اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026785019416
در دسترس نیست

امید آصفی جایزه تاثیرگذارترین فرد بازار مالی 2022 را کسب کرد!

کد: 140108026785019416

، مشهد , (اخبار رسمی): نمایشگاه فارکس اکسپو دبی امسال نیز مانند سال‌های گذشته، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد در حوزه سرمایه‌گذاری - مالی و فارکس برگزار شد و در آن یک ایرانی به نام امید آصفی موفق شد تا جایزه تأثیرگذارترین فرد در بازارهای مالی در خاورمیانه را کسب کند.

امید آصفی جایزه تاثیرگذارترین فرد بازار مالی 2022 را کسب کرد!
لحظه دریافت جایزه چهره تاثیرگذار بازارهای مالی خاورمیانه در سال 2022 که به امید آصفی تعلق گرفت

  نمایشگاه فارکس اکسپو دبی امسال نیز مانند سال‌های گذشته، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد در حوزه سرمایه‌گذاری - مالی و فارکس برگزار شد و در آن یک ایرانی به نام امید آصفی موفق شد تا جایزه تأثیرگذارترین فرد در بازارهای مالی در خاورمیانه را کسب کند. امید آصفی که چهره شناخته شده‌ای بین معامله گران فارکس ایرانی است، امروزه مدیر بروکر دلتا اف ایکس است و علاوه بر افتخارات شخصی، موفق شد افتخارات زیادی را برای این بروکر به ارمغان بیاورد.

تأثیرگذارترین چهره فارکس در خاورمیانه کیست؟ جای تعجب ندارد، هرجا که قله‌ای در جهان وجود دارد، می‌توان تصور کرد که یک ایرانی آن را فتح کند. هرچند که وضعیت تحریم‌ها، سبب شده بود تا دسترسی ما ایرانیان به بازارهای بین‌المللی از جمله فارکس بسیار سخت و محدود شود. اما این مسئله نیز باعث نشد تا یک ایرانی نتواند یکی از بزرگ‌ترین معامله گران فارکس جهان باشد. امسال هم دقیقاً مانند ابتدای سال 2022، نام امید آصفی در نمایشگاه فارکس اکسپو دبی 2022 شنیده شد. جایی که کارشناسان می‌خواستند جایزه تأثیرگذارترین فرد در بازارهای مالی فارکس را به او اهدا کنند.

شاید نتیجه برای متخصصان از قبل، کاملاً مشخص بود اما بسیاری از تریدرهای ایرانی هنوز به‌خوبی با این نابغه بازارهای مالی آشنا نیستند. امید آصفی شروع کار خود در بازارهای مالی را از بورس ایران آغاز کرد، اما خیلی زود استعدادش در بازارهای مالی سبب شد تا وارد محیط بزرگ‌تری شود. او از سال 2004 قدم در دنیای تریدری فارکس گذاشت و توانست با سرعتی مثال زدنی در این بازار رشد کند.

اما شاید این مسئله برای امید آصفی کافی نبود. به همین دلیل در سال 2009 وارد حوزه‌های مهم‌تری از جمله مدیرعاملی بروکر دلتا اف ایکس شد. این بروکر فارکس تا امروز حدود 13 سال است که تحت نظر امید آصفی به فعالیت بین‌المللی در بازار فارکس و کریپتو مشغول است و امید آصفی در کنار موفقیت‌های فردی، توانسته جایگاه خوبی برای بروکر دلتا اف ایکس رقم بزند. اگر بخواهیم تیتروار به افتخارات فردی امید آصفی بپردازیم به موارد زیر می‌رسیم:

  • مدیرعاملی بروکر دلتا اف ایکس انتخاب به‌عنوان یکی 50 چهره برتر بازارهای مالی در سال 2022 انتخاب به عنوان تأثیرگذارترین چهره بازارهای مالی در خاورمیانه 2022 تأثیرگذارترین تریدر خاورمیانه در بازارهای مالی مشاور و توسعه دهنده بیش از 5 بروکر برتر جهان

اما همان‌طور که گفتیم، بروکر دلتا اف ایکس که حالا امید آصفی را در رأس هرم مدیریت خود می‌بیند نیز در نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان درخشش قابل قبولی داشته است. از جمله افتخارات این بروکر می‌توان به جایزه بهترین بروکر خاورمیانه در سال 2021، بهترین بروکر جهان به لحاظ پشتیبانی مشتری در سال 2021، بهترین بروکر جهان برای تریدر ارز دیجیتال 2021 و ... اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان