اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106803219327
در دسترس نیست

بهترین شرکت طراحی ویلا

بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن

کد: 140108106803219327

، (اخبار رسمی): شما می توانید به راحتی کلیه امور مربوط به طراحی ویلا مدرن از نقطه صفر طراحی تا اجرای کامل را با تیم تخصصی و گروه مجرب تهران گاردن پیش برده و بهترین تجربه در این خصوص را داشته باشید. به این ترتیب اطمینان خاطر خواهید داشت که انجام این شکل از طراحی ویلا و محوطه ویلایی، به بهترین شکل انجام خواهد گرفت

بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن
طراحی ویلا از خدمات مجموعه تهران گاردن
بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن
بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن
بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن
بهترین شرکت طراحی حیاط ویلا مدرن

شما می توانید به راحتی کلیه امور مربوط به طراحی ویلا مدرن از نقطه صفر طراحی تا اجرای کامل را با تیم تخصصی و گروه مجرب تهران گاردن پیش برده و بهترین تجربه در این خصوص را داشته باشید.

برای آن که بتوانید یک حیاط ویلا مدرن را طراحی کرده و از جلوه و شکوه آن نهایت لذت را ببرید، لازم است که برخی از المان ها و پیش فرض ها را رعایت کرده و در عین حال از خلاقیت نوآورانه در طراحی محوطه ویلایی بهره مند شوید. توصیه می کنیم که برای انجام چنین امری، حتما کار را به دست تیم های تخصصی طراحی حیاط ویلا سپرده و به سراغ مدل های تکراری و بارها و بارها پیاده سازی شده، نباشید.

در این مطلب نگاهی به استانداردهای طراحی حیاط ویلا مدرن خواهیم انداخت.

طراحی ویلا مدرن با تهران گاردن

شما می توانید به راحتی کلیه امور مربوط به طراحی ویلا مدرن از نقطه صفر طراحی تا اجرای کامل را با تیم تخصصی و گروه مجرب تهران گاردن پیش برده و بهترین تجربه در این خصوص را داشته باشید. به این ترتیب اطمینان خاطر خواهید داشت که انجام این شکل از طراحی ویلا و محوطه ویلایی، به بهترین شکل پیش رفته و در نهایت نتیجه کار کاملا خلاقانه و متفاوت از طرح های تکراری و کسل کننده خواهد بود.

طراحی حیاط ویلا مدرن

بسیاری از طراحی ها و سبک های اروپایی در این خصوص کارآمد هستند و اگر نگاهی به نمونه کارهای مشابه داشته باشید، اصول حیاط سازی مدرن را در یک چهارچوب استاندارد، مشاهده خواهید کرد. برای آن که بتوانید یک حیاط ویلا مدرن را طراحی کرده و بهترین بهره برداری از آن را داشته باشید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

ساده سازی اولویت است

برخلاف چیزی که پیش از این برداشت می کردیم و بیشتر محوطه سازی ها مطابق با آن پیش می رفت، در حال حاضر برای مدرن سازی یک حیاط ویلایی، نیاز به ساده سازی داریم. این ساده سازی در استفاده از خطوط جای داشته و همین طور باید هر وسیله ای که در طراحی باغ ویلا به کار برده می شود، لحاظ شده باشد.

به طور مثال برای کف پوش ها، به جای استفاده کردن از طرح های شلوغ و پیچیده، به سراغ طرح های ساده و یکپارچه بروید که یکدست و یک رنگ بوده و طرح آن قدرها پیچیده ای نیز نداشته باشند. چنین ساختاری باعث خواهد شد تا طراحی حیاط ویلا مدرن پیش رفته و شیک و امروزی به نظر برسد.

فضا باید یکپارچه باشد

در نظر بگیرید لازم است در یک طراحی حیاط ویلا مدرن، از یکپارچگی فضا کمک بگیرید. به این شکل که نیاز به ارتباط معنایی مشخص بین فضای داخلی و محوطه خارجی عمارت ویلا داشته باشید. این یکپارچه بودن، به طور مستقیم مدرنیزه را تامین خواهد کرد. به طور مثال استفاده از پنجره های کف تا سقف و همین طور درب های شیشه ای بزرگ، کمک می کند تا یک نوع یکپارچگی میان فضای داخلی و حیاط ویلا و همین طور عمارت شکل بگیرد.

از عنصر آب به درستی استفاده کنید

یکی دیگر از المان هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید حیاط ویلا را کاملا مدرن سازی کرده و خلاقیت کافی در آن به کار بگیرید، استفاده صحیح از عنصر آب است. به طور مثال عناصر مختلفی که می توانید بر پایه آب ایجاد کنید، استخر، آبنما، حوض، رودخانه مصنوعی و مانند آن ها هستند. این عناصر به جز آن که به مدرن سازی حیاط ویلا کمک خواهند کرد، روی هم رفته موجب افزایش نشاط و روح طراوت در حیاط ویلا شده و لذت زیادی از محوطه آن خواهید برد.

از این روی بهتر است که تا حد امکان در جای جای مختلف حیاط ویلا، از عناصر آب استفاده کرده و به این ترتیب مدرنیته مد نظر خود را همراه با بهبود نشاط محیط، ایجاد کنید. البته این بستگی زیادی به میزان وسعت مساحت حیاط ویلا خواهد داشت و اگر به درستی اندازه گیری ها را انجام دهید، ممکن است به این نتیجه برسید که حیاط ویلا ظرفیت کافی برای به طور مثال ساخت یک استخر را ندارد.

در چنین شرایطی می توانید از پلت فرم های جایگزین چون حوض با یک فواره متوسط تا کوچک استفاده کرده و همان جذابیت را ایجاد کنید. به هر ترتیب در هر مساحتی از فضای سبز، می توانید به شکلی از عناصر آبی استفاده کرده و آبنمای لازم را ایجاد کنید.

همین طور به کار بردن آبنما در محوطه ویلایی موثر بوده و می توانید از آن به عنوان یک عنصر کاملا تاثیرگذار استفاده کنید.

نورپردازی ساده به کار برود

نورپردازی نیز در یک حیاط ویلای مدرن، نباید به هیچ وجه پیچیده و عجیب غریب باشد. برای آن که بتوانید یک محوطه ویلایی را کاملا مدرن و امروزی دکور کنید، لازم است که حتما برای نورپردازی از یک الگوی ساده و در عین حال شیک کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که این به معنای حذف طراحی نورپردازی نیست و حتما باید برای نورپردازی محوطه حیاط ویلا، یک طراحی اولیه داشته و مطابق با آن پیش بروید.

شما چه نظری در این باره دارید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | دکوراسیون و منزل