اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107096749419324
در دسترس نیست

فروش ویژه لنت ترمز تویوتا آریون

کد: 140107096749419324

، (اخبار رسمی): تاکنون دو نسل مختلف تویوتا اریون در ایران موجود است. بنابراین در انتخاب لنت ترمز تویوتا آریون باید به تولید و سال تولید آن توجه کرد. به غیر از لنت ترمز اورجینال یا جنیون می توان به لنت های سرامیکی مطمئن مانند لنت ترمز سرامیکی الیگ، لنت های نیمه فلزی ساخت کره مانند MBKorea و Hiq و ... می توان ...

فروش ویژه لنت ترمز تویوتا آریون
فروش ویژه لنت ترمز تویوتا آریون

لنت ترمز بخشی از سیستم مورد استفاده در خودرو و سایر صنایع است. لنت های ترمز از طریق اصطکاک انرژی خودرو را به گرما تبدیل می کنند.در یک سیستم دیسکی دو ناودانی به هر چرخ وصل شده است. لنت های ترمز باید هر 8000 کیلومتر از نظر سایش یا ناهمواری بیش از حد بررسی شوند. اگرچه خوردگی لنت ترمز در خودروهای مختلف متفاوت است، اما توصیه می شود هر 80000 کیلومتر لنت ترمز تعویض شود، بنابراین نیاز به خرید لنت خودرو در این مرحله احساس می شود.

عملکرد ضعیف لنت های ترمز می تواند عملکرد کلی خودرو را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. خودروها معمولاً در لنت ترمز چرخ عقب و جلو متفاوت هستند. هر چرخ به 2 لنت ترمز دیگر نیاز دارد که در مجموع 4 عدد برای چرخ های جلو و به همین تعداد برای چرخ های عقب است.

لنت ترمز تویوتا آریون 

تاکنون دو نسل مختلف تویوتا اریون در ایران موجود است. بنابراین در انتخاب لنت ترمز تویوتا آریون باید به تولید و سال تولید آن توجه کرد. به غیر از لنت ترمز اورجینال یا جنیون می توان به لنت های سرامیکی مطمئن مانند لنت ترمز سرامیکی الیگ، لنت های نیمه فلزی ساخت کره مانند MBKorea و Hiq و ... می توان اشاره کرد.
قیمت لنت تویوتا آریون

کی از سوالاتی که از مشتریان عزیز پیش می آید تعیین قیمت لنت ترمز تویوتا آریون می باشد. قیمت لنت ترمز ارتباط مستقیمی با مشخصات و شناسه خودرو، ساخت و کشور سازنده و مهمتر از همه نوع لنت ترمز دارد. لنت های ترمز در انواع مختلفی برای اهداف مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. چقدر برای لنت ترمز با کیفیت هزینه می کنید؟ چه ویژگی هایی از یک لنت ترمز خوب انتظار دارید؟

ویژگی های کلیدی لنت ترمز آریون

به طور کلی ویژگی های اصلی لنت ترمز تویوتا آریون نشان دهنده کیفیت آنهاست. به عنوان مثال، بی صدا بودن و آسیب نرساندن به دیسک یکی از مهمترین جنبه های لنت ترمز با کیفیت است.

بی سر و صدا

بی صدا بودن لنت ترمز یکی از مهمترین ویژگی های خرید است. عدم وجود صداهای اضافی نشان دهنده مواد با کیفیت بالا است. هر لنت ترمز Lint Line با ضمانت اطمینان محصول بدون کوچکترین صدا ارائه می شود.

مقاوم در برابر سایش و پارگی

یکی دیگر از ویژگی های مهم لنت ترمز باکیفیت ضد سایش است. اگر لنت ترمز عاری از تراشه و گرد و غبار باشد، کمترین آسیبی به دیسک چرخ وارد نمی شود و عمر مفید بسیار بالایی دارد.

ترمز نرم و سریع

سیستم ترمز خودرو در برخی موارد با عواملی مانند تغییرات آب و هوا، شرایط آب و هوایی، ناهمواری جاده و ... در سیستم ترمز خودرو تداخل پیدا می کند، اما لنت ترمز برندهای معروف که در ادامه به آن ها می پردازیم، به هیچ وجه به آرامی سرعت خود را کاهش نمی دهند و به سرعت کار نمیکند.

برندهای لنت ترمز تویوتا آریون در فروشگاه لنت لاین

اگر لنت ترمز باکیفیت و با ضمانت اصالت محصول می خواهید که این نوع لنت ترمز به چرخ های دیسکی آسیب نرساند و به راحتی گرما را کنترل و انتقال دهد، می توانید به راحتی برندهای لنت ترمز آریون را در فروشگاه اینترنتی لنت لاین خریداری کنید. از عملکرد عالی لنت ترمز بهره مند شوید. لنت ترمز ، Elig، Gold، Brenta و MHCO از بهترین و محبوب ترین لنت ترمزهای دنیا هستند که در بازار ایران بسیار محبوب هستند.

برند Elig

Elig یکی از برندهای مورد اعتماد است که کیفیتی مشابه لنت ترمز تولید شده توسط خودروسازان داخلی دارد. تنها مزیت این نوع لنت ترمز قیمت بسیار مناسب آن است که با تمامی سیستم های نصب خودرو تویوتا آریون سازگار است. این برند ساخت ژاپن و آمریکاست که کارشناسان بارها بهترین مواد دنیا را بررسی کرده اند.

برند های کیو

برند های کیو ساخت کشور کره جنوبی، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لنت ترمز ، با آخرین متدهای روز دنیا، ارائه دهنده بهترین لنت ترمز بدون آزبست و مواد غیر سمی است. 

برند گلد 

لنت ترمز گلد یکی از بهترین و محبوب ترین لنت های موجود در بازار ایران است. تنها عیب این نوع لنت ترمز وجود نمونه های تقلبی زیاد است و تنها راه واقعی خرید لنت ترمز برند گلد خرید آن از فروشگاه معتبری مانند لنت لاین است.

زمان تعویض لنت ترمز تویوتا آریون

به دلیل استفاده از لنت ترمز، زمانی که زمان تعویض آن فرا می رسد، علائم و نشانه هایی وجود دارد. با مشاهده این علائم، لنت ها باید در اسرع وقت تعویض شوند و نو باشند. در غیر این صورت ایمنی خودرو به طور کامل به خطر می افتد.

• صدای سوت یا جیغ را شنیدید: اگر لنت های ترمز شما سوت می زند یا جیغ می کشد، به این معنی است که فرسوده شده اند.

• کشیدن فرمان به چپ یا راست: در برخی موارد سایش لنت با علائمی همراه نیست و فرمان به چپ و راست کشیده می شود.
• صدای سایش لنت ترمز: صدای سایش لنت ترمز نشان دهنده بی کیفیتی و ساختگی لنت است. با بررسی لنت ترمز اگر براده یا گرد و غبار دیدید به این معنی است که دیسک چرخ ساییده شده است.
• چراغ های اخطار خودرو روشن شود: یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص زمان تعویض لنت ترمز های خودرو، چراغ های هشدار خودرو است که همیشه به صدا در می آیند، به این معنی که زمان تعویض لنت ترمز شما فرا رسیده است.
• بوی سوختن: یکی دیگر از علائم تعویض لنت ها، بوی سوختن است که معمولاً با صدای خش خش همراه است.
• سختی پدال ترمز: هر زمان که پدال گاز خودرو سخت تر از حد معمول باشد، لازم است وضعیت لنت ترمز بررسی شود.

کلام آخر
در فروشگاه لنت لاین فروش انحصاری لنت ترمز تویوتا آریون با مناسب ترین قیمت در برندهای مطرح دنیا آغاز شد. برای خرید مطمئن می توانید با ثبت سفارش در فروشگاه های دیجی کالا، لنت لاین، ترب و ایلماز بهترین لنت ترمزهای دنیا را دریافت کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید