اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105136336219327

طراحی فضای سبز ویلا مدرن

کد: 140105136336219327

https://bit.ly/3BOd9po

، (اخبار رسمی): اولین قدم برای طراحی فضای سبز ویلا مدرن، اجرای برنامه اصولی و مطابق با اصول فنی طراحی فضای سبز است. کارشناسان تهران گاردن متخصص علم و هنر معماری و باغبانی هستند.

طراحی فضای سبز ویلا مدرن
طراحی محوطه و فضای سبز

طراحی فضای سبز ویلا مدرن، روف گاردن، محوطه سازی ویلا، دیوار سبز، آبنما و آلاچیق جز خدمات تخصصی گروه تهران گاردن است. جهت ارتباط با کارشناسان ما بر روی لینک کلیک کنید.

اولین قدم برای طراحی فضای سبز ویلا مدرن، اجرای برنامه اصولی و مطابق با اصول فنی طراحی فضای سبز است. کارشناسان ما متخصص علم و هنر معماری و باغبانی هستند. همچنین این کارشناسان می توانند با آگاهی از تولید گونه های گیاهی و انتخاب مناسب ترین مواد، ساختارهای اولیه و در عین حال زیبا و بادوام از خود بر جای بگذارند. المان های موثر در طراحی فضای سبز ویلا عبارتند از: 

  • نورپردازی و سرسبزی فوق العاده مدرن، زیبا و رویایی محوطه
  • طراحی و اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک و مدرن با صرفه جویی در وقت و هزینه
  • انواع کفپوش و تزئینات، چینی، دیوارپوش، نما و ...
  • انواع مبلمان باغ، باکس گل، لامپ و فانوس، باربیکیو، اسباب بازی و ....
  • خدمات نگهداری فضای سبز ویلا، آپارتمان و مجتمع.
  • کاشت و بهره برداری از انواع چمن، گل و گیاه.
  • باغبانی و نهاده های سبز و تهیه گل و گیاه

یکی از عناصر اصلی و ضروری در طراحی فضای سبز ویلا مدرن وجود آب است که قسمتی از آن تنها جهت آبیاری، حفظ نباتات و قسمت دیگر برای ایجاد زیبایی در طراحی استفاده می شود. اما وجود و تأثیر آب از نظر زیبایی و تنوع در محوطه سرسبز مانند تشکیل آبنماها، برکه ها و... بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  همچنین فواره ها و آبنماها می توانند تاثیر بسزایی در خنک سازی هوای محلی داشته باشند. طراحی آبنما در فضاهای سبز  در اشکال مختلف که جنبه تزئینی دارند کاملا به سلیقه طراح و مشتری بستگی دارد.

محوطه سازی ویلاهای مدرن و بزرگ که فضای باز زیادی برای کاشت انواع نهال، درخت، درختچه، گل و گیاه و حوض های جذاب و آب نماهایی که در داخل آن ها قابل نصب است، بسیار زیبا می باشد. جهت بهبود منظره شهری می توانید مکان و محیطی را ایجاد کنید که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. پارک ها و باغ های اطراف خیابان ها و خانه ها را می‌توان با طراحی محیطی مناسب به مکان های دنج و راحت برایتفریح ​​خانواده ها، نوجوانان و کودکان تبدیل کرد.

تفاوت دیگری که طراحی فضای سبز ویلا مدرن با هنرهای دیگر دارد این است که طراحی فضای سبز پس از اتمام مرحله ساخت واقعاً آماده نیست و زمان می برد تا به شکل نهایی خود برسد.

به همین دلیل حفاظت و نگهداری پروژه پس از اجرا ضامن حفظ و بقای آن بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]