اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105106329919327

طراحی و ساخت ویلا در لواسان

کد: 140105106329919327

https://bit.ly/3vrFv52

، (اخبار رسمی): در تهران گاردن متخصصان طراحی ویلا همراه با بهترین مترال روز دنیا در سبک‌های مختلف مانند مدرن، کلاسیک، سنتی و... طراحی و ساخت ویلا در لواسان را با بهترین و مناسب ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد.

طراحی و ساخت ویلا در لواسان
ساخت ویلا در لواسان

جهت طراحی و ساخت ویلا در لواسان همواره نیاز به تیم حرفه‌ای که تمام مراحل طراحی تا ساخت ویلا را متناسب با سلیقه مشتریان پیش ببرد است. تهران گاردن به روزترین متد طراحی و ساخت ویلا ارائه می‌دهد.

یکی از مزیت‌های اصلی طراحی و ساخت ویلا در لواسان نزدیک بودن به تهران و در دسترس بودن آن است.

منطقه تفریحی لواسان در 11 کیلومتری شمال شرق تهران به دلیل استرس زیاد زندگی مدرن و آلودگی بالای محیطی در تهران مکانی برای آرامش و فرار از زندگی روزمره محسوب می‌شود.

 به طور کلی فاز طراحی و ساخت ویلا در لواسان دارای سه قسمت اصلی است:

 فاز اول با تمرکز بر انتخاب متریال مناسب و استاندارد و به دنبال آن مشاوره و همکاری با شرکت‌های ساخت و ساز مسکن و پیمانکاران با تجربه لازم در زمینه انجام می‌شود.

می توانید ابتدا طرح‌های مورد نظر خود را با مهندسان یا مشاوران تهران گاردن در میان بگذارید، سپس نقشه نهایی ویلای مورد نظر شما به صورت مرحله‌ای تایید می شود. سپس پس از تصویب طرح و اعطای مجوز بهره برداری لازم، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. قبل از شروع قسمت اجرا می‌توانید بر اساس نقشه مصوب و با مشورت، برآوردی از کل هزینه ساخت خانه مورد نظر خود را بدست آورید. 

در منطقه لواسان ویلاها به سبک مدرن و امروزی طراحی و ساخته شده‌اند.

در ساخت ویلاهای مدرن در لواسان، نمای رومی در کنار دیگر عناصر طراحی مدرن قرار می گیرد؛ مثلاً محوطه‌سازی و استفاده از مصالحی مانند چوب حرارتی، بتن، سیمان و چوب و شیشه است. در شرکدر این سبک طراحی اغلب از زوایای 90 درجه و اشکال مربع استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان