اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046155018060

توسعه فناوری دسته بندی و سورتینگ کالا با برند کیا گیتی صنعت

مجهزترین امکانات لجستیک سورتینگ برای شرکت های ایرانی فراهم شد

کد: 140104046155018060

https://bit.ly/3OJp9LZ

، تهران , (اخبار رسمی): جهان گسترده و درحال رشد امروز، نیازمند ذهنیت‌هایی خلاق و ارائه راه حل های مدرن و نوظهور است. راه حل هایی که امروزه در نقاط مختلف جهان و در همه زمینه‌ها مورد توجه قرار گرفت است.

مجهزترین امکانات لجستیک سورتینگ برای شرکت های ایرانی فراهم شد
مجهزترین امکانات لجستیک سورتینگ برای شرکت های ایرانی فراهم شد

موفقیت پروژه‌های شرکت کیا گیتی صنعت، انعکاسی وسیع در رسانه‌های جهانی داشته و توجه مراکز پیشتاز بین‌المللی را هم به همراه داشته است

توجه به نیازهای ضروری مانند ساده‌‌تر کردن مبتکرانه فرایند‌هایی که تا کنون با اشکال سنتی در جریان بودند، موضوع تخصصی برخی از شرکت های معتبری است که به گسترش فناوری در این زمینه ها کمک می کنند. متخصصان و مدیران این شرکت ها تلاش می‌‌کنند راه حل‌های موثری در زمینه های مختلف عرضه کنند.

یکی از حوزه‌های مهمی که نیازمند به روزرسانی مداوم فناوری‌های دقیق و روزآمد است، حوزه پردازش، انبارداری، سورتینگ، بایگانی و هدایت دقیق کالا به سمت اهداف تعیین شده است. فرایندی که در شرکت های ارسال مرسولات مانند پست و فروشگاه‌های اینترنتی و امثال آن نمونه بارز کاربرد آن را ملاحظه می‌کنیم.

یکی از شرکت‌ها و برند‌هایی که در سال‌های اخیر قدم‌های بسیار موثر، علمی و کاربردی در زمینه تکنولوژی های نوین انبارداری، سورتینگ و پردازش برداشته و شرکت‌های ایرانی را با ارائه تجهیزات مدرن روز دنیا به سمت تحول دیجیتال پیش برده، شرکت کیا گیتی صنعت است.

دسته‌بندی اطلاعات موجود در یک شرکت، کارخانه، اداره و یا مراکز دیگر، نیاز به نظارتی مهندسی همخوان با علم روز دارد و بر همین اساس، متخصصان شرکت کیا گیتی صنعت، سال‌هاست که مطالعات خود را در زمینه عرضه دستاوردهای جهانی در حوزه های مختلفی متمرکز کرده‌اند که از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:‌

  • بایگانی هوشمند سورتر
  • مرسوله قفسه‌بندی خود جریان
  • انبار موبایل رک
  • قفسه‌بندی و تجهیزات انبار
  • تجهیزات سوپرمارکت و هایپرمارکت و...

دستاوردها و راه حل هایی که بر حسب نیازهای کشور، در قالب اقدام به تهیه و نصب ماشین‌آلات توسط این شرکت تحقق یافته است.

تیم دانش‌بنیان کیا گیتی صنعت که تاکنون موفق به ارائه خدمات به مراکزی چون شرکت ملی پست ایران و مجموعه فروشگاه آنلاین دیجی کالا،‌ در زمینه نصب سورتر هوشمند شده است، در نظر دارد با رویکردهای منطبق با اصول پیشرفت‌های جهانی، فنون دسته‌بندی هوشمند اطلاعات مراکز گوناگون را به مرزی از استانداردهای جهانی برساند.

بدیهی است که خلق ارزش منطبق با استانداردهای جهانی از سوی کیا گیتی صنعت و ارائه راه حل های نوین می‌تواند سایر شرکت‌های ایرانی و صدها فروشگاه آنلاین کشور را وارد فاز جدیدی از تجربه مدرنیزاسیون در خطوط تفکیک و هدایت محصولات بنماید.

موفقیت پروژه‌های شرکت کیا گیتی صنعت که انعکاسی وسیع در رسانه‌های جهانی داشته و توجه مراکز پیشتاز بین‌المللی را هم به همراه داشته است، باعث شده متخصصان این شرکت، علاوه بر عمق بخشیدن به فعالیت‌های خود، در صدد تهیه مجهزترین سیستم‌های پردازش و سورتینگ برای رفاه حال شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی باشند.

شرکت کیا گیتی صنعت، گام‌های نخستین خود را در زمینه نیازسنجی‌های داخلی در امر هوشمندسازی اطلاعات، از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۳ آغاز کرد که شامل شناسایی ماشین‌آلات لازم در این صنعت و نرم‌افزارهای اصلی و واسط و مطالعه راه‌حل‌های بومی‌سازی با شناخت چگونگی انتخاب هر ماشین بود.

کارشناسان شرکت کیا گیتی صنعت، در گام نخست، اولین واحد مرکز تجزیه و مبادلات در ایران را در سال ۱۳۹۵ کلید زدند که به صورت کاملا ایرانیزه با قدرت پردازش سه‌هزار تجزیه در ساعت، در شرکت ماهکس انجام شد.

سورتینگ کالا برای پست و کورش

این شرکت اولین مرکز را در همین سال برای شرکت دیجی کالا طراحی و نصب کرد. پس از موفقیت در طرح دیجی کالا، کیا گیتی صنعت، تحقیق و توسعه زیادی روی دستگاه پاپ آپ انجام داد و سورتر پاپ آپ را به بالندگی خوبی رساند و در سال ۱۳۹۹، برای نخستین بار، اولین مرکز تجزیه و مبادلات پست را جمهوری اسلامی را مجهز به این دستگاه کرد که افتتاح این دستگاه توسط محمدجواد آذری جهرمی، وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام گرفت.

موفقیت‌آمیز بودن این پروژه باعث ترغیب برای تجهیز چهار هاب مرکزی ایران (تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز) با دستگاه‌های سورتر پاپ آپ کیا گیتی صنعت شد و اکنون که در لحظه تنظیم این گزارش، بار اصلی تجزیه و تفکیک کالاهای پست ایران، برعهده دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های کیا گیتی صنعت است. موفقیت‌آمیز بودن این پروژه‌ها، باعث ترغیب انبارهای مختلف، از جمله افق کوروش برای استفاده با سبک‌های دیگری از این دستگاه سورتر است. در دستگاه افق کورش، شکل کار بر خلاف ظاهر کار، کاملا متفاوت بود و صنایع بسیار زیادی در سبد کالای دستگاه پاپ آپ سورتر قرارداد و بدین ترتیب، کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارهای مختلف، امکان استفاده و تجهیز انبارهای خود با تجهیز سورتر پاپ آپ را خواهند داشت. البته مسیری که تا به الان طی شده، حد نهایی کار نیست و هر روز با گذشت زمان و تجربیات مختلف راجع به صنایع مختلف این تجهیزات به روز تر و با امکانات بیشتر ساخته و صنایع بیشتری را درگیر خواهد کرد.

 دستاوردهای نوین در مراکز مختلف

متخصصان در شرکت کیا گیتی صنعت، پیش از هر مورد دیگر، مشاوره‌های علمی در اختیار مراکز مختلف قرار می‌دهند و با ارزیابی‌های گوناگون، متقاضیان را در امور رفع نیاز به هر نوع تعمیر و مدرن‌سازی و یا گسترش و مقاوم‌سازی ماشین‌آلات و نصب وسایل مدرن همراهی می‌کنند.

دسته بندی اطلاعات بر اساس نوع و کارکرد هر محصول و چگونگی مهندسی اطلاعات بر اساس داده‌‌های روز، علاوه بر سهولت دستیابی، یکی از مطمئن‌ترین امکاناتی است که این شرکت به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان در استفاده از امکانات لجستیک سورتینگ، همراهانی به طول یک عمر در شرکت کیا گیتی صنعت دارند چون خدمات پس از فروش این شرکت، با هر خدمت پس از فروش دیگر، کاملا متفاوت است.

تیم جهانی پشتیبانی و متخصصان امر، از همان روزهای اول نصب انواع ماشین‌آلات دسته‌بندی مدرن، آمادگی دارند انواع خدمات مربوط به طول عمر دستگاه خریداری شده و خدمات و سرویس های بعدی را ارائه کنند. قفسه بندی‌های سنگین و متحرک در زمینه تخصصی دسته‌بندی انواع کالاها، یکی از ملزومات مراکز مختلف دارای محصولات متنوع است.

کارشناسان کیا گیتی صنعت، ضمن شناسایی دقیق محیط انتخابی برای کار و شناسایی ابعاد و مساحت و متراژ واحدهای تجاری و صنعتی و یا اداری مختلف، عمده تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین ماشین‌آلات لازم را در اختیار کاربران قرار دهند.

برخی از سرویس ها و تجهیزاتی به همت شرکت کیا گیتی صنعت برای شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی فراهم شده است، عبارتند از:‌

  • انبار موبایل رک برای امنیت کاربردان در زمان حرکت یونیت ها
  • دستگاه مکانیزه و اتوماتیک تفکیک کننده مرسوله ها برای انواع سیستم های هندلینگ و جابه جایی بسته ها
  •   بسته‌بندی خود جریان برای بهینه سازی و مکانیزه کردن فرایند چیدمان لوازم و کالاها در انبارهای پیشرفته
  • پایگاه هوشمند برای مدرن سازی و بهره‌ور کردن فضای بایگانی ها

به طور کلی ارائه راه حل های مکانیزه، هوشمند و پروژه های اتوماسیون در حوزه انبارش و لجستیک توسط شرکت کیا گیتی صنعت فرصت مغتنمی است که شرکت های ایرانی بتوانند روند ها و فرایند های انبارش، بایگانی و پردازش خود را مکانیزه کرده و به سمت مسیرهای بهره وری در رویه کاری خود حرکت کنند.

این مساله‌ای است که سال‌هاست در کشورهای توسعه یافته مورد توجه واقع شده و در حال حاضر شرکت ایرانی کیا گیتی صنعت در داخل کشور پیشگام توسعه این راه حل های مدرن و خلاقانه مبتنی بر صنعت و تکنولوژی پیشرو است.

به نظر می رسد با روندی که به وسیله شرکت کیا گیتی صنعت آغاز شده است شرکت های مختلف در زمینه های گوناگون ضمن شروع فرایند تحول دیجیتال پروسه های روتین و سنتی خود را بر بستر تکنولوژی ریل گذاری کرده و از تجربیات کیا گیتی صنعت در این زمینه بهره برداری کنند.

 چشم‌انداز روشن

نگاه توسعه‌محور کارشناسان در کیا گیتی صنعت، نویدبخش این ذهنیت است که ابتکارات این شرکت در آینده، دامنه‌هایی وسیع‌تر پیدا خواهد کرد و پوشش سورت صنایعی دیگر را نیز شامل خواهد شد. نوع نگاه متخصصان این شرکت و همچنین مطالعه همه‌جانبه در زمینه نیازهای دسته‌بندی کالا، چشم‌اندازی روشن از خلاقیت و نوآوری را در خود دارد که به زودی شاهد بالندگی بیشتر آنها خواهیم بود.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و تجهیزات شرکت کیا گیتی صنعت می‌توانید، علاوه بر مراجعه به سایت https://kgs.ir/ با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۶۷۲۰ تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید