اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017345917791
در دسترس نیست

تفاوت کراتینه مو و بوتاکس مو + مزایا و معایب هر کدام

تفاوت کراتینه مو و بوتاکس مو + مزایا و معایب هر کدام

کد: 140204017345917791

، (اخبار رسمی): داشتن موهایی خوش حالت و زیبا برای همه به خصوص خانم ­ها مهم می­باشد چونکه تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره و ظاهر شما دارد.

تفاوت کراتینه مو و بوتاکس مو + مزایا و معایب هر کدام
خرید اتومو

آرایش و پیرایش موها به صورت صاف و لخت یکی از بهترین و زیباترین مدل های مو می­باشد که در بین بانوان محبوب است. امروزه برای داشتن موهایی صاف و لخت روش­های مختلفی وجود دارد که میزان ماندگاری و دوام آنها متفاوت می­باشد.

صاف کردن مو با دستگاه ­هایی مثل اتومو، سشوار، سشوار برس دار و برس حرارتی آسان و سریع می­باشد ولی ماندگاری زیادی ندارد اما اگر می­خواهید موهایتان چندین ماه صاف و لخت باقی بماند می­توانید یکی از روش های کراتینه مو یا بوتاکس مو را انتخاب کنید.

هر دو روش کراتینه مو و بوتاکس مو برای صاف کردن مو با ماندگاری طولانی می­باشد. ولی تفاوت ­هایی بین این دو روش وجود دارد. در ادامه این دو روش و تفاوت های آنها را برایتان توضیح می­دهیم تا شما بتوانید با توجه به نوع و جنس موهایتان بهترین روش صاف کردن مو را انتخاب کنید.

کراتینه مو چیست؟

کراتین یک پروتئین طبیعی است که ۸۹ درصد از ساختار مو را تشکیل می­دهد و باعث استحکام و تقویت موها می­شود. کراتین مو به مرور زمان به خاطر آلودگی­ های محیطی، اشعه خورشید، رنگ کردن مو و استفاده از سشوار، اتومو و بابلیس از بین می­رود. کراتینه کردن مو یک روش درمانی است که علاوه بر صاف کردن مو به ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده هم کمک می­کند.

روش انجام کراتینه مو چگونه است؟

ابتدا موها را با یک شامپو ملایم و مناسب بشویید و آبکشی کنید تا موها تمیز باشند. گره­ های مو را با برس یا شانه زدن باز کنید و موها را دسته بندی کنید. حال یک دسته از موها را انتخاب کرده و مواد کراتین را با فرچه روی موها بمالید. مواد کراتینه باید به صورت یک لایه نازک روی موها باشد و یک بند انگشت از ریشه موها فاصله داشته باشد. دقت کنید مواد با پوست سر تماس نداشته باشد.

پس از پخش کردن مواد کراتین روی تمام موها با توجه به نوع موهایتان باید مدتی صبر کنید. برای موهای معمولی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و برای موهای فر و مجعد ۴۰ تا ۵۰ دقیقه باید صبر کرد. بعد از گذشت زمان مناسب موها را با سشوار خشک کنید. سپس موها را با یک اتومو کراتینه با حرارت بالا اتو بکشید تا موها صاف شود.

مزایای کراتینه مو

  • ترمیم موهای آسیب دیده با پرکردن حفره­ های ساقه مو با کراتین
  • لخت و صاف کردن طولانی مدت موها (تقریبا ۶ ماه)
  • افزایش استحکام و تقویت مو
  • افزایش نرمی و درخشندگی مو
  • جلوگیری از وز شدن و نازک شدن و ریزش مو
  • از بین بردن خشکی و شکنندگی مو
  • پیشگیری از شوره مو و سر
  • پیشگیری از ایجاد موخوره
  • مناسب برای انواع موها

معایب کراتینه مو

مواد کراتنیه مو شیمیایی است و  برخی از این مواد در هنگام حرارت دیدن مقدار بسیار کمی فرمالدهید آزاد می­کند که یک ماده سرطان زا می­باشد. همچنین ممکن است مانند هر روش درمان مو باعث ایجاد حساسیت، آلرژی و خارش پوست سر در بعضی از افراد شود. بنابراین برای اطمینان بیشتر و گرفتن بهترین نتیجه از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت که بدون فرمالدهید هستند استفاده کنید تا از سلامتی موها حفاظت کنید. دقت کنید که مواد کراتین با پوست سر تماس نداشته باشد. حتما کراتینه مو را توسط یک آرایشگر متخصص و با تجربه انجام دهید.

نکته مهم: روش کراتینه مو برای زنان حامله توصیه نمی­شود. بنابراین بهتر است خانم­ های باردار روش بوتاکس مو را برای صاف کردن موهایشان انتخاب کنند.

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو یک روش جدید برای لخت کردن طولانی مدت مو و بازسازی موهای آسیب دیده می­باشد. رنگ کردن مو و استفاده زیاد از تجهیزات برقی آرایش و پیرایش مو مثل سشوار، اتومو و فرکننده مو به مرور به موهای شما آسیب می­زند. ممکن است استفاده از انواع نرم کننده مو، ماسک مو و سایر محصولات تقویتی مو این آسیب ­ها را برطرف نکند. در این صورت برای احیاء موهای آسیب دیده و حالت دهی موها بهتر است از یک روش جدید بنام بوتاکس مو استفاده کنید. علت این نامگذاری این است که همانطورکه بوتاکس چین و چروک پوست را از بین می­برد، بوتاکس مو هم شکنندگی و آسیب موها را ترمیم می­کند.

روش انجام بوتاکس مو چگونه است؟

ابتدا موها را با یک شامپو ملایم و مناسب بشویید. چونکه بوتاکس مو باید روی موهای تمیز و بدون چربی انجام شود. بعد از شستن موها باید موها را شانه یا برس بکشید تا گره­ های مو باز شود. حال موها را دسته بندی کنید و مواد بوتاکس را روی موها بگذارید. مواد بوتاکس دارای انواع ویتامین، پروتیئن، آمینو اسید و لیپیدها می­باشد.

موهای آغشته شده به مواد بوتاکس را به آرامی ماساژ دهید تا مواد بوتاکس به خوبی جذب موها شوند. تقریبا بعد از ۴۵ دقیقه که مواد بوتاکس روی سر ماند و به همه قسمت ­ها و ساختار مو نفوذ کرد باید موها را بشویید و آبکشی کنید و با سشوار خشک کرده و آنرا صاف کنید. برای تاثیر بیشتر و بهتر صاف شدن موها می­توانید از اتومو سرامیکی استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس