اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107106750419324
در دسترس نیست

علت تفاوت قیمت لنت ترمز تویوتا کرولا

کد: 140107106750419324

، (اخبار رسمی): قیمت لنت ها در مرحله اول به نوع خودرو بستگی دارد. البته خودروهای گران قیمت لنت گران تری دارند. همانطور که خودروهای تویوتا کرولا در رده قیمتی متوسط خودرو قرار دارند، به همین نسبت لنت های آن نیز در محدوده قیمتی متوسط قرار دارند.

علت تفاوت قیمت لنت ترمز تویوتا کرولا
علت تفاوت قیمت لنت ترمز تویوتا کرولا

تویوتا یک خودروساز در ژاپن است و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های خودروسازی در جهان شناخته می شود. اولین نسل از خودروهای تویوتا کرولا در سال 1974 عرضه شد و تاکنون 12 آپدیت برای این خودرو انجام شده است. نسل نهم و یازدهم فروش قابل توجهی در بازار ایران داشتند. کرولا 11 در دو مدل XLI و GLI در بازار ایران موجود است.

لنت ترمز تویوتا کرولا دارای سیستم بازدهی مشابه خودروهای دیگر است، به این معنی که با فشار دادن پدال، نیروی وارده به لنت ترمز تویوتا کرولا به کمک روغن ترمز منتقل می شود و لنت ترمز تویوتا سرعت حرکت را کاهش می دهد. چرخ ها با ایجاد اصطکاک روی دیسک ترمز. همانطور که گفته شد خودروی تویوتا کرولا در سه نسل وارد بازار ایران شده است. در نتیجه باید به این نکته توجه کنید که لنت ترمز این سه مدل، لنت ترمز تویوتا کرولا 1991 تا 1994، لنت ترمز تویوتا کرولا 2000 تا 2007 و تویوتا کرولا 2008 تا 2018 لنت ترمز متفاوتی دارند. بنابراین هنگام خرید لنت تویوتا کرولا به مدل خودروی خود توجه کنید. کیفیت و جنس لنت ترمز تاثیر بسزایی در کارایی و سرعت ترمز دارد که در ادامه مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت.

برندهای لنت ترمز تویوتا کرولا

شرکت های مختلفی اقدام به تولید لنت برای تویوتا کرولا کرده اند که در ادامه به معرفی انواع، امکانات و کیفیت آن ها می پردازیم.قطعا بهترین لنت تویوتا کرولا همان لنت ترمز اصلی است. اما تشخیص لنت اصلی از تقلبی همیشه آسان نیست. در کل باید گفت که برای تشخیص لنت ترمز اصلی باید خیلی حرفه ای بود و این کار هرکسی نیست. اما رعایت نکاتی مانند توجه به هولوگرام شرکت و نوع بسته بندی و همچنین خرید از نمایندگی های معتبر باعث اطمینان بیشتر شما در خرید می شود. لنت های ترمز اصلی همیشه بالاترین دوام، بهترین عملکرد و سازگاری را ارائه می دهند.

لنت های ترمز سرامیکی از مواد سرامیکی معمولی ساخته شده اند که متراکم و مقاوم در برابر صفحه هستند. یکی از مزایای لنت ترمز سرامیکی این است که سازگاری بسیار خوبی با دیسک ترمز دارد و در مدت زمان طولانی دیسک را فرسوده نمی کند. همچنین گرد و غبار بسیار کمی تولید می کند و باعث می شود دیسک کمتر کثیف شود. صدای کمتر و عمر طولانی از ویژگی های لنت های سرامیکی است. اما باید گفت که برای شرایط مسابقه، خودروهای سنگین و جاده های ناهموار که نیاز به ترمز سریع دارند، استفاده از لنت ترمز سرامیکی توصیه نمی شود.

قیمت لنت ترمز تویوتا کرولا

قیمت لنت ها در مرحله اول به نوع خودرو بستگی دارد. البته خودروهای گران قیمت لنت گران تری دارند. همانطور که خودروهای تویوتا کرولا در رده قیمتی متوسط خودرو قرار دارند، به همین نسبت لنت های آن نیز در محدوده قیمتی متوسط قرار دارند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لنت ترمز اصل یا تقلبی آن است. البته لنت های تقلبی قیمت و کیفیت پایین تری دارند. مواد لنت ترمز یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت لنت ترمز تویوتا است. لنت های ترمز به طور کلی به دو دسته لنت سرامیکی و لنت نیمه فلزی تقسیم می شوند که قیمت لنت سرامیکی بالاتر است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لنت، شرکت سازنده آن است. شرکت های مختلف با توجه به قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات خود قیمت های متفاوتی دارند. یک شرکت ممکن است چندین برند مختلف را به بازار عرضه کند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

خرید لنت ترمز تویوتا کرولا

در این مقاله بهترین برندهای لنت ترمز تویوتا کرولا را به شما معرفی کرده ایم. اگر قصد خرید تویوتا کرولا یا سایر خودروهای داخلی و خارجی را دارید می توانید به سایت www.lentline.com مراجعه کنید. شایان ذکر است که ما شرایط بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان حرفه ای در خصوص خرید و تعویض لنت تویوتا کرولا را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید انواع لنت ترمز و یا استفاده از خدمات مشاوره رایگان کافی است با قسمت پشتیبانی سایت لنت لاین تماس گرفته و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.به یاد داشته باشید که خودروهای ژاپنی با دقت و فناوری پیشرفته ساخته می شوند و قیمت بالایی دارند. اما اگر لنت های ترمز خودروی ژاپنی شما بی کیفیت و ناامن باشد، آیا هنگام رانندگی با خودروی گران قیمت خود احساس راحتی و امنیت خواهید داشت؟ به همین دلیل خرید لنت ترمز اورجینال را توصیه می کنیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید