اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104166278618516

خرید ماگ و انواع آن

کد: 140104166278618516

https://bit.ly/3RyI7HN

، (اخبار رسمی): خرید ماگ و لیوان جذاب با طراحی خاص در همه ما وجود دارد. ماگ، یک لیوان حجیم از جنس شیشه یا سفال است که لایه ای سرامیکی بر روی آن قرار گرفته است. ماگ معمولاً برای نوشیدن قهوه یا چای استفاده می‌شود.

خرید ماگ و انواع آن
خرید ماگ و انواع آن

خرید ماگ فانتزی ارزان

ماگ فانتزی یکی از دسته‌های بسیار پر طرف‌دار است که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است، با استفاده از روش‌های تولید جدید محدودیت‌های ایجاد شکل‌های خاص بر روی ماگ برداشته شده است و ازاین‌رو می‌توان یک ماگ فانتزی را با هر شکل و شمایلی که شما بخواهید تولید کرد، خرید ماگ فانتزی معمولاً برای کلکسیونرها جذاب است و این دسته از افراد زمان زیادی را صرف پیداکردن ماگ‌های خاص می‌کنند.

بسیاری از ماگ‌های فانتزی تنها ظاهری جذاب دارند و عملاً در هنگام استفاده از آنها با مشکل مواجه خواهید شد. استفاده از شکل‌های عجیب همچون مربعی، سه‌گوش. اندازه‌های بیش از اندازه کوچک یا بزرگ دسته و بسیاری از موارد دیگر در ماگ‌های فانتزی به‌وفور یاد می‌شوند، اما داشتن یک ماگ فانتزی در کتابخانه یا حتی آشپزخانه می‌تواند از نظر بصری جذابیت محیط را بهبود ببخشد، ماگ فانتزی در مدل‌های بسیار زیاد و با استفاده از متریال‌های مختلفی همچون پلاستیک، سفال، چینی، شیشه و… ساخته می‌شود.

نمونه‌های جدید ماگ فانتزی دارای نوشته‌های دلخواه یا تصاویر چاپی بر روی خود هستند که این دسته از ماگ توانسته مشکل عدم کاربری نمونه‌های فانتزی قدیمی را حل کند، اما کاربران بسیاری همچنان به خرید ماگ‌های فانتزی عجیب و غریب علاقه نشان می‌دهند، اگر شما نیز از این دسته هستید و در گوشه کنار اتاقتان قفسه‌ای پر از ماگ‌های جذاب دارید به شما تبریک می‌گوییم شما یک کلکسیونر هستید!

خرید انواع ماگ

خرید ماگ نیز یکی از گزینه‌های روبروی شما برای انتخاب یک ظرف نوشیدنی است، همان‌طور که اشاره کردیم ماگ نیز نوعی فنجان محسوب می‌شود که البته گنجایش بیشتری دارد، از ماگ معمولاً برای سرور نوشیدنی‌های گرم همچون قهوه یا دم‌نوش استفاده می‌شود، ماگ سرامیکی یکی از پر طرف ‌دارترین متریال‌های موجود در بازار است که بسیاری از ماگ‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

مقاومت بالای این متریال امکان استفاده از ماگ حتی در ماکروویو را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد، ماگ‌ها معمولاً دارای ضخامت بسیار بالاتری نسبت به کاپ نیز هستند که این مورد نیز در حفظ دمای نوشیدنی کمک خواهد کرد، ماگ حالت شخصی‌تری داشته و استفاده از آن در مهمانی‌ها بسیار نادر است! داشتن چند فنجان ساده و شیک سرامیکی در کنار چند ماگ برای دوستانتان می‌تواند انتخاب مناسبی برای هر خانه‌ای باشد.

ماگ استیل یا مسافرتی

ماگ استیل یا ماگ مسافرتی نیز در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، نوشیدن یک لیوان قهوه داغ در یک توقف کوتاه در میان رانندگی طولانی یا به‌همراه‌داشتن ماگ مخصوص خودتان برای نوشیدن قهوه یا دم‌نوش می‌تواند انرژی ازدست‌رفته شما در طول روز را بازگرداند، ماگ استیل یا ماگ سفری درواقع همان ماگ معمولی هستند که بدنه آنها عایق‌بندی شده و درب مخصوصی برای پوشاندن کامل ظرف نیز در آن قرار گرفته است.

استفاده از ماگ سفری یا همان ماگ استیل در میان کوهنوردان و طبیعت گردان نیز بسیار زیاد است، با خرید ماگ استیل می‌توانید به‌راحتی ظرفی راد در اختیار داشته باشید که دمای نوشیدنی گرم یا سرد شما را تا ساعت‌ها یکسان نگه دارد. البته این موضوع مستقیماً مربوط به نوع ماگ و البته کیفیت عایق‌بندی آن خواه داشت.

در زمان خرید ماگ استیل می‌بایست به موارد متعددی توجه کنید، باتوجه‌به نوع استفاده میان راهی و خارج از خانه آن درپوش آن اهمیت بسیاری خواهد داشت، داشتن یک قفل محکم باعث می‌شود تا خطر باز شدن درب و یا نشت مایعات در ماگ شما پایین آید، همچنین عایق‌بندی مناسب بدنه اهمیت بسیاری خواهد داشت، نمونه‌های دو عایق باکیفیت توانایی نگه‌داشتن دمای مایع داخل خود را تا ۴ ساعت و حتی بیشتر دارند.

فروش عمده ماگ ایران

فروش عمده ماگ یکی از موضوعاتی است که مختص فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی است که به دنبال فروش ماگ در مارکت خود هستند، خرید انواع ماگ آن هم به‌صورت عمده می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد عادی نیز باشد، هدیه دادن یک ماگ زیبا به دوستان نزدیکتان قطعاً می‌تواند آنها را خوشحال کند، خرید ماگ ارزان نیز در صورت استفاده از ویژگی فروش عمده ماگ نیز امکان‌پذیر است و قیمت تمام شده هر یک از ماگ‌ها قطعاً پایین‌تر خواهد آمد.

ماگ قهوه و انواع آن

ماگ قهوه یا هر ظرفی را که برای ریختن قهوه‌ای که آماده کرده‌اید می‌تواند مورد اولی باشد که می‌بایست به آن توجه کنید، خوردن یک نوشیدنی داغ لذتی است که هر فردی دوست دارد خصوصاً در اول صبح آن را تجربه کند. اما برداشتن یک لیوان یا ماگ که حرارت بسیاری دارد برای هیچ‌کس خوشایند نیست، از این‌رو ماگ قهوه دارای ضخامت بالا و ساختاری منحصربه‌فرد است که باعث می‌شود گرمای نوشیدنی شما درون ماگ محفوظ بماند و خصوصاً دسته ماگ حرارت بالایی را نداشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی