اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107116752619416
در دسترس نیست

چطور باید وارد بازار فارکس شد؟

آموزش کامل ورود به بازار فارکس برای ایرانیان

کد: 140107116752619416

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی شده تا آموزش کامل ورود به بازار فارکس برای ایرانیان را با زبانی ساده و شیوا قرار دهیم تا افرادی که علاقه زیادی به کسب درآمد دلاری و بازارهای مالی مثل فارکس دارند بتوانند به راحتی با کمک این مقاله به اهداف بزرگشان برسند. پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله سعی شده تا آموزش کامل ورود به بازار فارکس برای ایرانیان را با زبانی ساده و شیوا قرار دهیم تا افرادی که علاقه زیادی به کسب درآمد دلاری از فارکس دارند، به هدفشان برسند.

قبل از هرچیزی باید بدانید که فارکس چیست و بعد به بازار فارکس ورود کنید. در ادامه ابتدا با مفهوم بازار فارکس آشنا می شویم و پس از آن به نحوه ورود به بازار فارکس می پردازیم و پس از آن به موضوعاتی مثل سرمایه اولیه برای ورود به فارکس و یا حتی مراحل وارد شدن به بازار فارکس می پردازیم.

بازار فارکس چیست؟

در بازار فارکس نمادهای معاملاتی مانند سهام نیستند، به عنوان مثال شما فقط یک سهم را خریداری می کنید و منتظر افزایش ارزش آن هستید تا به سود برسید. در بازار فارکس، نمادهای معاملاتی جفت ارز هستند، به عنوان مثال EUR/USD، یورو در برابر دلار آمریکا.
زمانی که فکر می کنید ارزش یورو در برابر دلار آمریکا افزایش می یابد، این نماد را بخرید یا بخرید. اما زمانی که فکر می کنید یورو در برابر دلار آمریکا در حال کاهش است، باید آن را بفروشید. در واقع، این یکی از جنبه های مهم بازار فارکس است که می توان آن را در هر دو جهت معامله کرد.
امروزه بازار ارز بیشترین حجم معاملات را در بین بازارهای غیرمتمرکز جهانی دارد و غول‌های مالی جهان از جمله بانک‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های بیمه و غیره. در این بازار کار می کنند. متوسط ​​حجم مالی روزانه در این بازار حدود 6.6 تریلیون دلار است.
اما این بازار 24 ساعته که 5 روز هفته از دوشنبه تا جمعه باز است، فقط برای آنها نیست. افراد حتی با سرمایه بسیار کم می توانند شخصاً در بازار خرید و فروش کنند. به این افراد تاجر نیز می گویند.
نحوه ورود به بازار فارکس برای ایرانیان

ورود به بازار فارکس بسیار ساده است. حتما به دنبال این هستید که بدانید چگونه وارد بازار فارکس در ایران شوید. شما با یک کارگزار معتبر مانند DeltaFX ثبت نام می کنید و در عرض چند دقیقه می توانید دمو یا حساب معاملاتی واقعی خود را ایجاد کنید و شروع به معامله در بازار فارکس کنید. این یکی از جذابیت های تکنولوژی است. اما صبر کن! اگر سعی کنید این کار را بدون آموزش انجام دهید، خیلی سریع اخراج خواهید شد. نمی توان گفت که فارکس بازار پیچیده ای است، اما به دلیل حجم بالای پول، افراد زیادی می خواهند یک شبه در این بازار ثروتمند شوند. به همین دلیل است که اکثر افرادی که وارد بازار فارکس می شوند پول خود را از دست می دهند. بنابراین اولین قدم برای ورود به بازار فارکس آموزش است.
درست مثل هر شغل دیگری، شما نمی توانید یک شبه مهندس یا پزشک شوید. یک شبه یک معامله گر حرفه ای خواهید شد. پس هیچ فرصتی را از دست ندهید، ابتدا منابع آموزشی ما را بررسی کنید. تحلیل بازار را می توان به روش های مختلفی از جمله تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، تحلیل احساسات انجام داد.  بنابراین، اگر بخواهیم مراحل ورود به بازار فارکس را نام ببریم، به لیست زیر خواهیم رسید:

  • آموزش (مهمترین مرحله قبل از ورود به فارکس)
  • فروشنده مناسب را پیدا کنید
  • تجارت آزمایشی یا آزمایشی
  • با یک حساب واقعی معامله کنید

سخن آخر

اکنون می دانید که چگونه در ایران به فارکس دسترسی پیدا کنید. شما باید به دنبال یک کارگزار معتبر باشید. همانطور که گفتیم، کارگزاری دلتا اف ایکس شرایط مناسبی از جمله خدمات حرفه ای و پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تا کسانی که تجربه ای در این زمینه ندارند بتوانند با خیال راحت و کامل وارد بازار جذاب فارکس شوند. بنابراین می توانید با باز کردن یک حساب آزمایشی با DeltaFX در حین تماشای آموزش، آموخته های خود را در یک محیط حرفه ای آزمایش کنید. بعد از اینها مطمئن هستید که آماده شروع معامله با پول خود هستید. ما به بهترین شکل ممکن به شما کمک می کنیم. به فارکس خوش آمدید.

منبع: https://delta.college/how-did-enter-forex/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]