اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786519416
در دسترس نیست

جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال 2022 به بروکر دلتا اف ایکس رسید

کد: 140108026786519416

، مشهد , (اخبار رسمی): در پایان نمایشگاه مهم فارکس اکسپو دبی، بروکر دلتا اف ایکس توانست عنوان نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال 2022 را به خود اختصاص دهد.این بروکر که دفاتری در اروپا و آسیا دارد، به‌خاطر ارائه خدمات به ایران، مورد توجه سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی است.

جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال 2022 به بروکر دلتا اف ایکس رسید
در فارکس اکسپو 2022 دلتا اف ایکس توانست جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه را کسب کند

در پایان نمایشگاه مهم فارکس اکسپو دبی که امسال نیز مانند سال‌های گذشته در این شهر برگزار شد، بروکر دلتا اف ایکس توانست عنوان نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال 2022 را به خود اختصاص دهد. این بروکر که دفاتری در اروپا و آسیا دارد، به‌خاطر ارائه خدمات به ایران، مورد توجه سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی است که حساب‌های معاملاتی خود را در این بروکر ایجاد کرده‌اند.

نمایشگاه فارکس اکسپو دبی و جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه 2022 دبی طی 10 سال گذشته به یکی از مراکز مهم مالی جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. شاید دلیل آن برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های مالی در این شهر است. یکی از مهم‌ترین مراسمی که در چند سال گذشته در این شهر برگزار شده است. نمایشگاه فارکس اکسپو دبی است که چند سالی است با حضور پررنگ سرمایه‌گذاران، بروکرها و شرکت‌های مربوط به حوزه‌های مالی در آسیا برگزار می‌شود. در این رویداد چند روزه، در بخش نمایشگاهی سرمایه‌گذاران،IBها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و بروکرها با یکدیگر آشنا شده و به تبادل اطلاعات می‌پردازند. اما بخش جذاب این نمایشگاه، روز پایانی آن است که جوایزی به بهترین‌های این فستیوال اهدا می‌شود.

بروکر دلتا اف ایکس که به‌خاطر عملکرد 13 سال گذشته‌اش، همیشه پای ثابت دعوت شده به این نمایشگاه است. امسال نیز مانند سال گذشته توانست چند جایزه را به خود اختصاص دهد. مهم‌ترین جایزه‌ای که بروکر دلتا اف ایکس در نمایشگاه فارکس اکسپو دبی 2022 دریافت کرد، عنوان نوآورترین بروکر خاورمیانه بود که نشان داد این بروکر همچنان در مسیر توسعه و نوآوری پیشتازانه قدم برمی‌دارد.

دلتا اف ایکس از سال 2009 تحت مدیرعاملی امید آصفی کار خود را شروع کرده است و طی این سال‌ها با سرعت قابل‌توجهی از یک بروکر تازه تأسیس به یک بروکر حرفه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است. اگر به سال‌های گذشته و عملکرد این بروکر نگاه کنیم می‌بینیم که افتخارات جذابی را توانسته به ویترین خود اضافه کند. از جمله مهم‌ترین این افتخارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین بروکر جهان در سال 2021
  • بهترین بروکر خاورمیانه سال 2021
  • بهترین بروکر ارز دیجیتال در سال 2022
  • بهترین بروکر به لحاظ ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری در سال 2021
  • نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال 2022

وقتی نگاهی به عملکرد بروکر دلتا اف ایکس می‌اندازیم متوجه می‌شویم که دلتا اف ایکس یک بروکر کامل و استاندارد برای استفاده کاربران ایرانی است. این بروکر با ارائه خدمات خود توانسته مشتریانش را کاملاً راضی نگاه دارد.

از جمله مهم‌ترین خدمات بروکر فارکس دلتا اف ایکس ارائه حساب‌های معاملاتی متنوع است که هرکسی با هر استراتژی می‌تواند بهترین آن را برای خود انتخاب کند.

همچنین وجود پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته آن‌هم به زبان فارسی، کار را برای کاربران ایرانی به شدت آسان کرده است. از دیگر ویژگی‌های مهم دلتا اف ایکس معتبر بودن این بروکر و امکان واریز و برداشت ریالی است که خیال تریدرها را در این زمینه نیز راحت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]