اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277239417791
در دسترس نیست

معرفی بهترین برند های اتو مو

معرفی بهترین برند های اتو مو

کد: 140201277239417791

، (اخبار رسمی): اتومو وسیله ­ای کاربردی با قابلیت­ های ویژه است که بسیاری از خانم­ ها و آقایان برای صاف کردن، حالت داده و حتی فر کردن موهای خود از آن استفاده می­کنند تا بدون مراجعه به آرایشگاه و صرف هزینه زیاد بتوانند موهایی زیبا، جذاب و خوش حالت برای خود درست کنند.

معرفی بهترین برند های اتو مو
خرید اتوم کراتینه

بنابراین اگر قصد خرید اتومو دارید ولی در انتخاب نوع و مدل آن دچار شک و سردرگمی هستید، بهتر است این مقاله را بخوانید تا بتوانید با انواع اتو مو و ویژگی­ های آنها آشنا شوید. و در نهایت یک اتومو مناسب و با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید تا نیازهای شما را برطرف کرده و تا سال ها از آن استفاده کنید، و از خرید خود هم کاملا راضی باشید.

خرید و قیمت آنلاین اتو مو

برای خرید انواع برند های اتو مو با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه آنلاین ایومارکت مناسب ترین گزینه برای خرید انواع اتو مو است، دستگاه اتو مو از متداول ترین ابزار برای صاف کردن مو ها است که وسیله ای است که، در کم ترین زمان و عملکرد بسیار راحت می توانید موهای فر یا مجعد خود را صاف و لخت کنید، دیگر احتیاجی به مراجعه سالن زیبایی ندارید.

انواع اتومو با جنس صفحات مختلف

اتومو با صفحات سرامیک

اتومو سرامیکی جزء پرفروش ترین اتومو ها در بین خریداران می­باشد چونکه با موها سازگارتر بوده و آسیب بسیار کمی به موها می­زنند و مانع از سوختگی مو می­شوند. سریع گرم شده و حرارت را به مدت طولانی در خود نگه می­دارد و گرما را بطور یکسان و یکنواخت پخش می­کند. 

اتومو با صفحات تیتانیوم

اتومو تیتانیومی بسیار سریع داغ می­شوند و گرما را در دمای بالا ثابت حفظ می­کند. همچنین رطوبت مو را حفظ کرده و با تولید یون منفی باعث درخشندگی مو می­شود. برای موهای ضخیم، زبر و فر شدید مناسب است. در کمترین زمان و با اتوکشی کمتر موها را صاف می­کند. مناسب برای استفاده آرایشگران حرفه ­ای و سالن­ های زیبایی.

اتومو با صفحات آیونیک

اتومو آیونیک آسیب کمی به مو می­زنند و با تولید یون منفی و نگه داشتن رطوبت مورد نیاز مو مانع از خشکی موها می­شوند و از وز شدن موها جلوگیری می­کند. همچنین باعث شده مو حرارت کمتری دریافت کند و چربی داخل موها حفظ شود. برای موهای خشک و حجیم مناسب می­باشد.

اتومو با صفحات تورمالین

اتومو تورمالین برای انواع موها مناسب است. سریع گرم شده و حرارت را مدت زمان طولانی در خود نگه می­دارند و موها را درخشان و خوش حالت کرده و آسیب کمی به موها می­زند. همچنین با گرمای مادون قرمز باعث نرمی و لطافت موها می­شوند. در دمای بالا یون منفی تولید می­کند که برای موهای آسیب دیده و شکننده مناسب می­باشد.

اتومو با صفحات کراتین

اتومو کراتین با رساندن پروتئین کراتین به مو، آبرسانی و حفظ رطوبت مو به سلامتی موها کمک زیادی می­کند. موهای آسیب دیده و شکننده را ترمیم، بازسازی و تقویت می­کند. اتوموهای کراتینه نسبت به سایر اتوموها مدت زمان طولانی تری موها را صاف و لَخت نگه می­دارد. باعث زیبایی، لطافت و درخشندگی موها شده و برای موهای کراتینه شده بسیار مناسب است. مناسب برای مصارف خانگی و سالنی.

" شرکت­ های معتبر تولید کننده اتومو مثل: بابلیس، رمینگتون، سیترونال، فیلیپس، پاناسونیک، پرومکس و پروویو اتوموهایی تولید می­کنند که چندین ویژگی را با هم دارند. مانند: اتومو سرامیکی با خاصیت کراتینه، اتومو سرامیکی آیونیک، اتومو سرامیکی با خاصیت تورمالین، اتومو تیتانیومی با خاصیت کراتین و

اتومو چندکاره

اتومو های چندکاره کارایی و کاربردهای متفاوتی دارند و همه افراد با هر نوع جنس مویی می­توانند از آن استفاده کنند و موها را به حالت ­های مختلفی دربیاورند. اتومو چندکاره با داشتن چندین صفحه و سری قابل تعویض بسیار کاربردی است و با توجه به تعداد صفحات قابل تعویض آن می­تواند موها را به حالت ­های مختلف درآورد. 

انواع اتومو بر اساس اندازه صفحات دستگاه

اتومو با صفحات باریک

اتوموهای صفحه باریک برای صاف کردن موهای کوتاه و کم حجم مناسب است. همچنین از اتومو صفحه باریک برای فر کردن موها هم استفاده می­شود.

اتومو با صفحات پهن

اتوموهای صفحه پهن برای صاف و لخت کردن موهای بلند و حجیم مناسب است. کفی پهن این صفحات به شما این امکان را می­دهد که حجم بیشتری از موها را صاف کنید. در حالیکه صاف کردن موهای بلند با اتومو صفحه باریک سخت و مشکل است و مدت زمان بیشتری هم طول می­کشد.

اتومو با صفحات متوسط

اتوموهای صفحه متوسط جزء پرفروش ترین اتوموها می­باشند و برای انواع موها مناسب است. و به راحتی موهای شما را صاف و خوش حالت می­کند.

معرفی بهترین برند های اتو مو

معروف ترین برندها اتو مو در دنیا می توان به برند رمینگتون (Remington) اشاره کرد که اصالت این برند آمریکایی است و نزدیک به 80 سال قدمت دارد و تولیدات این شرکت نزدیک به 20 سال هست که در کمپانی وارتا آلمان تولید می شود برند رمینگتون با تولید محصولات خاص و تخصصی در زمینه دستگاه های صاف کننده مو با تکنولوژی های خاص بسیار معروف هست، و این برند در تلاش است محصولاتی تولید کند که با کمترین آسیب به مو بهترین نتیجه صافی را همراه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی