کد: 140109096848415228
در دسترس نیست

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران

تکنوپشتیبان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران

کد: 140109096848415228

، تهران , (اخبار رسمی): کنوپشتیبان یکی از مراکز معتبر و قدیمی به عنوان نمایندگی مجاز سامسونگ در تهران محسوب میشود که مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب را پوشش می دهد.

تکنوپشتیبان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران
تکنوپشتیبان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران

تکنوپشتیبان یکی از نمایندگیهای مجاز سامسونگ در تهران محسوب میشود که مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب را پوشش می دهد. این مجموعه تعمیرات را توسط تعمیرکاران با تجربه در منزل با قطعات اصلی انجام می دهد

سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی می باشد که در ایران نیز با استقبال بالایی مواجه شده است. لوازم خانگی این برند تنوع بالایی داشته و انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی و کولر گازی و غیره را شامل میشود. تکنوپشتیبان یکی از مراکز معتبر و قدیمی به عنوان نمایندگی مجاز سامسونگ در تهران محسوب میشود که مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب را پوشش می دهد. این مجموعه انواع تعمیرات را توسط تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای در منزل و محل با قطعات اصلی انجام داده و در نهایت گارانتی و تضمین ارائه می دهد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ در تهران

در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل قیمت بالای محصولات این برند همیشه با چالش هایی مواجه بوده و نمی توان براحتی به همه تعمیرگاه ها اعتماد کرد. در این شرایط بهترین انتخاب تعمیرگاه های مجاز با سابقه فعالیت بالا می باشند. به عنوان مثال در تهران تکنوپشتیبان می تواند یکی از گزینه های مناسب در این زمینه محسوب شود. چون این مجموعه با بهره مندی از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای چند ویژگی منحصر به فرد را کسب کرده است که عبارتند از:

  • تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران توسط تعمیرکار متخصص
  • اعزام سریع و فوری تعمیرکاران سیار به محل برای انجام هرگونه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ
  • انجام انواع خدمات تعمیر در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران در کمترین زمان
  • عیب یابی و تعمیر با قطعات اصلی ارائه گارانتی و تضمین برای تمام انواع تعمیرات
  • تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ در تهران (تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، مایکروفر و غیره)

نمایندگی تعمیرت لوازم خانگی سامسونگ در شمال تهران

تکنوپشتیبان در طی سالها فعالیت موفق به راه اندازی شعب فعال در مناطق مختلف تهران شده و تعمیرکاران سیار این مجموعه در محله های مختلف مستقر می باشند. در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ شمال تهران تکنوپشتیبان تمام انواع خدمات تعمیر ارائه میشود. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • تعمیر یخچال فریزر سامسونگ شمال تهران
  • تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ
  • تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
  • تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ شمال تهران
  • تعمیرات مایکروفر سامسونگ شمال تهران

این خدمات همگی با قطعات اصلی انجام شده و تعمیرکار بعد از اتمام کار برگه گارانتی و تضمین ارائه می دهد. به همین دلیل می توانید تعمیر هر نوع از لوازم خانگی سامسونگ را با خیال آسوده به تعمیرکاران تکنوپشتیبان بسپارید.

نمایندگی تعمیرت لوازم خانگی سامسونگ در جنوب تهران

تفاوتی ندارد که برای کدام یکی از لوازم خانگی سامسونگ در جنوب تهران به دنبال تعمیرگاه مجاز و حرفه ای هستید، در هر صورت تکنوپشتیبان می تواند یکی از بهترین گزینه ها محسوب شود. علاوه بر اعزام سریع تعمیرکاران به محل و منزل، به دلیل تخصص و تجربه بالا آنها عیب یابی نیز در کوتاه ترین زمان صورت میگیرد.

از جمله مناطق قابل پوشش در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در جنوب تهران تکنوپشتیبان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

شهرری، ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد

نمایندگی تعمیرت لوازم خانگی سامسونگ در شرق تهران

یکی از چالش های مهم در تعمیر لوازم خانگی بزرگ از قبیل یخچال فریزر و ساید بای ساید، وزن بالای آنها و سخت بودن حمل و جا به جایی برای مراجعه به تعمیرگاه می باشد. علاوه براین، حمل این وسایل از آپارتمان ها نیاز به صرف هزینه داشته و زمان زیادی نیز در این بازه هدر خواهد رفت. به همین دلیل تعمیرکاران سیار تکنوپشتیبان در شق تهران حضور داشته و بلافاصله به محل اعزام میشوند. این تعمیرکاران در روند استخدام از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان و نداشتن سوء پیشینه مورد بررسی قرار گرفته و به همین دلیل با خیال آسوده می توانید تعمیرات را به آنها بسپارید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ساموسنگ در شرق تهران در تمام محله ها حضور دارند. برخی از این مناطق قابل پوشش توسط تکنوپشتیبان عبارتند از:

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

نمایندگی تعمیرت لوازم خانگی سامسونگ در غرب تهران

برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در غرب تهران با تضمین و گارانتی می توانید تکنوپشتیبان را انتخاب کنید. این مجموعه برای تمام انواع تعمیرات از قطعات اصلی استفاده نموده و به همین دلیل خدمات آن قابل تضمین است. لازم به ذکر است تمام تعمیرکاران تکنوپشتیبان تعمیر قطعات معیوب را بر تعویض آنها ترجیح می دهند تا از این طریق هزینه های مشتری کاهش یابد.

از مهم ترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب تهران می توان به استفاده از قطعات اصلی، تعمیر در محل، اعزام تعمیرکاران متخصص و با تجربه و ارائه گارانتی و تضمین و فاکتور رسمی اشاره کرد. مناطق قابل پوشش در غرب تهران توسط تکنوپشتیبان شامل موارد زیر می باشند:

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراف خرازی، بلوار ایران، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران می توانید به آدرس https://technoposhtiban.com  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 02154837 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل