اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106236524218565

خریدار ضایعات آهن در غرب تهران

کد: 140106236524218565

https://bit.ly/3daSi5M

، تهران , (اخبار رسمی): در غرب تهران به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف و زیاد، ضایعات آهن زیادی تولید می شود به همین صورت خریدارهای ضایعات آهن زیادی را در غرب تهران می توان دریافت که منبع درآمد آن ها از طریق خرید ضایعات آهن است.

خریدار ضایعات آهن در غرب تهران
به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف و زیاد، ضایعات آهن زیادی در غرب تهران تولید می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ضایعات بازار مراجعه کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره خریدار ضایعات آهن در غرب تهران در اختیارتان قرار دهیم. ضایعات جزوء مهم ترین نخاله های فلزی بوده و از ارزش اقتصادی زیادی برخوردار می باشد، چرا که از طریق بازیافت می توان آن ها را به چرخه تولید برگرداند و مجدد مورد استفاده قرار داد. به دلیل تولید مواد سمی و مضر، ضایعات آهن را نمی توان به راحتی در محیط زیست رها کرد، این ترکیبات سمی آسیب های جبران ناپذیری را به جان انسان ها و محیط زیست وارد می کند. در ادامه به ارائه مطالب کاملی در این خصوص می پردازیم لطفا تا پایان مقاله ضایعات بازار همراه ما باشید.

معرفی ضایعات آهن

به نخاله های و پس مانده های فلزی قابل بازیافت ضایعات آهن یا آهن قراضه می گویند، این ضایعات شامل تولیدات محصولات آهنی و فولادی ناقص و معیوب و یا محصولات آهنی کهنه که عمرشان به پایان رسیده می باشند. ضایعات آهن به طور معمول در هنگام فولاد سازی بازیافت می شوند. ضایعات آهن انواع مختلفی دارد اما ضایعات فولاد بیشترین درصد را تشکیل می دهند. مواد اولیه برای تولید فولاد در کوره های قوس الکتریکی ضایعات آهن می باشد به همین دلیل در بین خریدار ضایعات آهن درغرب تهران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در واقع ضایعات آهن مطابق با استانداردهای تولیدی محصولات فولادی، معیوب و ناقص محسوب می شوند و به همین خاطر وارد عملیات تولید محصولات نمی شوند. در برخی موارد آن ها را به عنوان ضایعات آهن می فروشند. ضایعات آهن به سبب این که قابل بازیافت هستند و می توان از آن ها در تولید محصولات دیگری استفاده کرد از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. این ضایعات را نمی توان به راحتی در محیط زیست رها کرد چراکه با تولید گازهای سمی آسیب های خطرناکی به جان انسان ها و محیط زیست وارد می کند. نخاله های آهنی که قابل بازیافت نیستند جزوء زباله ها محسوب می شوند که ارزش اقتصادی ندارند.

بهترین خریدار ضایعات آهن در غرب تهران

برای پیدا کردن بهترین خریدار ضایعات آهن می توانید به سایت ضایعات بازار مراجعه کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. اگر شما در غرب تهران زندگی می کنید و دارای ضایعات آهن، ابزار آلات، لوازم خانگی و یا دارای ضایعات اضافی از تولید محصولات آهنی می باشید برای فروش ضایعات آهن می توانید با ضایعات بازار تماس بگیرید. خریدارهای موجود در ضایعات بازار پس از مشاوره و رفع ابهامات در صورت رضایت فروشندگان، آدرس محل ضایعات را دریافت می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به آنجا مراجعه می کنند و ضایعات را جمع آوری می کنند.

خریدار ضایعات آهن در غرب ضایعات آهن را بر اساس میزان ناخالصی، آلیاژهای به کار رفته وزن ضایعات و موارد دیگر قیمت گذاری می کنند، سپس به صورت نقدی در همان محل تسویه می کنند. خریدارهای موجود در ضایعات بازار بسیار منصف هستند و مناسب ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می دهند. خریدار ضایعات آهن پس از جمع آوری ضایعات آن ها را به وسیله ماشین های مخصوص حمل و نقل به کارخانه و محل بازیافت می برند. ضایعات را بر حسب نوع و جنس آن ها جدا سازی و مرتب سازی می کنند، سپس با استفاده از ماشین های مخصوص ضایعات را به قطعات کوچک تری تبدیل می کنند تا ذوب آن ها آسان تر شود.

در این مرحله از بازیافت، هر کدام از ضایعات آهن خرد شده را بر حسب نوع آن درون کوره های مخصوص قرار می دهند تا ذوب شوند، سپس با استفاده از روش سرد کردن مواد مذاب را به قطعات دلخواه تبدیل می کنند تا قابل استفاده در صنایع مختلفی گردند. برخی خریدارها نیز وجود دارند که فقط ضایعات آهن را خریداری می کنند و به کارخانه های بازیافت می فروشند یعنی نقش واسطه را دارند.

مقایسه ضایعات و زائدات آهن

ضایعات آهن به محصولاتی گفته می شود که با استانداردهای تولیدات محصولات مطابقتی ندارند و از فرآیند تولید کنار گذاشته شده اند در این صورت به عنوان ضایعات فروخته می شوند. ضایعات آهن را ممکن است دور بریزند و یا برای تولید محصولات دیگر به عنوان مواد اولیه از آن استفاده کنند. آن میزان ضایعات محصولی که توقع می رود در شرایط معمولی و موثر تولیدی به وجود آید و غیرقابل کنترل هستند، ضایعات عادی کالاها محصول می باشند.

به آن میزان از ضایعات محصولات که بیش از مقدار ضایعات عادی محصولات است ضایعات غیر عادی محصول می گویند. زائدات شامل مواد دور ریز یا دم قیچی که از باقی مانده های برش های ورق های آهنی به جای می مانند. زائدات در هنگام پردازش مواد اولیه برای تولید کالاها به وجود می آید، کنند قطعات نامنظم باقی مانده در تولید صندلی و یا بقایای برش ورق های آهنی.

مطلب پیشنهادی: خریدار ضایعات آهن در تهران

انواع ضایعات آهن

ضایعات آهن به دو بخش ضایعات برگشتی از خط تولید و ضایعات آهن خریداری شده دسته بندی می شوند که در زیر به آن ها می پردازیم:

ضایعات آهن برگشتی از خط تولید: این نوع ضایعات همانطور که از نامش پیدا است ضایعاتی است که از خط تولید فرآیند فولادسازی و نورد سازی به دست می آیند. این نوع ضایعات یکی از بهترین نوع ضایعات می باشند که با کمی تغییر در آن ها می توان از آن ها در کوره قوس الکتریکی برای ساخت محصولات فولادی استفاد نمود. این موضوع برای تمامی ضایعات آهن صدق نمی کند، برخی ضایعات آلودگی زیادی دارند که باید آن ها را پاکسازی کنید.

ضایعات آهن خریداری شده: برخی از قراضه ها وجود دارند که آن ها را از فروشندگان ضایعات آهن خریداری می کنند. این ضایعات ممکن است شامل کالاهای تجاری چون خوردها، لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، ساختمان ها، پل ها و ... باشند. قراضه های خریداری شده احتیاج به عملیات آماده سازی دارند.

ضایعات آهن همچنین از لحاظ زمان تولید نیز به دو دسته ضایعات آهن داخلی و ضایعات آهن خارجی تقسیم می شوند. ضایعات آهن داخلی، در کل پروسه های فولاد سازی اعم از ساخت شمش و محصولات فولادی، محصولاتی تولید می شوند که استانداردهای کیفی نهایی را ندارند این نوع از ضایعات، ضایعات داخلی می گویند.

ضایعات خارجی خود به دو دسته داخلی و خارجی دسته بندی می شوند. ضایعات آهن جدید به وسیله تولید کنندگان نهایی تولید می شوند. کیفیت این ضایعات مشخص است و بیشتر آن ها محصول مرحله نورد، صفحات زائد و برش خورده توسط واحدهای صنعتی می باشند. ضایعات آهن قدیمی شامل محصولات فولادی است که عمر مفید خود را کرده اند و قابل استفاده نیستند مانند لوازم خانه، اجزای ساختمان ها و پل ها و موارد دیگر.

درجه بندی ضایعات آهن هر شرکت و کارخانه جهت درجه بندی ضایعات آهن خود از تعاریف ویژه ای استفاده می کند در زیر به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

ضایعات آهن سوپر ویژه: ضایعات تیرآهن، تکه های میلگرد، نبشی و ناودانی، لوله های ضخیم کمتر از یک متر، ورق های روغنی زنگ زده و موارد دیگر.

ضایعات آهن ویژه: ضایعات ورق روغنی مشکی بدون زنگ زدگی، تکه نبشی، بالای تیرآهن، انواع مختلف میلگرد، تکه های ناودانی، لوله مشکی ضخیم، کناره های ورق های ضخیم، انواع مختلف تسمه های آهنی، قالب های بتنی، میلگردهای پرسی، رینگ خودرو، موتور پله شده یخچال ها و ... .

ضایعات آهن درجه یک: ضایعات لوله های مشکی آهنی، قوطی و پروفیل بدون زنگ زدگی، انواع مختلف لوازم موتوری سبک وزن و سنگین وزن، شاسی اتومبیل های سنگین، بالا و پایین آبگرمکن و شوفاژهای بدون رسوب، انواع مختلف ورق های روغنی، ریل قطار، ضایعات آهن شرکت های برقی، انواع مختلف چرخ دنده ها و موارد دیگر.

ضایعات آهن درجه دو: ضایعات آهن درب و پنجره، اسکلت دوچرخه و موتور سیکلت، آبگرمکن و شوفاژ برش خرده بدون رسوب، لوله بار گالوانیزه و بار سبک، انواع مختلف توری ها، سیم جوش، تسمه و میلگردهای کلاف شده، ورق های گالوانیزه، اتصالات گالوانیزه، فنرهای بانداژ.

ضایعات آهن درجه سه: ورق های گالوانیزه، حلب فله ای بهداشتی، منبع اگزوز، شیلنگ های فشار قوی سوخته و موارد دیگر.

ضایعات آهن درجه چهار: انواع پلیسه های زنگ نزده

ضایعات آهن روغنی: شامل ورق هایی می شود که به روش سرد کردن تولید می شوند و در صنایع ای چون قطعات خودرو سازی تولید می شوند.

ضایعات آهن گالوانیزه: هنگامی که سطح ضایعات آهن توسط روی پوشانده شود به آن گالوانیزه می گویند. مانند کولرهای آب، لوله آب و موارد دیگر.

ضایعات آهن آلیاژی: ضایعات آهن آلیاژی شامل عناصری چون کروم، منگنز، نیکل و ... می باشد مانند میل لنگ، چرخ دنده، کمک فنر برش خورده، تسمه فنری، سیم بکسل خرد شده و ... . ضایعات آهن بارهای ممنوعه: لوازم و تجهیزات جنگی، قلم جوش، کمک فنر سالم، سیم لاستیک، کپسول گاز در بسته، مخزن های آبگرمکن و شوفاژ و موارد دیگر.

ضایعات آهن چدن: قطعات چدنی و سیلندر خودروها.

ضایعات آهن حلب: قوطی های روغن و تمام قوطی های نگهدارنده مواد غذایی.

ضایعات آهن سوفاله: این نوع ضایعات شامل دو نوع ضایعات آهن سوفاله پوشالی و ضایعات آهن سوفاله ناخنی می باشد. سوفاله پوشالی دارای ویژگی های چگالی پایین، هزینه حمل و نقل بسیار بالا، ذوب دشوار، ریز بار بوده و به صورت فله پرس شده عرضه می شود. سوفاله ناخنی به صورت مجهز و جدا در اندازه 3-10 میلی متر می باشد. مطلب پیشنهادی: قیمت هر کیلو ضایعات آهن چند است؟

کلام آخر

در این مقاله به بررسی خریدار ضایعات آهن در غرب تهران پرداختیم و دریافتیم غرب تهران به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف و زیاد، ضایعات آهن زیادی تولید می شود به همین صورت خریدارهای ضایعات آهن زیادی را در غرب تهران می توان دریافت که منبع درآمد خریدارهای ضایعات آهن از طریق خرید ضایعات می باشد و از این راه سود بالایی به دست می آورند. خریدارهای ضایعات آهن نقش مهم و ارزشمندی در پاکسازی و سالم سازی محیط زیست و زندگی انسان ها دارند. از شما کمال تشکر را داریم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ضایعات بازار مراجعه کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ضایعات بازار

شرکت ضایعات بازار با داشتن سالها تجربه در خرید ضایعات، یکی از بهترین خریداران انواع ضایعات از جمله ضایعات آهن،ضایعات مس، ضایعات ساختمانی، ضایعات استیل و ...، در سطح کشور می‌باشد. اعتبار ما تجربه، قیمت مناسب و اعتماد شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی