کد: 140109166860615228
در دسترس نیست

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر

برنامه های شستشو و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر

کد: 140109166860615228

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس نوع برند و قابلیت های ارائه شده در ماشین های لباسشویی، برنامه های شستشو و دکمه و کلمات روی دستگاه متفاوت خواهد بود. در ادامه به لیست کامل برنامه های شستشو و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر قدیمی و جدید اشاره خواهیم داشت.

برنامه های شستشو و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر
برنامه های شستشو و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر

بر اساس نوع برند و قابلیت های ارائه شده در ماشین های لباسشویی، برنامه های شستشو و کلمات روی دستگاه متفاوت خواهد بود. در این مطلب به معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر اشاره خواهیم داشت.

برنامه های شستشو و کلمات روی ماشین لباسشویی مهم ترین وسیله برای برقراری ارتباط با دستگاه و انجام تنظیمات بر روی آن می باشد. بر اساس نوع برند و قابلیت های ارائه شده در ماشین های لباسشویی، برنامه های شستشو و دکمه و کلمات روی دستگاه متفاوت خواهد بود. در ادامه به لیست کامل برنامه های شستشو و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر قدیمی و جدید اشاره خواهیم داشت.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی حایر

در اغلب ماشین های لباسشویی حایر کلمات و دکمه های مختلفی وجود دارد. در صورت عمل نکردن هر یک از این برنامه ها کافیست با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرید. در ادامه معنا و مفهوم کلمات روی ماشین لباسشویی حایر در مدل های مختلف را می توانید مشاهده کنید:

دکمه delay روی لباسشویی حایر

در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف ممکن است نیاز داشته باشید تا برنامه شستشو ماشین لباسشویی با تاخیر فعال شود. در این صورت می توانید از دکمه delay لباسشویی حایر استفاده کنید. با انتخاب این دکمه می توانید زمان مورد نظر را برای شروع برنامه شستشو انتخاب نمایید.

معنی spin روی لباسشویی حایر

سرعت چرخش دیگ ماشین های لباسشویی بر اساس برنامه انتخابی تعیین می گردد. علاوه بر سرعت های پیش فرض در دستگاه می توانید با فشردن دکمه spin آنها را افزایش یا کاهش دهید. بر اساس جنس لباس بهتر است سرعت را تغییر دهید چون سرعت زیاد می تواند به لباس های حساس و نازک آسیب های جدی وارد کند.

دکمه start/pause لباسشویی حایر

مانند سایر برندهای لباسشویی، بر روی لباسشویی های حایر نیز دکمه start/pause را می توان مشاهده کرد. این دکمه ها برای شروع فعالیت برنامه شستشو و توقف آن کاربرد دارند.

معنی دکمه on/off روی ماشین لباسشویی حایر

قبل از انتخاب برنامه های شستشو باید دستگاه را روشن کنید. دکمه on/off برای روشن و خاموش شدن ماشین های لباسشویی استفاده میشود.

دکمه temp

معنی کلمه temp روی ماشین لباسشویی حایر، تنظیم دمای آب به اندازه دلخواه می باشد. با انتخاب این دکمه می توانید دمای آب را از اندازه استاندارد آن بیشتر یا کمتر کنید. در استفاده از این دکمه باید دقت بالایی داشته باشید چون ممکن است دمای آب بیش از اندازه افزایش پیدا نموده و منجر به آسیب به لباس ها شود.

برنامه های شستشو لباسشویی حایر

در تمام ماشین های لباسشویی برنامه های شستشوی مختلف برای لباس هایی با جنس های گوناگون ارائه میشود. در ماشین لباسشویی حایر نیز برنامه های شستشوی مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

برنامه intensive لباسشویی حایر

این برنامه شستشو با قدرت بیشتری شستشو را انجام داده و بسیاری از لک های موجود روی لباس ها را از بین میبرد. برای شستشوی لباس های دارای لکه های روغنی و جوهر و کثیفی کافیست برنامه intensive یا متمرکز را انتخاب کنید.

برنامه delicate ماشین لباسشویی حایر

این برنامه لباس ها را با قدرت کمتری شستشو داده و به پارچه های نازک آسیب کمی وارد می کند. لذا می توان برای شستشو لباس های نازک و بسیار حساس مانند لباس زیر و لباس کودکان از این برنامه استفاده کرد.

برنامه mix لباسشویی حایر

در صورتیکه لباس ها دارای جنس و رنگ های متفاوتی هستند و همگی با هم در لباسشویی قرار میگیرند، بهتر است برنامه mix را انتخاب کنید. برنامه mix یا ترکیبی در ماشین لباسشویی حایر برای شستشوی لباس هایی با رنگ و جنس های مختلف کاربرد دارد.

برنامه cotton لباسشویی حایر

با توجه به حساس بودن پارچه های نخی و آسیب هایی که آب گرم و فشار به آنها وارد می کند، لازم است شستشوی آنها با آب کمی سرد و سرعت چرخش پایین انجام شود. برنامه cotton لباسشویی حایر برای شستشوی لباس های کتان و نخی مورد استفاده قرار میگیرد.

برنامه wool

این برنامه برای شستشوی لباس های پشمی بدون آسیب دیدن بافت آنها کاربرد دارد.

برنامه rinse/spin

ماشین های لباسشویی اتوماتیک فرآیند شستشو، آبکشی و خشک کن را انجام می دهند. در صورت عدم نیاز به مرحله خشک کن می توانید از برنامه rinse/spin ماشین لباسشویی حایر استفاده کنید. این برنامه فقط شستشو و آبکشی را فعال می کند.

برنامه شستشو synthetic

برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به لباس های  دارای الیاف مصنوعی می توانید برنامه synthetic را انتخاب کنید.

برنامه شستشو sports لباسشویی حایر

این برنامه برای شستشو لباس های ورزشی و کتونی و کفش های ورزشی کاربرد دارد.

برنامه spin لباسشویی

با فعال کردن برنامه شستشو spin می توانید فقط مرحله شستشو را فعال کنید بدون آبکشی و خشک کن.

برنامه drain لباسشویی حایر

این کلمه برنامه شستشو در نظر گرفته نمی شود. بلکه برای تخلیه ماشین لباسشویی قبل از اتمام برنامه شستشو مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر برنامه های شستشو ماشین لباسشویی حایر در مدل های قدیمی و جدید می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • BED COVER:  شستشوی انواع رو تختی و تکه پارچه های بزرگ
  • IRON DRY:  مناسب برای پارچه های نخی کتان و آماده برای اتو کشی
  • FAVORIT:  تنظیم برنامه لباسشویی طبق استفاده دلخواه
  • PRE WASH: شستشوی اولیه (پیش شستشو برای لباس های خیلی کثیف و دارای لک انجام میشود)
  • QUICK 30: شستشو در نیم ساعت

علاوه بر موارد فوق ممکن است برنامه ها و دکمه و کلمات دیگری بر روی ماشین لباسشویی حایر مشاهده کنید. با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می توانید معنا و مفهوم این کلمات را متوجه شوید. در صورت نیاز به تعمیر و ر فع اشکالات موجود در لباسشویی های حایر می توانید با تکنوپشتیبان تماس بگیرید.

تکنوپشتیبان یکی از معتبرترین نمایندگی های حایر در تهران بوده و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی این محصولات را در محل و منزل با قطعات اصلی انجام می دهد. این مجموعه تعمیرکاران متخصص و حرفه ای را به مناطق مختلف شمال، جنوب و شرق و غرب تهران اعزام نموده و عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی را با قیمت منصفانه ارائه می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل