اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266300419238

بهترین روشهای درمان سرطان کدام است؟

کد: 140104266300419238

https://bit.ly/3zcTP3v

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین روشهای درمان سرطان در سال ۲۰۲۱ با بررسی های زیاد مشخص شده است. به طور کلی هر یک از روش های درمان سرطان یک سری مزایا و یک سری معایب مهم دارند که نیاز به بررسی دارند. نوع و مرحله سرطان، سلامت عمومی و همینطور شرایط بیمار از مواردی است که باعث می شود تا بهترین روش درمان سرطان انتخاب شود.

بهترین روشهای درمان سرطان کدام است؟
بهترین روشهای درمان سرطان - الکتروتابش درمان

هدف از درمان سرطان

روش های درمان سرطان با استفاده از جراحی، پرتو درمانی، داروها و سایر روش های درمانی برای متوقف کردن پیشرفت سرطان است. راه های درمان زیادی وجود دارد که بسته به وضعیت خاص شما ممکن است یک روش درمانی یا ترکیبی از دو روش را برای بهبودی خود دریافت کنید. بسته به نوع سرطان شما ممکن است، درمان شما میسر باشد یا نباشد.

راه های درمان سرطان

راه‌های بسیاری در معالجه و تشخیص سرطان وجود دارد. گزینه های درمانی شما به عوامل مختلفی مانند نوع و مرحله سرطان، سلامت عمومی و ترجیحات شما بستگی دارد. شما و پزشک مربوطه با هم می توانید از مزایا و خطرات ناشی از هر درمان سرطان برای اینکه کدام یک از روش ها برای شما بهتر و مفید تر است، استفاده کنید در این قسمت به توضیح روش‌های درمان و جزئیات آن می پردازیم تا دید شما را به دنیای سرطان باز کنیم. سرطان و راه های درمان آن را برای شما بشکافیم تا با دانایی و اطلاعات بیشتر از این بیماری در مقابله و مواجه با آن از اطلاعات کافی برخوردار باشید. 

  • جراحی و درمان سرطان

جراحی یکی از قدیمی ترین راه های درمان سرطان است و امروزه هم برای درمان بسیاری از سرطان ها موثر است. هدف از عمل جراحی از بین بردن سرطان یا قسمت های بیشتر سرطان است.

  • شیمی درمانی

روش دیگری که در درمان سرطان کاربرد دارد، شیمی درمانی است. داروهای شیمی درمانی با جلوگیری از تقسیم سلول های سرطانی، سرطان را درمان می کند. 

  • پرتو درمانی یا رادیوتراپی

در پرتو درمانی از پرتو های پر قدرت مانند اشعه X یا پروتون برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می کنند. پرتو درمانی به DNA سلول های سرطانی و ناحیه مورد هدف آسیب وارد می کند و از تقسیم و رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌شود.

  • ایمونوتراپی

ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی بعد از جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی جز درمان های تاثیرگذار محسوب می‌شود. در این درمان از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان به کار گرفته می‌شود.

  • هورمون درمانی

برخی از سرطان ها مانند سرطان سینه توسط هورمون های بدن شما تقویت می شوند. از بین بردن هورمون ها از بدن یا مسدود کردن اثرات آنها ممکن است که سلول های سرطانی از رشد خود دست بر دارند. هورمون درمانی بیشتر زمانی انجام می‌شود که سلول های سرطانی دارای گیرنده های هورمونی از جمله استروژنی و پروژسترونی باشند. 

به طور کلی جراحی که یکی از قدیمی ترین روش های درمان سرطان است به عنوان بهترین روش درمان سرطان نیز شناخته می‌شود. هدف از جراحی از بین بردن سلول های ناسالم است.

جراحی یکی از قدیمی ترین روش ها و البته یکی از بهترین روشهای درمان سرطان محسوب می‌شود. به طور کلی هدف از جراحی این است که سلول های ناسالم و یا سرطانی از بین بروند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الکتروتابش درمان

رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش شرکت الکترو تابش درمان با کادری مجرب به عنوان مدیریت بهره‌برداری بخش رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش فعالیت می‌کند. با هدف تکریم بیماران سرطانی و کمک به درمان بهینه بیماران که رسالت اصلی خود می داند، در راستای اهداف والای خدمت به بیماران با داشتن پرسنلی دلسوز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی