اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216287818516

ماگ

خرید ماگ و انواع آن

کد: 140104216287818516

https://bit.ly/3aBCd80

، (اخبار رسمی): ماگ لیوانی از جنس‌های مختلف مانند سرامیکی، سفالی و چوبی و... است که اغلب سرامیکی هستند و بیشتر برای نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، شیر و.. استفاده می‌شود.

خرید ماگ
خرید ماگ و تراول ماگ

ماگ‌ها در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند:

  • ماگ حرارتی
  • ماگ فانتزی
  • ماگ قهوه
  • ماگ دمنوش
  • ماگ استیل
  • ماگ دیزنی

که انواع این مدل‌ها در جنس سرامیکی و استیل در فروشگاه خانه شکلاتی موجود است.

ماگ حرارتی

لیوان‌های سرامیکی هستند که سطح آن‌ها از جوهرهای مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد.

ماگ فانتزی

این ماگ از جنس‌های مختلفی از جمله چوبی، چینی، پلاستیکی و سرامیکی است.که ویژگی خاص این ماگ طرح های جذاب و خاص آن هستند ، که طرح های ماگ فانتزی  زیبا و بامزه هستند که حس خوب و دلنشینی هنگام نوشیدن به شما دست می‌دهد. از این ماگ برای هدیه برای کودکان میتوان استفاده کرد،ماگ فانتزی یکی از پرطرفدار ترین ماگ‌ها هستند.

ماگ قهوه

ماگ قهوه نسبت به فنجان قهوه در سایز بزرگتری است که این ماگ بیشتر برای نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌شود، به دلیل داشتن در پوش مانع از سرد شدن قهوه می‍‌شود، این ماگ را می‌توان در محیط کار و بیرون و.... استفاده کرد، برای خرید ماگ می‌توانید در همین صفحه مدل مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی کنید.

ماگ دمنوش

این نوع ماگ برای دم کردن انواع نوشیدنی های مانند دمنوش، چای و قهوه مناسب است، به دلیل وجود فیلتر های مخصوص تفاله دمنوش مناسب این دم کردن است. در خانه شکلاتی تنوع زیادی از ماگ‌ها و لیوان‌ها وجود داردکه این تنوع زیاد کاربردهای مختلفی نیز هم دارد که در انتخاب ماگ مورد نظر شما کمک بسزایی می کند، که شما می توانید به صورت عمده خریداری کنید از حراج های این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

ماگ استیل

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین‌ها است، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی‌های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ‌ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می‌کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ‌های دیگر بزرگ‌تر است.

ماگ دیزنی

ماگ دیزنی از جنس سرامیک است، که در طرح های یکی از شخصیت‌های کارتونی مانند پینکیو، اولاف، میکی و مینی است، این ماگ‌ها از کیفیت‌های بالای برخوردار است، ماگ دیزنی یک هدیه مناسب برای کسانی که انمیشن دوست دارند. لیست قیمت انواع MUG را در این صفحه برای شما کاربران محترم قرار داده‌ایم.

خرید و قیمت انواع فلاسک و تراول ماگ

فلاسک و تراول ماگ یک محصول همه کاره عالی هستند که برای سفرهای کمپینگ، پیک نیک و حتی رفت و آمد صبحگاهی مناسب هستند. از مجموعه فلاسک و تراول ماگ‌های مسافرتی ما، در طیف وسیعی از اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در وب سایت موجود هستند و از باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده‌اند. فلاسک‌های ما برای گرم نگه داشتن نوشیدنی‌های شما و جلوگیری از نشتی ساخته شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی