اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106216420419327

نکات کلیدی در باره طراحی روف گاردن مدرن ویلا

طراحی روف گاردن مدرن ویلا

کد: 140106216420419327

https://bit.ly/3L8bgGG

، (اخبار رسمی): با افزایش تقاضا برای طراحی روف گاردن ویلایی شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند.طراحی روف گاردن می تواند ساده و کامل با فواره و فلاور باکس یا پیچیده و شامل مواردی مانند جکوزی، باربیکیو، آلاچیق و استخر باشد.

طراحی روف گاردن مدرن ویلا
طراحی روف گاردن مدرن ویلایی

با افزایش ساخت و ساز و کاهش فضای سبز موجود، استفاده از فضای بام و احداث روف گاردن به عنوان راهکاری برای افزایش سرانه فضای سبز در نظر گرفته می شود. یکی از مزایای باغ ویلای مسقف کاهش آلودگی هوا به خصوص در شهرهای پرجمعیت مانند تهران است. با توجه به افزایش جمعیت و افزایش ساختمان های آپارتمانی، تمایل مردم به استفاده از فضای سبز در حال افزایش است. به همین دلیل طراحی روف گاردن مدرن ویلا اهمیت پیدا کرده است. طراحی و ساخت ویلا با روف گاردن نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد پس بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.تهران گاردن حرفه ای ترین پیمانکاران ویلایی روف گاردن را به مشتریان گرامی معرفی می کند. هزینه طراحی روف گاردن بسته به عناصر به کار رفته در طراحی متفاوت است. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین هزینه روف گاردن، ابعاد و مساحت پشت بام مورد نظر است. 

المان های طراحی روف گاردن ویلا

کاشت گیاهان 

یکی از عناصر اصلی طراحی روف گاردن استفاده از گیاهان است. در واقع گیاهان به یک فضا جان می بخشند و عنصر اصلی طراحی محسوب می شوند. از گیاهان مقاوم در باغچه پشت بام ویلا استفاده می شود.گران ترین قسمت طراحی روف گاردن ویلایی، کاشت گیاهان است، زیرا تهیه بستر لازم برای کاشت گیاهان کاری پیچیده و زمان بر است. در برخی موارد از فلاور باکس های بتنی برای کاشت گیاهان در روف گاردن استفاده می شود تا هزینه ویلا کاهش یابد و در اجرا تسریع شود.

آبنما
اگر مساحت روف گاردن بزرگ باشد، در طراحی روف گاردن ویلایی می توان از آبنما برای بهبود منظر روف گاردن استفاده کرد و از استخر در طراحی پیچیده تری استفاده کرد. هر چه طراحی پیچیده تر باشد، به طبع هزینه طراحی روف گاردن بالاتر است.

نورپردازی

یکی دیگر از عناصر کلیدی طراحی روف گاردن نورپردازی آن است.معمولاً کاربرد اصلی روف گاردن در شب است. بنابراین نورپردازی نقش مهمی در زیبایی و درخشندگی فضای روف گاردن ویلا دارد.

طراحی روف گاردن ویلا

با افزایش تقاضا برای طراحی روف گاردن ویلایی شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند.طراحی روف گاردن می تواند ساده و کامل با فواره و فلاور باکس یا پیچیده و شامل مواردی مانند جکوزی، باربیکیو، آلاچیق و استخر باشد.
طراحی روف می‌تواند سنتی یا مدرن باشد. در طرح های سنتی مرسوم است که از تخت، آبنما و شومینه استفاده شود. آلاچیق نقش مهمی در طراحی ویلاهای روف گاردن امروزی دارد که از چوب، فلز، شیشه و ... ساخته شده اند. از روف گاردن می توان برای آلاچیق های ویلایی استفاده کرد. در عین حال استفاده از آلاچیق های چوبی یکی از محبوب ترین آلاچیق های مورد استفاده در ساخت ویلاهای روف گاردن است. لازم به ذکر است که در اجرای آلاچیق ها از مصالح مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی استفاده می‌شود.
عموماً آنچه در زمین سبز استفاده می‌شود در طراحی روف گاردن ویلایی نیز استفاده می شود. تنها تفاوت این است که در مقیاس کوچکتر و در بستری شبیه به زمین انجام می شود.

هزینه اجرای روف گاردن ویلا

هزینه اجرای روف گاردن ویلا را نمی توان به طور دقیق بیان کرد. همانطور که گفته شد عوامل متعددی بر قیمت ویلای روف گاردن تاثیر می‌گذارد. اندازه، نوع طراحی، کیفیت عناصر به کار رفته در طراحی همگی تاثیر مستقیمی بر قیمت گذاری دارند.در طراحی ویلا باغ تراس می‌توانید از مبلمان فضای باز استفاده کنید و گوشه‌ای دنج برای گذران اوقات فراغت ساکنان ایجاد کنید.

کلام آخر

در مجموع اجرای روف گاردن ویلایی مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به یکسان سازی دمای ساختمان، افزایش ارزش ملک و کاهش آلودگی هوا اشاره کرد. طراحی روف گاردن ویلا بسیار مهم است زیرا یک اشتباه کوچک باعث زشت شدن سطح و همچنین پایین آمدن سطح زمین می‌شود. بنابراین، قبل از شروع هر کاری در رابطه با طراحی روف، باید با یک مشاور مشورت کنید تا با انجام محاسبات لازم، ایده های طراحی را با شما در میان بگذارد. شرکت تهران گاردن مشاوره رایگان با متخصصین در زمینه اجرای و طراحی روف گاردن ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل