اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203137315017791
در دسترس نیست

بهترین سشوار حرفه ای در ایران

بهترین سشوار حرفه ای در ایران

کد: 140203137315017791

، (اخبار رسمی): سشوار یک وسیله کاربردی و ضروری برای خشک کردن و حالت دادن موها است که در هر خانه و آرایشگاهی یک عدد از آن لازم است. اگر هم آرایشگر هستید و برای راه اندازی آرایشگاه خود به فکر خرید لوازم و تجهیزات آرایشگاهی هستید حتما به یک دستگاه سشوار حرفه­ ای ه بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید نیاز دارید.

بهترین سشوار حرفه ای در ایران
خرید سشوار

انتخاب و خرید بهترین سشوار حرفه ­ای با توجه به برندها و مدل­های متنوعی که در بازار وجود دارد ممکن است برای شما سخت باشد. بنابراین در این مقاله ما شما را با ویژگی­ ها و برندهای بهترین سشوار حرفه­ ای آشنا می­کنیم تا با توجه به بودجه و نیازتان، بتوانید خرید بهترین سشوار حرفه­ ای را انجام دهید.

بهترین برندها و محبوب ترین و پرفروش ترین سشوار حرفه­ ای در ایران که در بین خریداران بسیار پرطرفدار است عبارتند از:

سشوار زلموند Zelmond، سشوار رمینگتون REMINGTON، سشوار وال WHAL، سشوار سیترونال CITRONAL، سشوار پاورتاچ Power Touch، سشوار پروویو ProWave، سشوار وینسنت VINCENT، سشوار مس MESS، سشوار پلازا Plaza و سشوار بابلیس BaByliss

نکات مهم برای خرید بهترین سشوار حرفه ­ای

موتور سشوار

موتور سشوارها به دو نوع AC و DC تقسیم می­شوند. سشوارهای موتور سبک یا DC برای مصرف خانگی مناسب است. ولی اگر قصد خرید سشوار حرفه ­ای برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی دارید حتما باید خرید سشوار موتور سنگین یا AC را مد نظر داشته باشید. چونکه سشوارهای موتور سنگین به خاطر داشتن موتور AC در برابر روشن بودن مداوم و استفاده طولانی مدت مقاومت بیشتری داشته و طول عمر بالاتری دارند. همچنین دارای ویژگی­ هایی مثل دکمه باد سرد و توربو، قابلیت تنظیم حرارت و سرعت باد و فناوری تولید یون هستند.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار حرفه­ ای زلموند از ایومارکت است.

البته برای خانم­هایی که موهای بلند و پرپشت دارند و در خانه زیاد از سشوار استفاده می­کنند هم پیشنهاد ما به شما خرید سشوار حرفه ­ای است.

قدرت موتور سشوار (وات)

یک نکته مهم دیگر در هنگام خرید سشوار حرفه­ ای توجه به میزان قدرت سشوار یا توان مصرفی سشوار است. هرچقدر میزان قدرت موتور سشوار بیشتر باشد دوام و طول عمر سشوار هم بیشتر است. برای مصرف خانگی معمولا قدرت ۲۰۰۰ وات مناسب است. ولی برای مصرف حرفه ­ای و آرایشگاهی باید توان سشوار بالای ۲۰۰۰ وات باشد. چونکه سشوار مدت زمان بیشتری روشن است.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار وال توربو بوستر از ایومارکت است.

فناوری تولید یون در سشوار

اکثر سشوارهای حرفه­ ای دارای فناوری آیونیک و تورمالین برای تولید یون هستند. این فناوری الکتریسته ساکن مو را از بین برده و مانع از وز شدن موها می­شود. همچنین چربی طبیعی داخل تارهای مو را حفظ می­کند و با بهتر و سریعتر خشک کردن موها باعث می­شود موها مدت زمان کمتری در برابر گرمای سشوار قرار بگیرند و آسیب نبینند. در نهایت باعث درخشندگی و مقاومت بیشتر موها می­شود.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون مدل AC9096 از ایومارکت است.

تنظیم درجه حرارت و سرعت باد سشوار

در هنگام خرید سشوار حرفه­ ای آرایشگاهی حتما با این نکته توجه کنید که سشوار قابلیت تنظیم حرارت و سرعت باد داشته باشد تا شما با توجه به جنس و نوع موها بتوانید از حرارت و سرعت باد مناسب استفاده کنید تا در هنگام خشک کردن و حالت دهی موها آسیبی به مو وارد نشود. همچنین ویژگی باد سرد سشوارCool Shot برای سرعت بخشیدن به کار و تثبیت حالت مو و برای براشینگ مو کاربرد دارد. استفاده از باد سرد سشوار باعث نرم، لطیف و براق شدن موها و مانع از آسیب دیدن موها بر اثر حرارت سشوار می­شود.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار پاورتاچ مدل ۳۰۹۹ از ایومارکت است.

لوازم جانبی سشوار

سشوار آرایشگاهی حرفه ای معمولا دارای سری­ های مختلفی مثل متمرکز کننده باد و دیسپانسر هستند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و برای براشینگ مو مورد استفاده آرایشگران قرار می­گیرد. سری متمرکز کننده باد سشوار برای بهتر صاف کردن مو و سری دیسپانسر برای حالت دادن به موهای فر و مجعد استفاده می­شود. همچنین یک سشوار سالنی حرفه ­ای باید حلقه آویختن و سیم بلند به طول معمولا ۲ متر داشته باشد تا آرایشگر راحت و آزادانه حرکت و فعالیت کند.

معرفی ۷ مدل از بهترین سشوار حرفه ­ای در ایران برای استفاده در آرایشگاه

  • سشوار سیترونال مدل 8090 PREMIER CITRONAL
  • سشوار پاورتاچ مدل 3099 Power Touch
  • سشوار وال توربو بوستر WAHL TURBO BOOSTER
  • سشوار حرفه­ ای زلموند مدل DY55
  • سشوار رمینگتون مدل AC9096
  • سشوار وینسنت مدل HD7326
  • شسوار مس مدل 9711 MESS

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید