اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246358119416

جایزه چهره های تاثیرگذار بازار مالی امسال به یک ایرانی تعلق گرفت!

کد: 140105246358119416

https://bit.ly/3pk9Vmb

، مشهد , (اخبار رسمی): به گزارش خبرگزاری وب سایت – investing نمایشگاه اکسپو دبی 2022 امسال در حالی به کار خود پایان داد که در مراسم اختتامیه، نام برترین کارگزاری‌های فارکس جهان، برترین کارگزاری‌های ارز دیجیتال و برترین معامله‌گران جهان، مانند دوره‌های قبلی منتشر شد.

جایزه چهره های تاثیرگذار بازار مالی امسال به یک ایرانی تعلق گرفت!
جایزه چهره های تاثیرگذار بازار مالی امسال به یک ایرانی تعلق گرفت!

اما نکته جالبی که نگاه‌های خبرگزاری‌های ایرانی را روی این مراسم دقیق‌تر کرد. وجود نام یک کارآفرین و فعال اقتصادی ایرانی به نام آقای امید آصفی بود که در پایان این مراسم توانست جایزه یکی از 50 چهره برتر تاثیرگذار مالی جهان را به خود اختصاص دهد.

برترین معامله گران فارکس و نام یک ایرانی! امید آصفی کیست؟

هنگامی که در مراسم اختتامیه اکسپو 2022 دبی، قرار بود نام برترین‌های جهان معامله‌گری و بازارهای مالی منتشر شود، کمتر کسی در ایران منتظر شنیدن نام یک هم وطن بود. اما بعد از انتشار فهرست 50 نفر چهره تاثیرگذار بازار مالی جهان، طولی نکشید تا یک نام به صدر اخبار ایران برسد. امید آصفی واقعاً کیست که امسال توانسته نام خود را در بین بزرگان فارکس جهان مطرح کند؟

با کمی جستجو متوجه خواهیم شد که امید آصفی یکی از بزرگان فارکس ایران است که البته سال‌ها از تبلیغات حاشیه‌ای و نام سازی فیک دور بوده و احتملا تمرکز خود را فقط معطوف به موفقیت در بازارهای مالی کرده.  آقای آصفی ظاهراً از سال 2004 به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای وارد بازار فارکس شده است و خیلی زود ظرف مدت 5 سال توانسه به یکی از سهامداران ارشد بروکر دلتا اف ایکس تبدیل شود.

 شاید نکته مهمی که سبب شده تا امید آصفی از دیگر معامله‌گران متمایز شود، تخصص ایشان در بحث روانشناسی حرفه‌ای بازار و همچنین مدیریت ریسک و مالی قوی او باشد، که همین امر سبب شده تا به عنوان یکی از چهره‌های مهم تاثیرگذار دربازار فارکس انتخاب شود.

امید آصفی، ساکن ایران نیست، اما توانسته نام ایران را مانند کارآفرینان ایرانی بزرگ جهان، این بار در بازارهای مالی برسر زبان‌ها بیاندازد.  وقتی کارنامه این ایرانی موفق را بررسی می‌کنیم به یک نکته جالب بر می‌خوریم. امید آصفی در همان سال 2009 به عنوان مدیر بروکر دلتا اف ایکس انتخاب می‌شود و جالب است بدانید که او طی 12 سال مدیریت خود در این بروکر، در همین مراسم اکسپو دبی توانست جایزه بهترین بروکر خاورمیانه، جایزه یکی از بهترین بروکرهای جهان، جایزه بهترین بروکر جهان به لحاظ پشتیبانی و جایزه یکی از بهترین بروکرهای جهان برای معاملات ارز دیجیتال را نیز کسب کند.

همین افتخارات کافی است تا امید آصفی را یکی از بزرگان فارکس ایران بدانیم که امروزه در جهام معامله‌گری، حرفی برای گفتن دارد و جز افتخارات مهم کشورمان محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]