اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246358319416

اولین ایرانی برنده جایزه 50 چهره برتر تاثیرگذار در بازارهای مالی 2022

کد: 140105246358319416

https://bit.ly/3QFh9N8

، مشهد , (اخبار رسمی): به گزارش درگاه اینترنتی investing- مراسم اکسپو 2022 به پایان رسید و چهره‌های برتر تأثیرگذار بازارهای جهانی فارکس معرفی شدند. در مرور گزارش این وب‌سایت جهانی، به یک نکته جالب بر می‌خوریم و آن‌هم وجود نام یک ایرانی در میان چهره‌های برتر بازار فارکس جهان است.

اولین ایرانی برنده جایزه 50 چهره برتر تاثیرگذار در بازارهای مالی 2022
اولین ایرانی برنده جایزه 50 چهره برتر تاثیرگذار در بازارهای مالی 2022

درست زمانی که در بخش پایانی مراسم اکسپو دبی 2022، قرار بود همه چیز با اعلام اسامی برترین‌های سال 2022 فارکس به پایان برسد. اما شنیدن یک نام جامعه خبری اقتصادی ایران را یکباره در شوک فرو برد و آن‌هم زمانی بود که یک فرد ایرانی به نام امید آصفی نام خود را در بین 50 چهره برتر تأثیرگذار بازارهای جهانی در سال 2022 می‌دید.

این خبر برای فعالان اقتصادی و بزرگان بازارهای مالی نیز جالب بود؛ اما امید آصفی کیست و چطور توانسته به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

با جستجو درباره این ایرانی خارج‌نشین به نکات جالبی در زندگی حرفه‌ای برخواهیم خورد. امید آصفی درواقع از سال 2004 فعالیت اقتصادی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی آغاز کرده است. به دلیل فعالیت آقای آصفی در خارج از کشور، کمتر نامی از او در رسانه‌های داخلی در آن زمان شنیده شده بود. اما با ردیابی موفقیت‌های او به نکات جالبی برخواهیم خورد.

جالب است بدانید امید آصفی تنها بین سال‌های 2004 تا 2009 توانسته موفقیت‌های عظیمی را در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری به دست بیاورد و در همان محدوده سال 2009 به‌عنوان مدیرعاملی بروکر بزرگ دلتا اف ایکس برسد.

این جهش سریع از شروع فعالیت در بازارهای مالی تا دستیابی به بالاترین پست اجرایی در یک بروکر فارکس، نشان دهنده نبوغ این ایرانی در زمینه بازارهای مالی دارد. سپس امید آصفی موفقیت‌های خود را در همین بروکر ادامه داد و ظرف 12 سال فعالیت، طبق گزارش درگاه معتبر اینترنتی investing توانست عنوان بهترین بروکر خاورمیانه، بهترین بروکر جهان به لحاظ پشتیبانی، بهترین بروکر جهان به لحاظ معاملات ارز دیجیتال و چند عنوان دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

اما جدا از موفقیت‌هایی که امید آصفی برای بروکر دلتا اف ایکس که دفتر مرکزی آن در انگلیس است، توانسته کسب کند. او به لحاظ فردی نیز امسال در نمایشگاه اکسپو دبی توانست یکی از مهم‌ترین جایزه‌های بین‌المللی بازار فارکس را به خود اختصاص دهد.

امید آصفی، در این فستیوال جز یکی از 50 چهره برتر و تأثیرگذار جهان در بازارهای مالی را توانست به خود اختصاص دهد و این امر نه تنها او را به یکی از بزرگان فارکس ایران و جهان تبدیل کرده است و این امر خود افتخاری برای جامعه معامله‌گری ایرانی است که در سخت‌ترین شرایط تحریم به ارزآوری به داخل کشور کمک فراوانی می‌کنند.

نکته مهمی که امید اصفی توانسته با تکیه برآن، این جایزه مهم را به دست بیاورد، تخصص منحصر به فرد وی در زمینه روانشناسی بازار و مدیریت مالی در بازار سرمایه است که او را از سایر تریدرهای جهان متمایز می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]