اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108156809919324
در دسترس نیست

عمر مفید لنت ترمز ال 90

عمر مفید لنت ترمز ال 90

کد: 140108156809919324

، (اخبار رسمی): لنت های ترمز مانند سایر قطعات عمر مشخص و دقیقی ندارند و میزان نحوه استفاده از آن ها در خودروی شما به عوامل زیادی از جمله نوع ترمز، نحوه رانندگی مالک خودرو و محل رانندگی شما (خارج یا داخل شهر) و عوامل دیگر بستگی دارد.بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو توصیه می کنند که عمر مفید لنت ترمز 75000 کیلومتر ..

عمر مفید لنت ترمز ال 90
عمر مفید لنت ترمز ال 90

همه ما می توانیم قبول کنیم که یک رابطه غیرقابل انکار بین اسب بخار و حداکثر سرعت وجود دارد. ماشینی که سریع می رود باید بتواند سریع بایستد. یکی از اجزایی که اغلب نادیده گرفته می شود، لنت ترمز است. این قسمت بخش مهمی از ترمز خودرو است. زیرا انرژی جنبشی را از طریق اصطکاک به گرما تبدیل می کنند. به همین دلیل در نهایت فرسوده شده و باید تعویض شوند. با وجود تنوع زیاد لنت ترمز در بازار، چه از نظر مارک و چه از نظر نوع، پیدا کردن گزینه ایده آل برای شما دشوار است. در ادامه این مقاله به معرفی و استفاده از لنت ترمز L90، عمر مفید لنت ترمز L90 و ... می پردازیم.

مشخصات لنت ترمز ال 90

 لنت ترمز ال 90 خوب باید قدرت زیادی در کنترل سرعت و توقف داشته باشد. همچنین قابلیت جذب و دفع گرما، میزان سایش و میزان صدا و گرد و غبار ایجاد شده از جمله مواردی است که در انتخاب لنت ترمز باید به آن توجه کرد. انتخاب لنت ترمز برای خودروهای مختلف از جمله لنت ترمز رنو با کمترین قیمت می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که شما یک محصول با کیفیت به قیمت لنت ترمز L90 خود دریافت می کنید. لنت‌های ترمز بد کیفیت می‌توانند بسیار پر سر و صدا باشند، سریع‌تر فرسوده شوند و به سایر اجزای سیستم ترمز مانند دیسک‌های ترمز، که به معنای پول بیشتر در دراز مدت هستند آسیب برساند. 

عمر مفید لنت ترمز 

لنت های ترمز مانند سایر قطعات عمر مشخص و دقیقی ندارند و میزان نحوه استفاده از آن ها در خودروی شما به عوامل زیادی از جمله نوع ترمز، نحوه رانندگی مالک خودرو و محل رانندگی شما (خارج یا داخل شهر) و عوامل دیگر بستگی دارد.بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو توصیه می کنند که عمر مفید لنت ترمز 75000 کیلومتر است و پس از طی این مسافت بهتر است لنت ترمز را تعویض کنید تا دچار تصادف و جراحت نشوید.

زمان تعویض لنت ترمز ال 90

میزان سایش لنت ترمز با توجه به عوامل مختلف متفاوت است و نمی توان زمان یا کیلومتر خاصی را برای تعویض لنت ترمز تعیین کرد. از طرفی با توجه به نوع سیستم ترمز خودرو و نوع روکش دیسکی و کفشکی، میزان لنت های استفاده شده در چرخ های جلو و عقب خودرو متفاوت است و معمولا عمر لنت عقب بیشتر است. علاوه بر موارد ذکر شده، زمان تعویض لنت ترمز L90 نیز به شرایط و سبک رانندگی بستگی دارد. هنگامی که لنت ترمز خودروی شما به پایان عمر خود می رسد، ممکن است علائم جزئی را تجربه کنید که به راحتی قابل تشخیص هستند. این علائم عبارتند از:

- بوی لنت سوخته 
- صدای جیغ یا سوت در هنگام ترمز گرفتن
- هنگام ترمزگیری خودرو به یک طرف کشیده شود
- صدای سایش و ساییدگی در هنگام ترمزگیری
- احساس لرزش در فرمان یا پدال ترمز
- چراغ هشدار متصل به انتهای لنت که در برخی خودروها وجود دارد روشن شود. 

تفاوت ظاهری لنت ترمز ال 90

طراحی ظاهری لنت ترمز خودرو به مشخصات فنی و سیستم ترمز مورد استفاده در خودرو بستگی دارد. بر اساس این ویژگی ها، ظاهر لنت ترمز با کدهای فنی بین المللی طراحی شده است. لنت ترمز ال نود نیز کد فنی خاص خود را دارد و به دلیل تفاوت در شکل و ابعاد نمی توان آن را در داخل کالیپر قرار داد، بنابراین نمی توانید برای L90 خود لنت ترمز خودروهای دیگر را خریداری کنید. از سوی دیگر، L90 دارای لنت ترمز جلو از نوع دیسکی و لنت ترمز عقب از نوع کفشکی است. لنت های جلوی خودرو در تمام سال های تولید یکسان است، اما لنت های ترمز عقب L90 در مدل های مختلف متفاوت است. بنابراین، دانستن مدل خودرو و سال ساخت خود، اطلاعات مهمی است که هنگام خرید لنت ترمز L90 باید بدانید تا بتوانید لنت های درست را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید