اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107196766119221
در دسترس نیست

راهنمای حقوق و دستمزد مهندس قابلیت اطمینان سایت 2022

کد: 140107196766119221

، تهران , (اخبار رسمی): در مورد حقوقی که می توانید به عنوان مهندس قابلیت اطمینان سایت کسب کنید، مهارت های مورد نیاز و مکان های کاری با بالاترین درآمد را بیاموزید.

راهنمای حقوق و دستمزد مهندس قابلیت اطمینان سایت 2022
راهنمای حقوق و دستمزد مهندس قابلیت اطمینان سایت 2022

مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) یک زمینه مورد تقاضا است که شرکت‌ها برای حفظ زیرساخت‌های خود به آن تکیه می‌کنند تا گردش کار آنها بتواند به خوبی کار کند. SRE ها تقاضای زیادی دارند زیرا گلوگاه ها را حذف می کنند، قابلیت اطمینان نرم افزار را تضمین می کنند، مشکلات پیچیده را حل می کنند و می توانند شکاف بین توسعه و عملیات در یک سازمان DevOps را پر کنند.

در این راهنما، درباره نقش SRE، الزامات تحصیلی، حقوق بالقوه و موارد دیگر بیشتر بیاموزید.

مهندس قابلیت اطمینان سایت چیست؟
مهندسان قابلیت اطمینان سایت از نرم افزار برای رسیدگی به مسائل فناوری اطلاعات و حفظ عملکرد روان سیستم ها استفاده می کنند.

SRE ها برای کسب و کارها ارزشمند هستند زیرا سیستم ها را عملیاتی و به روز نگه می دارند. به عنوان یک SRE، با تعیین اینکه چه ویژگی‌های جدیدی را می‌توان با بررسی تأخیر درخواست، در دسترس بودن، نرخ خطا، توان عملیاتی سیستم و قابلیت اطمینان راه‌اندازی کرد، جریان کار را ادامه می‌دهید. مهندسان قابلیت اطمینان سایت بر روی وظایف پروژه و وظایف عملیاتی کار می کنند.

شما به عنوان یک مهندس قابلیت اطمینان سایت روی اتوماسیون کار خواهید کرد و وقفه های خدمات را به حداقل می رسانید. شما بر عملکرد سیستم ها، حوادث و قطعی ها نظارت خواهید داشت و مسئولیت سیستم های جلویی و پشتیبان را بر عهده خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: مهندس قابلیت اطمینان سایت چه کاری انجام می دهد؟ راهنمای شما

میانگین درآمد مهندس قابلیت اطمینان سایت چقدر است؟
طبق گفته Glassdoor، متوسط ​​حقوق سالانه یک مهندس قابلیت اطمینان سایت در ایالات متحده 102254 دلار است [1]. SREها همچنین ممکن است 16446 دلار به عنوان دستمزد اضافی، مانند پاداش یا اشتراک سود، در مجموع 118،700 دلار در سال به دست آورند. میانگین دستمزد برای تمام سطوح تجربه بین 89000 تا 166000 دلار است. [1]

عواملی که ممکن است بر حقوق شما تأثیر بگذارد
حقوق یک SRE می تواند به دلایل زیادی از جمله تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و تحصیلات متفاوت باشد.

سطح تجربه
سال ها تجربه شما می تواند بر پتانسیل درآمد شما تأثیر زیادی بگذارد. Glassdoor میانگین حقوق پایه سالانه زیر را برای SREها در ایالات متحده بر اساس سالها تجربه فهرست می کند [1]:

حداکثر یک سال تجربه: 88258 دلار

1 تا 3 سال تجربه: 96767 دلار

4 تا 6 سال تجربه: 102721 دلار

7 تا 9 سال تجربه: 106414 دلار

10 تا 14 سال تجربه: 112783 دلار

بیش از 15 سال تجربه: 121,189 دلار

محل
حقوق یک SRE همچنین می تواند بسته به مکان متفاوت باشد زیرا هر شهر هزینه زندگی متفاوتی دارد. مناطقی که معمولا دستمزدهای بالاتری ارائه می دهند، شهرهای بزرگ با هزینه های زندگی گران تر هستند. شهرهای بزرگ مانند سانفرانسیسکو و نیویورک بسیار بالاتر از میانگین دستمزد سالانه پرداخت می کنند، در حالی که حقوق شهرهای دیگر با میانگین Glassdoor مطابقت دارد. در اینجا برخی از تغییرات متوسط ​​حقوق پایه بر اساس شهر آمده است [1]:

  • شارلوت، NC: 101261 ​​دلار
  • اوماها، NE: 105285 دلار
  • آتلانتا، GA: 98796 دلار
  • Boise، شناسه: 104,967 دلار
  • سنت لوئیس، MO: 102689 دلار
  • بوستون، MA: 104550 دلار
  • آستین، تگزاس: 105756 دلار
  • سیاتل، WA: 116800 دلار
  • شهر نیویورک، نیویورک: 108851 دلار
  • سانفرانسیسکو، کالیفرنیا: 112995 دلار

مجموعه مهارت
مهارت هایی که برای حرفه SRE نیاز دارید شامل زبان های برنامه نویسی و کامپیوتر است، اما به مهارت های ارتباطی و حل مسئله نیز نیاز دارید. شما ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم کار کنید، بنابراین باید به خوبی با دیگران کار کنید.

مهارت های فنی شامل استفاده از ابزارهای کنترل نسخه و نظارت، محاسبات توزیع شده، دانش قوی سیستم عامل و کدنویسی است.

تحصیلات
اکثر کارفرمایان به دنبال کاندیداهایی با مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا رشته های مرتبط هستند. دانستن زبان های برنامه نویسی و سیستم عامل ها مهارت های جذابی است که می توانید در رزومه خود داشته باشید.

در حالی که مدرک لیسانس خود را دنبال می کنید، ممکن است یک دوره کارآموزی نیز کسب کنید تا به شما در کسب تجربه برای یک موقعیت سطح ابتدایی کمک کند. شما می توانید تحصیلات خود را با شرکت در کمپ های بوت و کسب گواهی های مربوط به کار SRE افزایش دهید.

یک مهندس قابلیت اطمینان سایت کجا می تواند کار کند؟
SRE ها می توانند در خانه یا از راه دور کار کنند و به شما انعطاف پذیری برای کسب درآمد بیشتر در یک شرکت بزرگ در شهری شلوغ از شهری کم هزینه را ارائه می دهند.

معمولاً می‌توانید موقعیت‌های SRE را در سراسر کشور پیدا کنید، و بسیاری از شرکت‌های بزرگ SRE را در محل و از راه دور استخدام می‌کنند. برخی از شرکت هایی که مهندسان قابلیت اطمینان سایت را استخدام می کنند عبارتند از:

  • گوگل
  • هدف
  • مایکروسافت
  • سیب
  • Adobe
  • IBM
  • توییتر
  • سیستم های سیسکو
  • Equifax
  • Wayfair

پیشرفت های شغلی
زمانی که به دنبال پیشرفت شغلی خود در SRE هستید، دنبال کردن مدرک تحصیلات تکمیلی یا گواهینامه شروع خوبی است. همچنین می‌توانید به حوزه‌های مرتبط نزدیک، از جمله مهندسی نرم‌افزار یا مهندسی DevOps بروید.

هنگامی که حداقل دو سال تجربه حرفه ای داشته باشید، می توانید به یک مهندس ارشد قابلیت اطمینان سایت با میانگین درآمد سالانه 136661 دلار ارتقا پیدا کنید [2]. با پنج تا هفت سال تجربه، می توانید یک مهندس قابلیت اطمینان سایت اصلی شوید. طبق گفته Glassdoor، متوسط ​​حقوق سالانه 123078 دلار است.

هنگامی که هشت سال یا بیشتر را به عنوان یک متخصص مهندسی قابلیت اطمینان سایت به پایان رساندید، ممکن است واجد شرایط یک موقعیت مهندس اصلی قابلیت اطمینان سایت باشید، با میانگین حقوق سالانه 156,323 دلار، پیشبرد یک مهندس اصلی ارشد قابلیت اطمینان سایت نیز امکان پذیر است. میانگین حقوق سالانه 161765 دلار است. با هشت سال یا بیشتر، می توان به سمت مدیری با امتیاز سالانه ارتقا پیدا کرد

دستمزد 172584 دلاری

*همه داده های حقوق و دستمزد مربوط به ایالات متحده است و از اوت 2022 از Glassdoor تهیه شده است.

چشم انداز شغلی
انتظار می رود حوزه مهندسین قابلیت اطمینان سایت با رشد کسب و کارهای دیجیتال رشد کند. اگرچه اداره آمار کار ایالات متحده آمار رشد را برای SRE ها ارائه نمی کند، اما پیش بینی می کند که توسعه دهنده نرم افزار، تحلیلگر تضمین کیفیت، و زمینه های آزمایش - که همگی نزدیک به حوزه SRE هستند - بین سال های 2020 تا 2030 رشد 22 درصدی داشته باشند [3].

نکاتی برای مذاکره با حقوق خود به عنوان یک مهندس قابلیت اطمینان سایت
هنگامی که یک شرکت به شما شغل SRE را پیشنهاد می کند، گام بعدی مذاکره درباره حقوق شما است. به طور معمول، شرکت به شما قراردادی می دهد که در آن مسئولیت های شغلی و حقوق شما ذکر شده است.

شما می خواهید که کارفرمای بالقوه شما اولین پیشنهاد را ارائه دهد. شما می توانید بر اساس آنچه احساس می کنید به عنوان یک کارمند ارزش دارید، مذاکره کنید. همچنین نقاط مذاکره فراتر از حقوق شما وجود دارد. اگر می‌خواهید پارکینگ با حقوق کارفرما یا سایر مزایای مشابه را داشته باشید، می‌توانید این مزایا را در بسته غرامت خود وارد کنید.

هنگام مذاکره، به مهارت ها و تجربیات خود اشاره کنید و اینکه چگونه می توانید به شرکت در رسیدن به اهدافش کمک کنید.

نیک آموز Nikamooz.com در زمینه سیستم های آموزشی، اجرای پروژه های هوش تجاری، ارائه خدمات تخصصی پایگاه داده و ارائه برنامه ریزی استراتژیک فعالیت می کند.
فعالیت های یادگیری خوب عبارتند از:
1. برنامه ریزان دوره [عمومی و سازمانی]
2. اجرای پروژه های هوش تجاری
3. ارائه خدمات سفارشی SQL Server
4. باج افزار را از پایگاه داده حذف کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام