره نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]