اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105116333319324

بهترین لنت برای ساینا

کد: 140105116333319324

https://bit.ly/3SicP8p

، (اخبار رسمی): بهترین لنت برای ساینا از نوع لنت‌های نیمه فلزی و لنت ترمز سرامیکی با ویژگی‌هایی مانند کنترل حرارات، ترمزگیری سریع، ساییدگی کم و بیصدا است. لنت لاین ارائه دهنده انواع لنت ترمز ساینا در برندهای مختلف است.

بهترین لنت برای ساینا
بهترین برند لنت ترمز ساینا

لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی در خودرو است که در سیستم ترمز اهمیت زیادی دارد. جهت اطلاع از بهترین لنت ترمز ساینا در فروشگاه لنت لاین بر روی لینک کلیک کنید.

لنت ترمز ساینا بخشی از سیستم ترمز خودرو است که باعث شتاب منفی در خودرو شده و باعث اصطکاک با کاسه ترمز می‌شود. لنت ترمز وظیفه گرفتن انرژی جنبشی چرخ‌های محرک توسط موتور و تبدیل آن به انرژی گرمایی با ایجاد مقدار مناسب اصطکاک و توزیع انرژی گرمایی در فضا را بر عهده دارد. در این مرحله، وسیله نقلیه از حالت شروع به حالت ساکن تغییر می کند یا سرعت آن کاهش می یابد. اگر لنت ترمز ساینا دارای نقص هایی مانند خم شدن، خطوط یا لبه‌ها باشد، به لنت‌ها می چسبد یا صدا ایجاد می‌کند.

بنابراین، از سلامت لنت ترمز اطمینان حاصل کنید. بهترین لنت برای ساینا بر روی چرخ‌های جدید به دلیل هوای خنک در دیسک دو تکه نازک هستند و ساییدن مکرر خطر شکستگی را افزایش می‌دهد. 
در صورت مشاهده هر یک از این ایرادات زیر، الزامی است لنت ترمز را تعویض کنید:
• شنیدن صدای سوت در هنگام ترمزگیری
• کنترل وسیله نقلیه هنگام چرخش مختل می‌شود
• لرزش پدال ترمز
• به دلیل نشت روغن لنت را روغن کاری کنید
• ضخامت پوشش این دستگاه را به دلیل سایش بیش از حد کاهش دهید.

انوع بهترین لنت برای ساینا

لنت ترمز ارگانیک: برخی از لنت‌های ترمز از مواد آلی ساخته شده‌اند. این نوع لنت‌ها اگرچه عمر اجزای سیستم ترمز خودرو را افزایش می دهند، اما در هنگام بکسل یا سرازیری قدرت توقف کافی ندارند. همچنین هنگامی که لنت‌های ارگانیک خیس می‌شوند، توانایی خود را برای توقف خودرو از دست می‌دهند. این لنت‌ها بافت نسبتا نرمی دارند و طول عمر آن ها نسبت به سایرین کمتر است. استفاده از این نوع لنت ترمزها در شهرهای پر تردد که نیاز به ترمز مداوم است توصیه نمی‌شود.

لنت‌های نیمه فلزی: پرکاربردترین انواع لنت‌های معمولی خودرو از این ماده ساخته می‌شوند. این لنت‌ها شامل آهن، فولاد و گرافیت هستند و انتقال حرارت خوبی از خود نشان می‌دهند و دیرتر گرم می شوند. این لنت‌ها به دلیل طول عمر، قیمت و کارایی مناسب، بهترین انتخاب برای استفاده معمولی و خودروهای سواری معمولی محسوب می شوند. لنت‌های نیمه فلزی معمولا بین 30000 تا 80000 کیلومتر دوام می آورند (بسته به کیفیت، نوع و درصد اجزا).

لنت ترمز فلزی: این نوع لنت ترمزها از نظر قیمت، کیفیت و کارایی نهایت کیفیت را دارند. آنها قدرت توقف و اصطکاک کافی را برای همه شرایط فراهم می کنند، اما باعث خوردگی زیادی روی دیسک (یا پوشش ترمز) می شوند. برای لنت ترمز فلزی کامل به جای گرافیت از روغن های مخلوط استفاده می شود. و به دلیل صدای زیاد و عمر کوتاه برای استفاده معمولی مناسب نیستند.

لنت ترمز سرامیکی: در لنت‌های سرامیکی به جای فولاد از مس استفاده می‌شود و انتقال حرارت آن افزایش یافته و در حین کار خنک تر می شود. همچنین مس باعث افزایش طول عمر لنت می شود. این لنت ها بی صدا هستند و عمدتاً در اتومبیل های مسابقه ای استفاده می شوند. نقطه ضعف اصلی آنها قیمت بالای آنها است. همچنین در صورت خیس یا سرد بودن اثربخشی آنها کاهش می‌یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته