اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246358219416

کسب جایزه چهره تأثیرگذار بازارهای مالی 2022 توسط یک ایرانی!

کد: 140105246358219416

https://bit.ly/3QMBdx0

، مشهد , (اخبار رسمی): به گزارش خبرگزاری investing نمایشگاه اکسپو سال 2022 در دبی برگزار شد که در بخشی از رویداد که به انتخاب بهترین تحلیل گران و معامله گران بازارهای مالی جهان اختصاص داشت فهرستی از 50 نفر برتر بازار مالی جهان در سال 2022 منتشر شد.

کسب جایزه چهره تأثیرگذار بازارهای مالی 2022 توسط یک ایرانی!
کسب جایزه چهره تأثیرگذار بازارهای مالی 2022 توسط یک ایرانی!

اما نکته جذاب برای ما، نام یک چهره ایرانی در میان این نفرات بود. امید اصفی، تحلیلگر برتر فارکس به‌عنوان اولین ایرانی، توانست جایزه چهره تأثیرگذار بازارهای مالی را به خود اختصاص دهد و از این حیث، افتخاری دیگر برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

جایزه 50 نفر برتر تأثیرگذار در بازارهای مالی جهان امسال نیز مانند سال‌های قبل در کنار برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی که بخشی از آن به معرفی و سمینارهای آموزشی در زمینه بازارهای مالی، فارکس، سهام و کریپتو اختصاص دارد. مراسم اهدای جوایز به برترین افراد و کارگزاری‌های جهان در سال 2022 برگزار شد. نکته متفاوت این مراسم برای ما ایرانیان آن بود که امید آصفی، تحلیلگر برتر فارکس و یکی از بزرگان بازار فارکس ایران، توانست در این فهرست 50 نفره جای بگیرد و جز نفرات برتر تأثیرگذار در بازارهای مالی جهان که در جامعه تریدری و معامله‌گری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای یک تحلیلگر محسوب می‌شود، قرار بگیرد

امسال نیز مانند سال‌های قبل در کنار برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی که بخشی از آن به معرفی و سمینارهای آموزشی در زمینه بازارهای مالی، فارکس، سهام و کریپتو اختصاص دارد. مراسم اهدای جوایز به برترین افراد و کارگزاری‌های جهان در سال 2022 برگزار شد.

نکته متفاوت این مراسم برای ما ایرانیان آن بود که امید آصفی، تحلیلگر برتر فارکس و یکی از بزرگان بازار فارکس ایران، توانست در این فهرست 50 نفره جای بگیرد و جز نفرات برتر تأثیرگذار در بازارهای مالی جهان که در جامعه تریدری و معامله‌گری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای یک تحلیلگر محسوب می‌شود، قرار بگیرد.

همین دستاورد مهم توسط یک ایرانی سبب شد تا ما کمی بیشتر کنجکاو شویم تا در باره امید آصفی بدانیم.

امید آصفی کیست و چطور برنده جایزه تأثیرگذارترین فرد در بازارهای مالی جهان شد؟

وقتی که در سطح جهان یک جایزه بین‌المللی توسط یک فرد ایرانی دریافت می‌شود، تازه زمانی است که رسانه‌های داخلی نورافکن‌های خود را روی او می‌اندازند. درست هنگامی که اکسپو دبی 2022 در حال برگزاری بود کمتر کسی تصور می‌کرد که یک نام ایرانی از این جمع بیرون بیاید. اما در فهرست 50 نفر برتر معامله گران جهان نام یک فرد ایرانی، چشم‌های ما را در ایران به خود خیره کرد. امید آصفی، یکی از بزرگان فارکس ایران که کمتر نامش را شنیده بودیم توانست در این فهرست قرار بگیرد.

اما امید آصفی کیست؟ وقتی درباره پیشینه او تحقیق می‌کنیم متوجه می‌شویم که آقای آصفی از سال 2004 فعالیت جدی خود را به عنوان یک تحلیلگر و تریدر حرفه‌ای در بازار فارکس آغاز کرده است. اما پیشرفت او به حدی بوده که در سال 2009 توانسته جز سهام‌داران ارشد بروکر دلتا اف ایکس شود و مدیریت این بروکر بین‌المللی را در دست بگیرد.

اینجا شاید نقطه درخشش امید آصفی بوده. او نه تنها در زمینه تحلیلگری بلکه در مدیریت یک بروکر هم شایستگی‌های خود را نشان داده و ظرف 13 سال مدیریت بر این بروکر، در همین نمایشگاه اکسپو دبی 2022 توانست چند جایزه مهم بین‌المللی را با بروکر دلتا اف ایکس به دست آورد.

نکته جالبی که درباره امید آصفی برسر زبان‌ها افتاده، تخصص خاص ایشان در زمینه روانشناسی بازار، مدیریت ریسک و مدیریت مالی در بازارهای سرمایه است که، همین تخصص سبب شده تا این فرد بتواند چنین جایزه مهمی را دریافت کند.

درواقع امید آصفی تحلیلگر برتر فارکس و یکی از برندگان جایزه 50 نفر تأثیرگذار بازارهای مالی، با مدیریت بروکر دلتا اف ایکس هم توانست جایزه بهترین بروکر خاورمیانه، جز بهترین بروکرهای جهان، بهترین بروکر جهان در زمینه پشتیبانی مشتری و یکی از بهترین بروکرهای جهان برای معاملات ارز دیجیتال را برای خود و کارگزاری دلتا اف ایکس کسب کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]