اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266876221848
در دسترس نیست

مهمترین نکات نصب پارتیشن شیشه ای

کد: 140109266876221848

، (اخبار رسمی): نصب پارتیشن شیشه¬ای یکی از بهترین گزینه¬ها برای ایجاد محیطی به روز و مدرن و شیک است. ابعاد، قیمت ارزان¬تر، طرح و رنگ¬ها همه و همه مزایا و نکاتی است که باید لحاظ کنید.

مهمترین نکات نصب پارتیشن شیشه ای
پارتیشن_شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه­ ای یکی از بهترین گزینه­ ها برای ایجاد محیطی به روز و مدرن و شیک است. ابعاد، قیمت ارزان­تر، طرح و رنگ­ها همه و همه مزایا و نکاتی است که باید لحاظ کنید.

پارتیشن­ شیشه­ ای بهترین راه برای به حداکثر رساندن مساحت به همراه کاهش هزینه و سر و صدا است. بیشتر دفاتر مدرن در حال حاضر فضای بازی دارند؛ اما گاهی اوقات شما نیاز به ایجاد حریم خصوصی اضافی یا شاید اتاق­ شیشه ای بیشتر برای مصاحبه و آموزش دارید. پارتیشن­ بندی شیشه­ ای به شرکت­ها در هر اندازه از لحاظ بزرگی آنها، این امکان را می دهد که از فضای موجود بهترین استفاده را ببرند. بدون اینکه نور ساختمان را از دست بدهند. پارتیشن­ شیشه ­ای ظاهر مدرن و شیک و تمیزی را که در محل کار بسیار مهم است، حفظ می کنند. بدون نیاز به دیوارکشی و بنایی که باعث شود کارکنان احساس جدا بودن کنند. چرا که نمی توانند یکدیگر را ببینند. یا با هم حرف بزنند.

تفاوت بین پارتیشن های اداری استاندارد و نصب پارتیشن شیشه ­ای ممکن است واضح به نظر برسد. پارتیشن شیشه­ ای فقط برای این نیست که شما را قادر می ­سازد همکاران خود را در اتاق بغلی ببینید! بلکه مزایای آن در حفظ حریم خصوصی است. این مقاله نگاهی به این نکات می‌اندازد و اطلاعات لازم را برای تصمیم‌گیری در مورد نوع پارتیشن اداری به شما می­دهد. اگر مایل به خرید آن هستید و برای نصب پارتیشن در غرب تهران و هر کجای تهران نیاز به مشاوره دارید، با ما در ادامه مقاله و از طریق شماره­ های تماس در ارتباط باشید.

اکنون دیوارهای جداکننده شیشه ای و همین ­طور درب شیشه­ ای به بازار آمده است که فرصتی برای اضافه کردن طراحی مدرن و تمیز به هر دفتر، شرکت و کسب و کاری است. فرقی نمی کند که فضای اداری زیادی دارید و می­ خواهید بخش­ ها و واحدهای خود را از هم جدا کنید یا یک فضای اداری کوچک دارید و می ­خواهید یک اتاق هیئت مدیره یا اتاق جلسه ایجاد کنید. این دیوارها به گونه ­ای طراحی شده­ اند که هر مشتری را تحت تاثیر قرار می ­دهد. ناگفته نماند، یک دو جین از مزایای افزایش بهره وری در محل کار را به شما ارائه می دهد!

چه نکاتی برای نصب پارتیشن شیشه­ ای باید توجه شود؟

  1. زیبایی شناسی:

یکی از مهم­ترین نکات در مورد پارتیشن ­های شیشه ای ظاهر شیک و تخصصی آن است که یک محیط کار درجه یک را برای شما به ارمغان می­ آورد.

  1. تنوع:

مساحت پوشش­ های شیشه پارتیشن بسیار متنوع است و بسیاری از آنها در ماژول­های قابل تنظیم هستند. در این صورت شما می­توانید هر اندازه، شکل و سبکی را متناسب با فضای اداری خود اجرا کنید. برای نصب پارتیشن در غرب تهران، با هر شکل، نوع و اندازه­ای با ما در تماس باشید.

  1. دید مناسب:

یکی از مقرون به صرفه ­ترین و سازگارترین مزایای پارتیشن­ های شیشه­ ای این است که به تقویت نور طبیعی موجود کمک می کنند که این ویژگی برای اکثر ساختمان­ها در ایران بسیار کارآمد است. این موضوع تقریباً وابستگی صرف شما به روشنایی محیط را کاهش می­دهد. بنابراین هزینه ­هایی مثل خرید لامپ و برق را کاهش می­دهد و البته شما را جزء مشترکین کم مصرف می­ کند!

  1. عایق صدا:

یکی دیگر از مزیت های مهم، ضد صدا بودن پارتیشن­ شیشه ­ای مدرن است. این ویژگی به ویژه برای برخی از نهادها و ارگان­ها، دفاتر کار و شرکت ها مهم است. به عنوان مثال، در جایی که محرمانه بودن مشتری­های خاص ما مورد نیاز است و یا وقتی صحبت ­های جلسه را نباید کسی بشنود. پارتیشن‌های شیشه‌ای همچنین می‌توانند با شیشه‌های نیمه یا کاملاً مات عرضه شوند که امکان بهبود حریم خصوصی را در جلسات فراهم می‌کند.

  1. ارزان­تر بودن:

اجرای پارتیشن­ های شیشه­ ای جایگزین بسیار ارزان تری نسبت به خرید دیوارهای سنتی ثابت هستند. علاوه بر این، این نوع پارتیشن به راحتی قابل جداسازی است به این معنی که چیدمان دفتر شما می تواند سریع­تر بر  اساس نیازهای شما تغییر کند.

  1. ایجاد انگیزه:

کار در محیطی که می­توانید به سرعت با همکاران ارتباط برقرار کنید و نور طبیعی به طور مداوم از آن عبور می کند، به طور چشم­گیری انگیزه نیروی کار شما را افزایش می­دهد و به افزایش نرخ بهره وری، استاندارد کار و تبدیل دفتر به محیطی دلپذیر و دوستانه کمک می­کند.

  1. تجهیزات:

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای عمدتاً با قرار دادن پنل‌ها در مسیرها و قاب‌هایی که به سقف و کف متصل می‌شوند ایجاد می‌شوند. این مسیرها معمولا آلومینیومی هستند. برخی از آنها نیز پارتیشن شیشه­ ای با درب ام دی اف (MDF) هستند. در اتصالات بین پنل­ها همچنین می­توان از سیلیکون شفاف یا واشر لعاب دیده شفاف استفاده کرد. این گزینه‌ها به این معنی است که اختیارات بیشتری را در انتخاب طرح، جنس و رنگ به شما می­دهد.

8- نظم ­دهی و تقسیم اساسی بخش­ها از هم: وقتی مساحت موجود ساختمان و فضای ما مشخص باشد و اندازه دقیق واحدها و بخش­ها مشخص گردد دیگر کار آسان است. پارتیشن شیشه­  ای بر اساس نیاز شما برش خورده و نصب می­شود.

9- برای تخریب احتمالی آماده باشید!: لابد می­گویید من هزینه می­کنم و وقت می­گذارم تا دیگر دفتر و محیط اداری من تخریب نشود. در نگاه اول حق دارید! اما با نگاهی به نقشه ساختمان شما مشخص می­شود گاهی پرتی یا دیواری غیرحمال وجود دارد که می­شود از سر راه برداشته شود تا به متراژهای بهتری برسید. این کار را نمی­کنید؟!

10-  سرعت: اگر در شرف تاسیس باشید یا برای دادن تغییرات نیاز به تعطیلی دفتر کار داشته باشید، طبیعتا سرعت انجام کار برای شما حائز اهمیت است. در نتیجه نصب پارتیشن­ شیشه­ ای بهترین پاسخ به این نیاز شماست.

11-  مدل­های گوناگون: در پارتیشن شیشه ­ای دست شما باز است تا از شیشه سکوریت یا شیشه نشکن استفاده کنید. لولاها، ریل­ها و دستگیره­ ها را با سلیقه خود انتخاب کنید و نیاز هر بخشی را در آنها لحاظ کنید.

12-  عدم یکنواختی محیط: نصب پارتیشن شیشه ­ای به شما علاوه بر زیبایی، حس تفاوت می ­دهد. اگر تمام درب­ها و دیوارهای اتاق کار شما مثلا سفید باشد یا قهوه ­ای طبیعتا خسته می شوید. پویایی محیط یکی از عوامل انتخاب پارتیشن شیشه ­ای است.

سخن پایانی

نصب پارتیشن شیشه­ ای یکی از بهترین گزینه­ ها برای ایجاد محیطی به روز و مدرن و شیک است. ابعاد، قیمت ارزان­تر، طرح و رنگ­ها همه و همه مزایا و نکاتی است که باید لحاظ کنید. همچنین متراژ فضای شما اگر کوچک است بزرگ­تر نشان داده می­شود و اگر بزرگ است، بزرگ­تر از آنچه می­نماید. برای نصب پارتیشن در تمامی نقاط تهران خصوصا غرب تهران با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل