اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201217230517791
در دسترس نیست

معرفی برند های دستگاه فر کننده مو

فرکننده مو چیست؟

کد: 140201217230517791

، (اخبار رسمی): دستگاه فرکننده مو بهترین و راحت ­ترین روش برای خانم ­ها می­باشد تا در سریع­ ترین زمان ممکن اقدام به فر کردن موهای خود بکنند و ظاهری زیبا، جذاب و فانتزی به موهای خود بدهند.

فرکننده مو چیست؟
خرید بابلیس

دستگاه ­های فرکننده مو تنوع و کاربرد های زیادی دارند و به صورت فرکننده مو خانگی، فرکننده مو حرفه­ ای (مخصوص آرایشگران و سالن­ های آرایش و زیبایی) و فرکننده مو چندکاره مورد استفاده قرار می­گیرند.

قبل از استفاده از دستگاه فرکننده مو چه مواردی را باید رعایت کرد؟

قبل از کار کردن بر روی موها و حالت دادن به آنها ابتدا باید موها را شست تا موها تمیز و پاکیزه شده و چربی بیش از حد نداشته باشند. چونکه ایجاد هرگونه حالت، مدل و آرایشی بر روی موهای چرب و کثیف سخت و بی فایده می­باشد. در ضمن اگر حالت فر، موج دار و یا هر مدل دیگری به موها بدهیم دوام آن بسیار کم خواهد شد. پس بعد از شستشوی موها و خشک کردن آن شروع به فر کردن موها می­کنیم.

همچنین توجه کنید که اگر دارای موهای ضخیم و وز هستید و یا موهای شما حالت فر طبیعی دارد باید قبل از شروع کار، براشینگ صاف و مناسب انجام دهید تا گره ­های موی شما از بین برود.(در سالن­ های آرایش و زیبایی قبل از فر کردن مو ابتدا یک براشینگ حرفه ­ای انجام می­دهند.)

در هنگام کار کردن با دستگاه فرکننده مو هرگز یک دسته بزرگ از موها را به یکباره در دستگاه فرکننده قرار ندهید و به دور بابلیس نپیچید، چونکه باعث می­شود حالت فر ایجاد شده زیبا و طبیعی نباشد و دوام آن هم کم باشد.

خرید انواع دستگاه فر کننده مو

برای خرید انواع برند های دستگاه فر کننده مو با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه آنلاین ایو مارکت مناسب ترین گزینه برای خرید انواع دستگاه فر کننده مو می باشد.

دستگاه فرکننده مو محصولاتی هستند برای زیبایی بیشتر موی بانوان، برای شکل دادن و حالت دادن مو  در مدل های مختلف و سایز های مخلف می توان مو ها را فرکرد و یا موج داد.

انواع مدل های دستگاه فر کننده مو

دستگاه های فرکننده مدل مختلف تولید می شود فر کننده های انبری و استوانه که در سایز های مختلف لوله تولید میشه 9 میلیمتر، 19 میلیمتر، 25 میلیمتر، 32 میلیمتر، 38 میلیمتر که در قطر های مختلف موها را فر کنید.

مدل های دیگر فرکننده ها مخروطی شکل ها می باشد که در قطر های 19، 25، 32 میلیمتر تولید می شود و از قطر کم به زیاد می باشد. فرکننده های موج دهنده مو که سه لوله در کنار هم بوده و بر روی مو پرس می شود و شکل موج را بر روی موهای می اندازد.

بیشتر فرکننده ها استوانه و مخروطی روکش لوله ها از سرامیک بوده و تیتانیوم، تنطیم حرارت دیجیتالی داشته و در بعضی از مدل ها به صورت ولوم دار حرارت تنظیم شده سیم این دستگاه به صورت 360 درجه میچرخد تا در هنگام کار راحت عمکلکرد فر کردن انجام شود، سیستم PTC سرعت داغ شدن بسیار بالا دارند.

دستگاه اتوماتیک فرکننده هم به تازگی تولید شده که با چرخش موتور به صورت خودکار موها را دور خود پیشیده و بعد چند ثانیه فر می کند دستگاه فرکننده چند کاره هم در بازار موجود هست که در یک پکیچ چند سری محتلف وجود دارد و سایز های مختلف استوانه بر روی یک دستگاه سوار شده و شخص می تواند در سایز های مختلف موهای خود را فر کند.

معرفی برند های دستگاه فر کننده مو

برند های معتبر فرکننده ها مو در دنیا می توان به مارک بابیلیس اشاره کرده از برندهای قدیمی در تولید دستگاه های فرکننده می باشد و همچنین رمینگتون، سیترونال، پرو ویو از جمله برند های شناخته شده و پر فروش می باشند برای خرید بهترین و به روز ترین دستگاه های فر کننده مو فروشگاه ایو مارکت مراجعه کنید تمام محصولات اورجینال و با گارانتی شرکتی می باشد.

راهنمای خرید فرکننده مو بابلیس

فرکردن مو یکی از جذاب ترین و زیباترین مدل های آرایش مو در بین خانمها و حتی آقایان است که حالتی فانتزی و زیبا به موهای شما میدهد. برای فرکردن مو روش های گوناگونی وجود دارد. ولی آسانترین و سریعترین روش برای فر کردن مو، خرید دستگاه فرکننده مو یا همان خرید بابلیس میباشد.

دستگاه فرکننده مو یا بابلیس وسیله ای کاربردی و پرطرفدار در بین بانوان و آقایان برای فرکردن مو میباشد. انواع مختلفی از دستگاه فرکننده مو در برندها، مدل ها و قیمتهای متفاوت در بازار وجود دارد که انواع مدل های فر مانند فر ریز و درشت یا فر مواج را برای شما انجام میدهد. بنابراین شما با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه خود میتوانید با خرید بهترین فرکننده مو به راحتی در منزل مدل فر دلخواه خود را برای موهایتان درست کنید و ظاهرتان را زیباتر و جذاب تر کنید.

دستگاه فرکننده مو یا بابلیس چیست؟

بابلیس یا فرکننده مو وسیله ای برقی است که با پیچاندن موها به دور لوله دستگاه و با ایجاد حرارت بالا موها را به صورت فر یا موج دار حالت میدهد. دستگاه بابلیس با توجه به نوع فر مو و میزان ریز یا درشت بودن فر مدلهای متفاوتی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار