اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104166279017791

معرفی و بررسی انواع ریش تراش فیلیپس

کد: 140104166279017791

https://bit.ly/3NTgndK

، (اخبار رسمی): ریش تراش از تکنولوژی برش چرخشی استفاده می­‌کند و جنس تیغه­‌ها از استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم است. فلزی که روی تیغه­‌های ریش تراش قرار دارد به شکل انحنادار طراحی شده است تا به راحتی بر روی پوست صورت حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد.

معرفی و بررسی انواع ریش تراش فیلیپس
معرفی و بررسی انواع ریش تراش فیلیپس

یکی از کارهای روزمره برای آقایان اصلاح کردن صورت است و معمولا بسیاری از آقایان عادت دارند که هر روز صبح یک اصلاح کامل و صفر داشته باشند تا همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. به همین خاطر انتخاب یک ریش تراش با کیفیت و مناسب مهم است و کار اصلاح را هم آسانتر می­کند. انتخاب هر یک از مدل ‌های ریش تراش فیلیپس یک خرید دقیق و هوشمندانه‌ است.

ریش تراش فیلیپس سری Aqua Touch

ریش تراش­ های فیلیپس مدل AT جزء سری ” آکوا تاچ ” Aqua Touch است و یکی از محبوب­ ترین مدل­‌های ریش تراش از برند فیلیپس است. مهمترین ویژگی ریش تراش­ فیلیپس سری آکوا تاچ کاملا ضد آب بودن آنها است. یعنی می­‌توانید از ریش تراش هم به شکل خشک و هم به صورت مرطوب همراه با فوم و یا ژل اصلاح استفاده کرد.

معرفی انواع ریش تراش

ریش تراش از تکنولوژی برش چرخشی استفاده می­کند و جنس تیغه­‌ها از استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم. فلزی که روی تیغه­‌های ریش تراش قرار دارد به شکل انحنادار طراحی شده‌است تا به راحتی بر روی پوست صورت حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد، به همین خاطر التهاب و سرخ شدن پوست بعد از اصلاح به حداقل میزان خود می­‌رسد. پوشش روی تیغه­‌های ریش تراش هم شناور هستند تا در هنگام حرکت روی صورت شکل انحناهای صورت را به خود بگیرند، بنابراین لازم نیست سر ریش تراش را بیش از حد روی صورت فشار دهیم.

ریش تراش فیلیپس سری Power Touch

ریش تراش­‌های فیلیپس مدل PT جزء سری ” پاور تاچ ” Power Touch هستند. یکی از پرطرفدارترین مدل­‌های ریش تراش فیلیپس است که‌از تکنولوژی اصلاح برش چرخشی استفاده می­کند. مهمترین ویژگی ریش تراش فیلیپس سری پاور تاچ سرعت بالای آن در شارژ شدن است. این مدل از ریش تراش فیلیپس پس از یک ساعت شارژ شدن به مدت 50 دقیقه قابل استفاده خواهد بود که باعث می­شود افراد در کمترین زمان ممکن یک اصلاح راحت و کامل داشته باشند. همچنین تیغه­ ها از جنس استیل ضد زنگ است که باعث افزایش مقاومت تیغه‌­ها در هوای مرطوب می­شود. این ریش تراش قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد پس برای تمیز کردن تیغه­ ها بعد از اصلاح به راحتی می­توان تیغه­ ها را با آب شستشو داد.

ریش تراش فیلیپس سری ۱۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری 1000 دارای فناوری Aquatec Wet & Dry هستند پس می­توانید هر طور که مایل باشید اصلاح خود را انجام دهید. یعنی هم می‌­توانید یک اصلاح خشک داشته باشید و یا یک اصلاح مرطوب به همراه ژل یا کف ریش انجام دهید.

ریش تراش فیلیپس سری ۳۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری 3000 از فناوری Wet & Dry استفاده می­کند و کاملا ضد آب می­باشند یعنی می­توان با آن اصلاح خشک و یا مرطوب را انجام داد. جنس تیغه­ های ریش تراش از استیل ضد زنگ با خاصیت خود تیز شونده‌ است. تیغه­ ها و سر ریش تراش متحرک است و در سه جهت قابلیت حرکت دارد و شناور بودن تیغه­‌ها باعث می­شود حرکت دستگاه روی صورت به خصوص در قسمت چانه و زیر گردن راحت و روان باشد. همچنین تیغه ­ها دارای سیستم محافظت از پوست است.

ریش تراش فیلیپس سری ۵۰۰۰

ریش تراش­‌های فیلیپس سری ۵۰۰۰ دارای تیغه‌استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم خود تیز شونده‌است که ۹۰۰۰۰ عمل برش را در دقیقه‌انجام می­دهد و در نتیجه موهای بیشتری را در هر ضربه کوتاه می­کند و باعث یک اصلاح کامل و سریعتر می­شود.

ریش تراش فیلیپس سری ۶۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری ۶۰۰۰ دارای باتری قدرتمند لیتیوم یون می­باشند که تنها در مدت زمان یک ساعت شارژ کامل شده و ۶۰ دقیقه قابل استفاده‌است. همچنین با استفاده‌از ویژگی شارژ سریع ریش تراش می­توانید با ۵ دقیقه شارژ کردن دستگاه یک اصلاح کامل را انجام دهید.

ریش تراش ­های فیلیپس سری 7000

ریش تراش ­های فیلیپس سری 7000 کاملا ضد آب بوده و مخصوص پوست های حساس است. روکش فلزی تیغه ­های ریش تراش توسط یک لایه مخصوص Microbead پوشانده شده که باعث می­شود سر ریش تراش به راحتی و با کمترین اصطحکاک روی پوست صورت حرکت کند تا مانع از حساسیت، التهاب و قرمزی پوست شود. تیغه ­های شناور و مستقل ریش تراش با چرخش 360 درجه، خود را با انحناهای صورت هماهنگ می­کنند تا کمترین فشار را به پوست صورت وارد کنند تا برای اصلاح کامل و صفر احتیاج به فشار بیش از حد ریش تراش به صورت لازم نباشد.

ریش تراش فیلیپس سری ۹۰۰۰

ریش تراش­ های فیلیپس سری 9000 جزء بهترین و قوی­ترین ریش تراش­ های پیشرفته دنیا است. جنس تیغه ریش تراش از استیل ضد زنگ است که‌از تکنولوژی V-Track استفاده می­کند یعنی تیغه ­ها به شکل حرف V انگلیسی هستند تا موها را بین دو شاخه تیغه گیر بیاندازند و به سرعت آنرا قطع کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی