اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206416719324

انواع لنت ترمز سرامیکی و نیمه فلزی مناسب خودروهای ژاپنی

لنت ترمز مناسب خودروهای ژاپنی

کد: 140106206416719324

https://bit.ly/3DgQbbs

، (اخبار رسمی): با توجه به محتوای این مقاله، متوجه شدیم که لنت ترمز مهمترین بخش سیستم ترمز خودرو است. حفظ سیستم ترمز خودرو و سلامت سرنشینان آن به کیفیت بالای لنت ترمز بستگی دارد. این قطعه به دلیل سبک رانندگی و نوع جاده فرسوده می‌شود و باید در اسرع وقت تعویض شود.

لنت ترمز مناسب خودروهای ژاپنی
لنت ترمز مناسب خودروهای ژاپنی

به عنوان یک صاحب خودرو ژاپنی، اگر در خرید لنت ترمز باکیفیت شک دارید، توصیه می کنیم با مراجعه به سایت lentline.com ، مشخصات را مطالعه کرده و لنت مورد نیاز خود را انتخاب کنید

اصلی ترین و مهم ترین قسمت سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز است. سیستم ترمز یک خودرو از چند قسمت دیگر مانند کالیپر، لوله، سیلندر ترمز، روغن ترمز و دیسک تشکیل شده است که عملکرد تجهیزات این قطعات باعث کاهش سرعت یا توقف کامل خودرو می‌شود.

لنت ترمز خودروهای ژاپنی

لنت ترمز قطعه ای مصرفی است که به دلیل تاثیر عواملی مانند سبک رانندگی یا نوع جاده فرسوده می شود. همانطور که می دانید با فرسودگی بخشی از سیستم، مطمئناً عملکرد آن قطع شده و حوادثی رخ می‌دهد. به عنوان مالک یکی از خودروهای ژاپنی مانند نیسان و هوندا، اگر در مورد علائم سایش لنت یا انواع لنت ترمز خودروهای ژاپنی از نظر ظاهری سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان عمر با ما همراه باشید. این مقاله برای پاسخ دقیق و کامل به سوالات شما.

دلیل فرسودگی لنت ترمز نیسان

هنگامی که هنگام رانندگی برای کاهش سرعت روی پدال ترمز می گذارید، سیلندری فعال می‌شود که مایع ترمز را از طریق شیلنگ‌ها به سمت کالیپر حرکت می‌دهد. عملکرد کالیپر بر روی لنت ترمز عمل می کند و نیروی اصطکاک ایجاد می کند. اساساً این نیروی اصطکاک باعث کاهش سرعت یا توقف خودرو می‌شود.

حال ممکن است هر روز در جاده‌ای پر دست انداز رانندگی کنید و مجبور شوید مدام پدال ترمز را بزنید یا سبک رانندگی شما منجر به ترمز دائمی شود یا مواد اولیه لنت ها بی کیفیت باشد. در این صورت تخت خواب قطعا فرسوده می شود. هنگامی که لنت های ترمز نیسان شما فرسوده می شود، علائمی وجود دارد که می توانید با جستجوی هر یک از این علائم به راحتی آنها را تعویض کنید. علائم و نشانه های سایش لنت ترمز نیسان عبارتند از:

  • چراغ هشدار مربوط به انتهای لنت را روشن می کند که در برخی خودروها موجود است.
  • صدای ساییدن هنگام ترمزگیری
  • بوی آتش
  • صدای سوت یا جیغ در هنگام ترمز گرفتن
  • هنگام ترمزگیری خودرو را به پهلو می کشد
  • احساس لرزش یا لرزش در فرمان یا پدال ترمز

نگاهی به ویژگی های لنت ترمز نیسان

خودروی «نیسان» از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر قطعه کد فنی خاص خود را دارد. امروزه شرکت ها و برندهای مختلفی وجود دارند که ترمزهای نیسان را در بازار پس از فروش عرضه می کنند. بسته بندی شرکت های مختلف به طور کلی در کیفیت مصالح ساختمانی متفاوت است. نیسان برقی برای هر نسل متفاوت است و برای یافتن مدل مناسب باید شماره شاسی خودرو را بررسی کنید. ترمزهای خودرو از نظر ظاهری نیز به دو دسته دیسکی و کفشی (کاپ) تقسیم می شوند. امروزه بیشتر ترمزهای خودرو دیسکی هستند و به ندرت از ترمزهای کفشکی استفاده می شود. معمولا برای چرخ عقب از کفش استفاده می شود. پوشیدن جوراب یا کفش خوب یا بد نیست، اما هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

مقایسه دیسک و لنت ترمز

لنت کفش گرانتر از پد دیسکی است زیرا آهن بیشتری در ساخت آن استفاده شده است.

در شرایط یکسان، استفاده از سایش کفش کمتر از دیسک است.

فرآیند تعویض لنت‌های کفش نسبت به لنت‌های دیسکی پیچیده‌تر و زمان‌برتر است و قطعاً هزینه تعویض بالاتری دارد.

لنت های کاسه ای یا کفشی به دلیل ساییدگی کمتر در مقایسه با پدهای دیسکی در بازار کمتر دیده می شود.

قیمت لنت ترمز هیوندای

وجود برندهای مختلف در بازار باعث شده تا لنت ترمز هیوندای در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی عرضه شود. البته یک برند معروف و معروف در حد یک برند بی نام نیست و البته قیمت بالاتری هم دارد. اما این سوال پیش می آید که کدام یک از این برندها بالاترین کیفیت را دارند؟ لنت های ترمز اصلی هیوندای یا Genion Part (OEM) لنت هایی هستند که به صورت سفارشی توسط سازنده خودرو ساخته می شوند و به همراه خودروهای هیوندای به فروش می رسند. برای ساخت این لنت ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و البته قیمت آن ها نسبت به سایر لنت ها بالاتر است. علاوه بر لنت اورجینال، برندهای باکیفیت دیگری نیز در بازار لوازم یدکی وجود دارد. برخی افراد بنا به دلایلی قصد خرید لنت ترمز جنیون پارت را ندارند که در این صورت می توانند از لنت های سرامیکی یا نیمه فلزی استفاده کنند.

مقایسه لنت ترمز سرامیکی و لنت ترمز نیمه فلزی

لنت های ترمز سرامیکی به دلیل مواد تشکیل دهنده، گرما را به خوبی منتقل می کنند. این ویژگی باعث می شود که ترمزها برای ترمز مداوم موثرتر باشند.

از نظر قیمت، تشک های سرامیکی گرانتر از تشک های نیمه فلزی هستند.

لنت ترمز نیمه فلزی نیز در مقایسه با برخی از برندهای بی نام لنت ترمز سرامیکی کیفیت بالایی دارد.

خرید لنت ترمز خودروهای ژاپنی

خودروهای ژاپنی بر اساس سال تولید، سطح تریم و غیره طبقه بندی می شوند، بنابراین می توانید به راحتی لنت ترمز مناسب مدل خودروی خود را تهیه کنید. علاوه بر این تقسیم بندی، گاهی هنگام خرید لنت ترمز، باید شماره شاسی خودرو را بررسی کنید. تنوع زیاد لنت ترمز و وجود برندهای مختلف باعث شده تا خریداران در تهیه لنت مناسب با مشکل مواجه شوند و اینکه کدام لنت اورجینال و با کیفیت هستند را گیج کنند. به عنوان مثال، اگر او یک مدل ماشین ژاپنی داشته باشد. اگر نیسان یا هوندا هستید و به دنبال گزینه ای مناسب برای خرید لنت ترمز هستید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی لنت ترمز خودرو lentline.com مراجعه کنید.

خلاصه

فروشگاه اینترنتی lentline.com  یکی از قدیمی ترین مراکز خرید اینترنتی در زمینه فروش لنت ترمز می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد لنت ترمز با تکنسین ها و کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرید و به سوالات خود پاسخ دهید. فروشگاه lentline.com با متخصصین مجرب آماده مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد. اصلی ترین و مهم ترین قسمت سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز است. سیستم ترمز یک خودرو از چند قسمت دیگر مانند کالیپر، لوله، سیلندر ترمز، روغن ترمز و دیسک تشکیل شده است که عملکرد تجهیزات این قطعات باعث کاهش سرعت یا توقف کامل خودرو می شود.

اصلی ترین و مهم ترین قسمت سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز است. سیستم ترمز یک خودرو از چند قسمت دیگر مانند کالیپر، لوله، سیلندر ترمز، روغن ترمز و دیسک تشکیل شده است که عملکرد تجهیزات این قطعات باعث کاهش سرعت یا توقف کامل خودرو می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید