اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146401419327

طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس لاکچری

کد: 140106146401419327

https://bit.ly/3Bv5mfH

، (اخبار رسمی): پلان ویلای دوبلکس یا نقشه طراحی ویلای دوبلکس باید مطابق سلیقه شما طراحی و اجرا شود تا بتوانید تا آخر عمر در آن احساس راحتی کنید. قرار گرفتن در ویلای دوبلکس می تواند از این نظر حائز اهمیت باشد که می توانید در زیرساخت‌های ثابت فضای بیشتری برای پلان داخلی ویلا داشته باشید.

طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس لاکچری
طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس لاکچری

طراحی ویلا و به خصوص طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس لاکچری یکی از موضوعات مهم در زندگی امروزی است.افراد زیادی برای دوری از دود و شلوغی شهرهای بزرگ ترجیح می دهند در مکانی آرام و خلوت در هوای خوب زمین بخرند و اوقات فراغت خود را در آنجا با خانواده بگذرانند. اما همه می دانند که طراحی ویلای دوبلکس یک بار انجام می شود و سال ها می توانند به استراحت در این ویلا دوبلکس بپردازند، بنابراین یک طراحی ویلای دوبلکس عالی شاید تنها گزینه پیش روی شما باشد. بنابراین می گوییم طراحی ویلای دوبلکس امروزه به یک چالش بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

پلان ویلای دوبلکس یا نقشه طراحی ویلای دوبلکس باید مطابق سلیقه شما طراحی و اجرا شود تا بتوانید تا آخر عمر در آن احساس راحتی کنید. قرار گرفتن در ویلای دوبلکس می تواند از این نظر حائز اهمیت باشد که می توانید در زیرساخت های ثابت فضای بیشتری برای پلان داخلی ویلا داشته باشید و فضاهای درون آن باز و برای استراحت کافی باشد. این مزیت بزرگ پلان ویلای دو طبقه نسبت به ویلای معمولی است.

اصول طراحی ویلا دوبلکس مدرن و لاکچری

اصول طراحی ویلاهای دوبلکس اصولی تقریبا ثابت است که اکثر افراد به آن تسلط دارند و اصول کلی این نوع ویلاها بر کسی پوشیده نیست. اما تفاوت بزرگ و بارز در طراحی ویلای دوبلکس مدرن که راحت و ایده آل است این است اگر به نکات بسیار کوچک اما فوق العاده مهم در طراحی باغ ویلای خود دقت کنید، می توانید به ارتباط این نکات در ویلاهای مختلف پی ببرید و با ورود به این ویلاها احساس راحتی و لذت خواهید کرد .در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های کوچک اما مهم ویلاهای دوبلکس می پردازیم که با تجربه و نظرات معماران بزرگ و قدیمی گرد آوری شده اند.

بهترین مکان برای طراحی و ساخت ویلای دوبلکس و ساخت خانه دوبلکس ضلع شمالی ملک می باشد. درک و حفظ انرژی برای این وضعیت بسیار مهم است. طراحی داخلی ویلا و نمای ویلای دوبلکس شما زیباتر و بهتر می شود. خورشید از مشرق طلوع می کند، در روز به سمت غرب حرکت می کند و غروب می کند. هنگامی که طراحی ویلای دوبلکس شما از این راهنما پیروی کند، بهترین نتیجه برای به دست آوردن نور و صرفه جویی در انرژی به شما داده خواهد شد. خانه دوبلکس شما نیز رو به خورشید است.

اندازه فضاها در طراحی ویلا دوبلکس 

یکی از مزیت های بزرگی که می توانید در طراحی ویلا و البته در طراحی ویلای دوبلکس مدرن داشته باشید، اندازه فضاهای مورد نیاز شماست. طراحی داخلی ویلا در اینجا بسیار مهم است. شما باید فضای داخلی ویلای خود را مطابق با استانداردهای خانواده و سبک زندگی خود طراحی کنید.اگر روحیه مهمان نوازی دارید و از فضاهای بزرگ لذت می برید، سالن اصلی خانه می تواند فرمان دریا را در خانه شما انجام دهد. در طراحی و ساخت ویلا به اندازه این ساحل نامحدود توجه کنید زیرا بستگی زیادی به سبک زندگی شما دارد.به جای یک سالن بزرگ می توانید از ۲ یا حتی ۳ اتاق برای فضای داخلی ویلای دوبلکس خود استفاده کنید. این سبک برای جداسازی فضاها می تواند کمک بزرگی برای طراحی شما باشد، مکان اتاق ها را مشخص تر کند و آشپزخانه شما را با اتصال به اتاق های مختلف مانند مروارید در صدف نشان دهد.

محل جانمایی پله‌ها در طراحی ویلا دوبلکس مدرن

این یکی از مهمترین و طلایی ترین نکات در طراحی ویلای مدرن می باشد. خیلی وقت ها مالکان تصمیم می گیرند بعد از طراحی محل پله ها را در چیدمان ویلای دوبلکس خود تغییر دهند. شما باید بهترین مکان را برای او انتخاب کنید. مطمئن شوید که پله ها جلوی نور را نمی گیرند. از قسمت محوطه اصلی استفاده نکنید.

ارتفاع سقف در طراحی ویلای دوبلکس

ارتفاع سقف مشخص شده برای ویلای دوبلکس می تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. بهترین طراحی داخلی ویلا می تواند در ارتفاع نامناسب سقف گم شود و ارزش خود را از دست بدهد. طراحی داخلی خانه معمولی با ارتفاع سقف مناسب ایده آل و عالی به نظر می رسد. طبق قوانین، ارتفاع سقف ویلای دوبلکس خود را افزایش دهید.

نمای ویلای دوبلکس مدرن

نمای ویلاهای مدرن تمایل دارند که مصالح، رنگ ها و اشکال خاصی را در طراحی خود بگنجانند و ظاهری مدرن به نمای ویلای شما ببخشند. هر دوره معماری جزئیات بیرونی خاص خود را دارد.در این سبک استفاده از پنجره های بزرگ و استفاده از نور طبیعی جایگاه ویژه ای دارد. اشکال هندسی ساده، بتن رنگ‌شده، خطوط تمیز، رنگ‌های خنثی، همگی نشان‌دهنده یک سبک مدرن و در عین حال ساده هستند.نما و فضای داخلی یک ویلای دوبلکس می تواند مانند یک بوم بزرگ، بستر مناسبی را برای خلق آثار و ایده های شگفت انگیز طراحان خوش سلیقه فراهم کند.

در طراحی مدرن ویلای دوبلکس به جای رنگ های خنثی از رنگ های فراوان و رنگ های اصلی و گاهی تیره و پررنگ استفاده شده است. رنگ های اتاق نشیمن مدرن با ویلایی سنتی که از رنگ های خنثی استفاده می کند متفاوت است. همچنین در ساخت ویلا به سبک مدرن کمتر از رنگ های طلایی و مسی استفاده شده است.بهتر است بدانید طراحی ویلایی مدرن یکی از گران ترین طرح ها در بین انواع سبک های طراحی ویلا است. 

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

در دنیای شلوغ و پر استرس امروز، همه ما به دنبال کمی آرامش هستیم. دورانی که طراحی داخلی صرفاً به عنوان یک بیان پر زرق و برق از حساسیت خاص و سلیقه خوب در دکوراسیون فضاها تصور می شد، گذشته است. امروزه با طراحی داخلی مناسب ویلای دوبلکس می توان فضایی خیره کننده و مملو از حس آرامش را برای رها شدن از هر گونه نگرانی فراهم کرد.یکی از تخصص های تیم مجرب تهران گاردن طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس می باشد. 

اکثر ویلاهای دوبلکس دارای فضایی مجلل هستند و عملکردهای مختلف ساختمان را می توان به راحتی بین دو طبقه تقسیم کرد. طبقه همکف اغلب برای اهداف اجتماعی استفاده می شود. زیرا متشکل از فضاهای مشترک مانند اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه است. اگرچه طبقه بالا فضای خصوصی تری است که برای قرار دادن اتاق خواب استفاده می شود.
برخلاف ویلای فلت،  ویلای دوبلکس فرصتی عالی برای خلاقیت و معرفی دکوراسیون منزل است که فضا را خیره کننده جلوه می دهد. ما همیشه می‌توانیم با افزودن جزئیات متفکرانه، فاکتور شگفت‌انگیز را به طراحی داخلی ویلا اضافه کنیم. یک ویلای دوبلکس مجلل و شیک علاوه بر چشم اندازهای عالی باید از نور خورشید نیز به خوبی استفاده کند و فضای داخلی را راحتتر از ویلاهای یک طبقه تهویه کند. توصیه می کنیم در طراحی و ساخت ویلاهای دوبلکس از بهترین مشاوران و مهندسین معماری شرکت تهران گاردن کمک بگیرید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل