اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106136398519238

علائم سرطان سینه چیست و انتخاب بهترین جراح سینه در تهران

کد: 140106136398519238

https://bit.ly/3BgTuxL

، تهران , (اخبار رسمی): علائم سرطان سینه در زنان و مردان متفاوت است، اما به طور کلی برخی از علائم این سرطان مشابه است. مثل احساس درد و تورم در سینه، احساس کشیدگی در، احساس خارش در نوک سینه از علائم سرطان سینه می باشد. یکی از راه های درمان این سرطان، جراحی سینه می باشد و پیدا کردن بهترین جراح سینه اهمیت بسیاری دارد.

علائم سرطان سینه چیست و انتخاب بهترین جراح سینه در تهران
علائم سرطان سینه چیست و انتخاب بهترین جراح سینه در تهران

علائم سرطان سینه چیست؟

احساس درد در سینه، تورم و همینطور احساس کشیدگی پوست و ترشح نوک سینه از مواردی است شامل علائم سرطان سینه می شود. دقت داشته باشید که به طور کلی تغییر اندازه در پستان نیز از علائم سرطان می باشد. نکته مهم این است که تغییر اندازه با کشیدگی پوست باید همراه باشد و این موضوع نسبت به حالت طبیعی بیشتر حس می شود. علائم سرطان سینه در زنان و مردان ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در زیر به برخی از این علائم اشاره خاهیم کرد.

علائم سرطان سینه در زنان

تغییرات نوک پستان از مهمترین علائم سرطان سینه در زنان می باشد. این تغییرات به طور کلی شامل قرمزی و تفاوت در رنگ نوک سینه و همینطور پوسته پوسته شدن همراه خارش در نوک سینه است. از طرف دیگر گاه دیده می شود که سینه زن پس از شیردهی دچار مشکل می شود. وجود سرطان سینه در دوران بلوغ نیز ممکن است اتفاق بیافتد. بزرگ بودن غدد لنفاوی از دیگر نشانه های علائم سرطان سینه در زنان است.

علائم سرطان سینه در مردان

سرطان پستان تنها در بانوان نبوده و شامل آقایان نیز می شود پس باید علائم سرطان سینه در آقایان نیز مشخص شود. اولین و مهمترین علائم سرطان سینه در آقایان احساس توده در پستان است که معمولاً با درد همراه است. همینطور ضخیم شدن پوست پستان از دیگر مواردی است که باید بررسی شود. اگر تغییری در پوست پستان و نوک پستان صورت گرفت نیز باید به سرطان سینه شک کرد و برای معاینه به پزشک مراجعه کرد.

یکی از راه هایی که برای درمان سرطان سینه وجود دارد جراحی سینه است که برای انجام جراحی باید به دنبال بهترین جراح سینه باشید.

 نحوه انتخاب بهترین جراح سینه در تهران

برای انتخاب بهترین جراح سینه در تهران باید به اخلاق حرفه ای و برخورد او دقت کنید. این موضوع گاهی به قدری مهم است که سبب مختل شدن روند درمان می شود. بسیاری از پزشکان پس از عمل جراحی به کل غیبشان می زند! این رفتار هرگز حرفه ای نبوده و به طور کلی حسن شهرت شخص را زیر سوال می برد. اگر به دنبال انتخاب بهترین جراح سینه در تهران هستید باید یک سری از موارد را مدنظر قرار دهید. بیمارستان، کلینیک و همینطور تجهیزات به کار برده شده در مطب ها از مواردی است که در انتخاب بهترین جراح سینه در تهران باید ارزیابی شود.

مکانی که قرار است پزشک عمل را انجام دهد نیز مهم است و باید کاملاً حرفه ای و استرلیزه باشد. سطح امکانات پایین و تجهیزات قدیمی از مواردی است که سبب مشکل در جراحی می شود، پس فقط انتخاب بهترین جراح سینه در تهران کفایت نمی کند. وقتی از بهترین امکانات برای جراحی استفاده شود قطعاً نتیجه مناسب تری ایجاد می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروتابش درمان

رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش شرکت الکترو تابش درمان با کادری مجرب به عنوان مدیریت بهره‌برداری بخش رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش فعالیت می‌کند. با هدف تکریم بیماران سرطانی و کمک به درمان بهینه بیماران که رسالت اصلی خود می داند، در راستای اهداف والای خدمت به بیماران با داشتن پرسنلی دلسوز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]