اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277210719324
در دسترس نیست

بهترین مارک های لنت ترمز بی صدا

معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز

کد: 140112277210719324

، (اخبار رسمی): به طور کلی، دو کمپانی الیگ و ام اچ کو از مواد مشابه در ساخت محصولات خود استفاده می کنند. لنت های ترمز عمدتا از الیاف، فیلرها، اصلاح کننده های اصطکاک و چسباننده های رزینی ساخته شده اند. اما نوع مواد استفاده شده برای تقویت قدرت ترمزگیری و فرمولاسیون هر شرکت، تفاوت هایی در جزئیات دارد.

معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز
معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز
معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز
معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز

صدای سوت لنت ها به هنگام ترمز گرفتن دغدغه ی اکثر صاحبین خودرو است. معرفی 5 برند بی صدای لنت ترمز به همراه بیان خصوصیات آن ها به شما در هنگام خرید این قطعه از لوازم یدکی خودرو کمک خواهد کرد.

لنت ترمز بخشی از سیستم ترمز ماشین است که با تولید اصطکاک، موجب توقف خودروی شما می شود. در این فرآیند لنت ها بر روی دیسک ها فشرده شده و اصطکاک ایجاد شده مابین لنت و دیسک، موجب کاهش سرعت و‌ در نهایت ایست کامل سرعت خودرو خواهد شد.

این قطعه کوچک مسئولیت بسیار مهمی را در خودروی شما به عهده دارد. چرا که ترمز گرفتن به موقع، راننده و سرنشینان خودرو را از خطرات و تصادفات احتمالی حفاظت می کند. بنابراین هیچ گاه موعد تعویض لنت ترمز اتومبیل خود را به تعویق نیندازید. چرا که سهل انگاری در این مورد، می تواند پیامدهای ناگواری در پی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۵ برند بی صدای لنت ترمز بپردازیم. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید ولی شناختی از برندهای موجود در بازار ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

۱. لنت ترمز الیگ برند الیگ یکی از قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه تولید لنت ترمز است. لنت ترمز الیگ به دلیل برخورداری از بالاترین سطح فناوری، تکنولوژی در ساخت و استفاده از مواد درجه یک در ساخت آن، دارای سریع ترین عکس العمل بوده و در هنگام ترمزگیری کمترین صدا و کوچکترین نویزی از خودرو به گوش نمی رسد. یکی از مهم ترین مزایای خرید لنت ترمز الیگ این است که با انواع شرایط آب و هوایی (نظیر گرم و خشک یا سرد و مرطوب) سازگاری داشته و در هر چهار فصل سال از گرائی فوق العاده سریع و قدرت ترمز بالایی برخوردار است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این لنت، بازگشت آن به چرخه طبیعت است. زیرا این کمپانی در ساخت محصولات خود، از ترکیبات آلی بی ضرری استفاده می کند که کاملا دوستدار و موافق محیط زیست می باشند. لنت ترمزهای الیگ همچنین دارای بیشترین طول عمر نسبت به سایر برندها و صرفه اقتصادی بالا است. در نگاه اول ممکن است تفاوت قیمت محصولات تولیدی این برند نسبت به سایر لنت ها در نظرتان زیاد جلوه کند؛ اما با درنظر گرفتن کارکرد چند برابری، طول عمر بیشتر و سایر مزایایی که در فوق ذکر نمودیم، متوجه می شویم که این محصول در حالی که قیمت بیشتری دارد، اما از لحاظ طول عمر و صرفه اقتصادی، گزینه بهتری برای خرید است.

این لنت ترمز در اکثر فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها نظیر لنت لاین موجود است.

۲. لنت ترمز ام اچ کو ام اچ کو از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای ساخت کشور چین است. این لنت در هنگام ترمزگیری سوت نمی کشد و به دلیل استفاده از متریال سرامیکی در ساخت آن، از طول عمر بالایی برخوردار است. این لنت ترمز به منظور تامین حداکثر امنیت، کاملا مطابق با سیستم ترمزگیری خودرو طراحی شده است. پلیت فولادی به کار رفته در ساخت لنت ترمز ام اچ کو، با نوعی پودر پلمیری تقویت شده تا از زنگ زدگی جلوگیری نماید و در دماهای بالا نیز مقاومت استاتیکی را افزایش دهد.

۳. لنت ترمز برند‌ گلد کمپانی کره ای گلد‌ یکی از خوشنام ترین تولیدکنندگان لنت ترمز برای خودروهای سواری، وسایل نقلیه سنگین و‌ قطار در دنیا است. این کمپانی دارای ۲۵ سال سابقه درخشان و کارنامه ای موفق در صنعت تولید لنت ترمز است. طبق نظر کارشناسان و مشتریان، محصولات تولیدی از این برند، از کارایی و دوام بالایی برخوردار است. از دیگر مشخصات لنت ترمزهای گلد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سازگاری و کارایی بالای لنت ترمزهای برند گلد
  • در هر شرایط آب و هوایی دارای مقاومت حرارتی و دوام بسیار بالا
  • عملکرد بدون بو‌ و صدا
  • قیمت مناسب و به صرفه ساخته شده از بهترین متریال موجود
  • بدون مواد آزبست و دوستدار محیط زیست
  • عدم تولید براده و غبار

برند بعدی که اقدام به ساخت لنت ترمزهایی بدون صدا کرده، کمپانی های کیو است.

۴. لنت ترمز برند های کیو لنت ترمزهای های کیو محصول کشور کره جنوبی و تولید شده در کمپانی سانگ سن است. این شرکت فعالیت خود را با تولید لنت ترمز خودروهای سنگین آغاز نمود و بعدها با استقبال مشتریان، شروع به تولید و ساخت لنت ترمز خودروهای سبک و نیمه سنگین نیز نمود.

مزایای این لنت ترمز شامل موارد زیر است:

  • لنت ترمزهای های کیو ضریب اصطکاک ثابتی داشته و از قدرت ترمز بالایی برخوردار است.
  • در ساخت این لنت ترمز از آزبست یا الیاف شیشه ای استفاده نمی شود. چرا که استنشاق این مواد سبب بروز بیماری های تنفسی و سرطان ریه در افراد می گردد. به همین جهت لنت ترمزهای های کیو به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست شناخته شده و فاقد مواد سمی همچون سرب، کادمیوم، جیوه، کروم یا هر ماده مضر دیگری است.
  • لنت ترمزهای برند های کیو به دلیل فرمولاسیون خاص و تکنولوژی پیشرفته، یکی از بهترین برندهای لنت ترمز نیمه فلزی در سراسر دنیا به شمار می آید.
  • قدرت ترمزگیری بالا، بدون هیچ گونه نویز و صدا و مقرون به صرفه بودن، از دیگر ویژگی های مهم محصولات تولیدی از این برند است.

۵. لنت ترمز برند ام کو شرکت پیشرو قدرت آریا با نام تجاری ام کو، با هدف تولید و تامین قطعاتی همچون لنت ترمز، دیسک، صفحه کلاچ و غیره، در سال ۱۳۸۳ تاسیس و راه اندازی شد. مهم ترین وظیفه لنت ترمز، عکس العمل سریع در کمترین زمان و قفل شدن آن برای ایست کامل خودرو است. کمپانی های بزرگ لنت ترمز همواره در این موارد با یکدیگر در رقابت هستند و سعی در کشف فرمول های جدیدتر برای ساخت بهترین و مرغوب ترین لنت ترمز دارند. از جمله مشخصات لنت ترمزهای برند ام کو، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم در برابر سایش ناشی از اصطکاک توانایی اعمال نیروی اصطکاک
  • بدون هیچ گونه نویز و سر و صدای محسوس
  • دارای بیشترین طول عمر و صرفه اقتصادی عملکرد بی نقص
  • لنت ترمزهای ام کو در هر شرایط آب و هوایی
  • عدم تولید براده و غبار

برند برنتا پلاس از دیگر برندهای ایرانی است که در زمینه تولید لنت ترمزهای بی صدا فعالیت دارد. این برند به محض ورود به بازار، به سرعت شناخته شد.

سخن پایانی

به طور کلی، دو کمپانی الیگ و ام اچ کو از مواد مشابه در ساخت محصولات خود استفاده می کنند. لنت های ترمز عمدتا از الیاف، فیلرها، اصلاح کننده های اصطکاک و چسباننده های رزینی ساخته شده اند. اما نوع مواد استفاده شده برای تقویت قدرت ترمزگیری و فرمولاسیون هر شرکت، تفاوت هایی در جزئیات دارد.

در این مطلب راجع به لنت ترمزهای ساخت شرکت الیگ و ام اچ کو صحبت کردیم و مقایسه کاملی از آن ها ارائه دادیم. اکنون شمایید که باید با توجه به نیاز خود، از بین محصولات این دو برند، لنت ترمزی که تمایل دارید را انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی