اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110216916319221
در دسترس نیست

برنامه نویسی جاوا با گوشی

کد: 140110216916319221

، تهران , (اخبار رسمی): مقدمه ای کوتاه بر برنامه نویسی موبایل. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، برنامه نویسی موبایل به جامعه سرایت کرده است و به تعبیری این روش برنامه نویسی یکی از پرطرفدارترین مشاغل دنیا محسوب می شود.

مقدمه ای کوتاه بر برنامه نویسی موبایل
امروزه با پیشرفت علم و فناوری، برنامه نویسی موبایل به جامعه سرایت کرده است و به تعبیری این روش برنامه نویسی یکی از پرطرفدارترین مشاغل دنیا محسوب می شود.
زیرا به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که از تلفن همراه استفاده نکند و به همین دلیل است که توسعه دهندگان برنامه ها و ویژگی هایی را برای تلفن های همراه ساخته اند تا افراد بتوانند علاوه بر کارهای روزمره خود به برنامه نویسی نیز بپردازند.
اگر شما هم از علاقه مندان به کار و محدوده برنامه هستید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و برای آشنایی بیشتر با برنامه نویسی به سایت نیک آموز مراجعه کنید.
برنامه نویسی با موبایل
اگر برنامه نویس هستید، دوستان یا اطرافیانتان از شما پرسیده اند که آیا می توان با گوشی برنامه نویسی کرد یا خیر؟! اگر یک توسعه دهنده ماهر هستید، مطمئناً می دانید که قطعاً می توانید ابزارهای برنامه نویسی را با نصب کننده ها کدنویسی و اجرا کنید.
برنامه نویسی موبایل مانند هر دستگاه دیجیتال دیگری به ابزارهایی برای کدنویسی نیاز دارد. زیرا برنامه نویسی بدون این ابزارها غیر ممکن است. ممکن است قابلیت های تلفن شما امکان کدنویسی را فراهم کند، اما ممکن است به درستی کار نکند.
Syntax Highlighter با تم ها و فونت های مختلفی ارائه می شود و با زبان های برنامه نویسی مختلف از جمله HTML، XML، CSS، JavaScript، PHP، C، C++، C#، Java، ActionScript، Lisp، Markdown، Haskell و غیره کار می کند.
این برنامه از قالب‌ها و قطعه‌های کد، برنامه‌نویسی موبایلی پشتیبانی می‌کند که به کاهش یادگیری تلفن همراه و وظایف برنامه‌نویسی برای کدنویسی با استفاده از تلفن همراه کمک می‌کند. کلیدهای اضافی را به صفحه کلید شما اضافه می کند و به شما امکان می دهد سرعت تایپ خود را افزایش دهید.
شامل جستجو و جایگزینی، نظر دادن، نظر دادن، پیش نمایش فایل های HTML، دانلود منابع سایت، پاک کننده HTML و موارد دیگر است.
Kuoda نیازهای شارژ شما را درک می کند و راه حل های مختلفی ارائه می دهد. کدنویسی در تلفن می تواند فایل ها را در تعداد نامحدودی از سرورهای FTP یا FTPS باز، ویرایش و آپلود کند.
حتی می تواند فایل ها را از سرویس های ذخیره سازی ابری محبوب مانند Dropbox و Google Drive ذخیره و بازیابی کند و انتظار می رود در نسخه های بعدی از Box و Skydrive پشتیبانی کند.
Droid Edit یک ویرایشگر کد منبع و متن نویس با رابط کاربری ساده و تمیز برای برنامه نویسی تلفن و برنامه نویسی تلفن است. دارای پشتیبانی چند زبانه با ویژگی هایی است که به شما کمک می کند به راحتی و به طور موثر به هدف خود برسید.
همانطور که Notepad ++ برای سیستم عامل های دسکتاپ است، آندروید است - برنامه نویسی موبایل به این معنی است که می توان از آن برای باز کردن و ویرایش فایل های متنی ساده و فایل های کد برای زبان های برنامه نویسی مختلف استفاده کرد.
Droid Edit برجسته سازی نحو، پشتیبانی از بیش از 200 زبان و بسیاری از تم های داخلی و همچنین گزینه ای برای ایجاد طرح های رنگی سفارشی ارائه می دهد.
AWD
Android Web Developer (AWD) یک محیط توسعه یکپارچه ساده و غنی از ویژگی است. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از تلفن یا تبلت اندرویدی خود، "در گوشی خود کدنویسی کنید" و پروژه های وب را توسعه دهید.
همچنین می توانید از آن برای ویرایش و کدنویسی HTML، CSS، جاوا اسکریپت و PHP استفاده کنید. دارای حالت تمام صفحه و رابط کاربری آماده تبلت است که تجربه کلی برای کدنویسی و برنامه نویسی گوشی و آموزش برنامه نویسی گوشی را افزایش می دهد.
AWD یک ویرایشگر خط فرمان ساده اما قدرتمند برای نوشتن یا ویرایش یک فایل منبع است. بسیاری از توابع تولید، از جمله تعریف کد، تکمیل کد، بررسی خطا، بهینه سازی کد، پردازش سریع، جستجو و تغییر را پشتیبانی می کند. همچنین یک پیش نمایش سریع درون برنامه ای از صفحات شما ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش