اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202057250117791
در دسترس نیست

خرید لوازم آرایشی برقی عروس و داماد

خرید لوازم آرایشی برقی عروس و داماد

کد: 140202057250117791

، (اخبار رسمی): خرید لوازم آرایشی برقی برای عروس و داماد جزء خریدهای مهم برای زوج های جوان میباشد. البته با توجه به تنوع و قیمت لوازم آرایشی برقی عروس و داماد در بازار بهتر است یک لیست لوازم آرایشی برقی عروس و داماد تهیه کنید و سپس با توجه به بودجه خود خرید لوازم برقی آرایشی را مثل سشوار، ریش تراش و… شروع بکنید.

خرید لوازم آرایشی برقی عروس و داماد
خرید سشوار

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop کاملترین لیست لوازم آرایشی برقی عروس و داماد را به شما معرفی میکنیم تا با توجه به بودجه خود بتوانید بهترین لوازم برقی آرایشی عروس و داماد را از بهترین برندها و با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

معرفی لیست لوازم آرایشی برقی عروس و داماد

سشوار

سشوار وسیله ای کاربردی و پرمصرف در خانه است که بانوان و آقایان هر دو از آن استفاده میکنند. به خصوص اگر خانم خونه موهای بلند و پرپشتی داشته باشد. بنابراین خرید سشوار باید در لیست خرید لوازم آرایشی برقی عروس و داماد باشد. برند و مدلهای سشوار در بازار بسیار متنوع است. به طوری که حتی اگر شما در کار با سشوار و برس تسلط کافی نداشته باشید، میتوانید با خرید سشوار برس دار یا خرید سشوار چرخشی به راحتی در منزل موهای خود را سشوار بکشید.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار برس دار سیترونال 8570 از ایومارکت است.

سشوار رمینگتون، سشوار پلازا، سشوار وینسنت، سشوار زلموند، سشوار وال، سشوار فیلیپس، سشوار پروویو، سشوار سیترونال، سشوار بابلیس و سشوار بروان جزء بهترین و پرفروش ترین برندها سشوار در بازار میباشند.

خرید سشوار ارزان قیمت خانگی یا خرید سشوار حرفه ای قوی به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. ولی در هر صورت برای انتخاب و خرید سشوار مناسب بهتر است به نکات مهمی که در ادامه گفته میشود توجه کنید تا خرید بهترین سشوار خانگی یا خرید بهترین سشوار حرفه ای را تجربه کنید.

نوع موتور سشوار

موتور سشوارها به دو نوع AC و DC تقسیم میشوند. سشوار موتور سبک یا DC برای مصرف خانگی و سشوار موتور سنگین یا AC برای مصرف حرفه ای و آرایشگاهی مناسب است. سشوار موتور سنگین به خاطر مقاومت بالا در برابر روشن بودن مداوم و استفاده طولانی مدت طول عمر بیشتری هم دارد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون D3711 از ایومارکت است.

قدرت موتور سشوار

میزان قدرت موتور سشوار یا توان مصرفی سشوار که به آن وات میگویند در خرید سشوار مهم است. هرچقدر میزان قدرت موتور سشوار بیشتر باشد دوام و طول عمر سشوار هم بیشتر میشود. قدرت 2000 وات برای خرید سشوار خانگی مناسب است. اما برای مصارف حرفه ای و آرایشگاهی خرید سشوار حرفه ای قوی با قدرت بالای 2000 وات مناسب است. البته اگر در بودجه مصرفی مشکلی ندارید و به دنبال خرید سشوار گران قیمت و مدل بالا هستید، میتوانید به فکر خرید سشوار آرایشگاهی حرفه ای باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار وینسنت HD5322 از ایومارکت است.

تنظیم سرعت پرتاب باد و درجه حرارت سشوار

داشتن قابلیت تنظیم حرارت و سرعت پرتاب باد سشوار نکته مهمی است که در هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کنید. چونکه شما میتوانید با توجه به جنس و نوع موهای خود میزان حرارت مناسب را برای خشک کردن و حالت دادن به مو انتخاب کنید تا مانع از آسیب دیدن موها شوید. برای موهای نازک و کم پشت بهتر است از درجه حرارت پایین و برای موهای ضخیم، فر و پرپشت از درجه حرارت بالای سشوار استفاده کنید. همچنین تنظیم سرعت پرتاب باد سشوار در خشک کردن سریعتر و حالت دادن بهتر موها تاثیر دارد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار پروویو 3104 از ایومارکت است.

فناوری تولید یون در سشوار

فناوری آیونیک و تورمالین در سشوار باعث تولید یون منفی میشود. این تکنولوژی الکتریسته ساکن مو را از بین برده و سریعتر موها را خشک میکند و باعث میشود موها مدت زمان کمتری در برابر گرمای سشوار قرار گرفته و آسیب نبینند. همچنین باعث افزایش مقاومت و میزان درخشندگی موها میشود.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار پلازا 9600 از ایومارکت است.

لوازم جانبی سشوار

اغلب سشوارها دارای لوازم جانبی مثل متمرکز کننده باد سشوار و دیسپانسر هستند. این وسایل جانبی سشوار کشیدن مو را برای شما راحت تر کرده و شما میتوانید سریعتر و در مدت زمان کمتری موها را خشک کرده و به حالت دلخواه درآورید.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار فیلیپس BHD360 از ایومارکت است.

وزن سشوار

با توجه به اینکه سشوار یکی از پرمصرف ترین وسایل آرایشی برقی در خانه است و خانمها و آقایان برای خشک کردن و حالت دادن مو مدت زمان زیادی از سشوار استفاده میکنند. بهتر است به فکر خرید سشوار سبک و کم وزن باشید تا در هنگام سشوار کشیدن دست شما خسته نشود.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار پلازا 9200 از ایومارکت است.

در ضمن اگر حمل و استفاده از سشوار خانگی در مسافرت برای شما مشکل است میتوانید خرید سشوار مسافرتی را هم به لیست خرید لوازم آرایشی برقی داماد و عروس اضافه کنید. تا در مسافرت به راحتی موهایتان را سشوار بکشید.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار مسافرتی فیلیپس BHD003 از ایومارکت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی