اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106246525619146

مزیت رنگ های اکریلیک

خرید و لیست قیمت رنگ‌های اکرلیک

کد: 140106246525619146

https://bit.ly/3BwnuEW

، (اخبار رسمی): از دیگر مزیت‌های این رنگ نسبت به رنگ‌های پایه حلال، زمان خشک شدن آن است. رنگ‌های اکریلیک حدودا به 2 ساعت برای خشک شدن نیاز دارند ولی همانطور که می‌دانید رنگ‌های پایه حلال به 7 الی 9 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارند.

خرید و لیست قیمت رنگ های اکرلیک
خرید رنگ اکریلیک

یکی دیگر از خوبی‌های استفاده از رنگ اکریلیک سازگاری آن با تمامی سطوح میباشد. رنگ‌های اکریلیک تقریبا بر روی تمامی سطوح قابل اجرا هستند از جمله سیمان، گچ، بتن، شیشه، فلز، چوب و …

برای خرید انواع رنگ اکریلیک ساختمانی کلیک کنید.

کاربرد اسپری رنگ

این اسپری ها برای تمامی سطوح از جمله فلز، پلاستیک، چوب و … قابل استفاده است. اسپری ها در تنوع زیادی از لحاظ کیفیت و قیمت و کاربرد تولید شده اند. انواع اسپری ها را از لحاظ کاربرد میتوان به چند دسته تقسیم کرد که به این شکل هستند. مصارف صنعتی، مصارف هنری، مصارف خانگی انواع اسپری رو میتوانید در وب سایت بهفام کالا مشاهده کنید و تهیه نمیایید نحوه اجرا این اسپری رنگ همانند ما بقی اسپری ها به این صورت است که باید  سطح مورد ن نظرتون رو از هر گونه چر بی و خاک و آلودگی پاک کنید. سپس اسپری رو چند دقیقه به خوبی تکان دهید تا رنگ به خوبی هم  بخورد زیرا رنگ ممکن است به دلیل سکون زیاد ته نشین شده باشد.

کاربرد چسب چوب

چسب چوب کاربرد های بسیاری دارد که ابتدایی ترین کاربرد این چسب ها در رابطه با ساخت مبلمان،صنایع چوبی،معرق کاری، ام دی اف و … میباشد. از دیگر کاربرد های دیگر چسب چوب چسباندن قطعات گچی و ابزار گچی به گچ دیوار و گچ بری میباشد که در خانه ها و دفاتر کار و تالار ها کاربرد دارد. دیگر کاربرد این محصول که بالاتر هم به آن اشاره کردیم درست کردن ملات برای چسباندن سرامیک و کاشی و سنگ می باشد.

نکاتی مهم در مورد استفاده از وارنیش ها:

در صورت غلیظ بودن وارنیش پایه آب مقداری آب جوشیده که به درجه محیط رسیده است به آن اضافه کنید.

برای استفاده از وارنیش بر روی سطح کارتون باید ابتدا اجازه بدید تا رنگ زیرین خشک شود. سپس بعد از از خشک شدن رنگ با استفاده از انواع قلمو و یا تامپون وارنیش رو روی سطوحی که رنگ زدید بزنید و اجازه بدهید خشک شود.

رنگ‌های اکریلیک این روز ها نیازی به معرفی آن چنانی ندارند زیرا به خوبی در بازار ایران جای خودشون رو باز کردند و تقریبا به صورت دست و پا شکسته تمام مصرف کننده ها به واسطه کارشون با این رنگ‌ها آشنا هستند.

ولی برای ادامه مقاله امروزمون که در مورد انواع اکریلیک ها هست باید مجددا به صورت خلاصه براتون این رنگ‌ها رو معرفی کنیم.در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر میتوانید در دسته بندی رنگ‌های اکریلیک در وبسایت هم ویدئو و هم توضیحات مرتبط با این رنگ‌ها را تماشا و مطالعه بفرمایید.

رنگ‌های اکریلیک به عنوان رنگ نو ظهور در بازار ایران شناخته میشوند. و بعد از رنگ روغنی و پلاستیکی به بازار ایران معرفی شدند. این رنگ‌ها بر پایه رزین اکریلیک که نوعی رزین پایه آب هست ساخته شدند که این امر باعث راحتی در اجرا و سهولت استفاده از این رنگ‌ها شده است.

تقسیم بندی رنگ‌های اکریلیک

  • رنگ اکریلیک ساختمانی
  • رنگ اکریلیک هنری
  • رنگ اکریلیک نما یا همان اکریلیک سیلیکون ها
  • رنگ اکریلیک پایه حلال
  • رنگ اکریلیک استخری

رنگ اکریلیک ساختمانی

این دسته از رنگ‌های اکریلیک برای رنگ آمیزی محیط منزل یا محیط کار استفاده میشوند و عموما در سایز های یک کیلویی-3.5 کیلویی-7 کیلویی و 10 کیلویی به بازار عرضه میشوند.

این رنگ‌ها در سایز های یک کیلویی یا 250 گرمی دارای رنگ بندی هستند ولی سایز های بزرگ اکثرا در رنگ سفید تولید میشوند و میتوانید با مادر رنگ‌های و یا جوهر رنگ‌های یونیورسال تغییر رنگ بدید رنگتون سفیدتون رو.

این رنگ‌ها در کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه میشند و یه نوعی دیگر از رنگ‌های اکریلیک که در همین دسته بندی قرار میگیرند پرایمین ها هستند که البته خیلی از دوستان پرایمر و پرایمین رو با هم اشتباه میکنند.

پرایمین ها نوعی رنگ اکریلیک هستند که در اصل ضعیف شده این رنگ‌ها هستند تا به عنوان زیر کار استفاده شود تا مصرف رنگ اصلی شما کم شود. در اصل به پرایمین ها رنگ پوششی هم گفته میشود.

رنگ‌های اکریلیک ساختمانی به 3 طیف مات، نیمه مات یا نیمه براق و یا براق دسته بندی میشوند.

که در بین این 3 دسته نیم براق پر مصرف ترین این ها هست.

نکته‌ای که حائز اهمیت هست این موضوع میباشد که رنگ‌های اکریلیک به هیچ عنوان براقیت رنگ‌های روغنی رو ندارند و این امری طبیعی میباشد و بخاطر نوع رزین بکار رفته در این رنگ‌ها میباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی