اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186814421848
در دسترس نیست

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار امروز

کد: 140108186814421848

، (اخبار رسمی): دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای امروز نقش ارزنده ای دارد. توصیه می شود همه مشاغل در تمامی حوزه های کاری از کارشناسان حوزه بازاریابی آنلاین کمک گرفته و با مفاهیم این صنعت آشنا شده و از این طریق، کسب و کار خود را رونق بخشند.

در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ راه را به خوبی برای توسعه ی بسیاری از کسب و کارها باز کرده است. آژانسهای طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ معتبری در این زمینه فعالیت دارند.

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار امروز

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای امروز نقش ارزنده ای دارد. توصیه می شود همه مشاغل در تمامی حوزه های کاری از کارشناسان حوزه بازاریابی آنلاین کمک گرفته و با مفاهیم این صنعت آشنا شده و از این طریق، کسب و کار خود را رونق بخشند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که به منظور آن از یک دستگاه الکترونیکی از جمله کامپیوتر، تبلت و حتی تلفن همراه استفاده می کنند. امروزه بسیاری از کسب و کارها از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی به منظور معرفی و بهتر دیده شدن برند خود استفاده می کنند. دیجیتال مارکتینگ همچنین به عنوان "بازاریابی آنلاین"، "بازاریابی اینترنتی" یا "بازاریابی تحت وب" در بین افراد شناخته شده است. بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک های دیجیتال متعدد تعریف می شود.

برندسازی آنلاین کسب‌وکار، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و هر اقدامی که در جهت توسعه ی کسب و کارها در فضای مجازی انجام می شود، زیر چتر "بازاریابی دیجیتال" قرار می گیرند. عوامل مهم دیگری در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرند، از جمله: بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی موتورهای جستجو، تولید محتوای بازاریابی، بازاریابی کمپین، بازاریابی داده محور، تجارت الکترونیک، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم ایمیل، تبلیغات نمایشی و هر آنچه باعث بهتر دیده شدن و جذب کاربر میشود.

تاکتیک ها و مثال های بازاریابی دیجیتال:

بازاریاب های دیجیتال مسئول ایجاد آگهی برندهای مختلف و تولید سرنخ از طریق تمام کانال های دیجیتال، به هر دو طریق رایگان و پولی، هستند. منظور از کانالهای دیجیتال رسانه های اجتماعی، وب سایت خود شرکت ها، ایمیل، تبلیغات نمایشی و وبلاگ شرکت بازاریاب دیجیتال می باشد. عملکرد شرکتهای دیجیتال مارکتینگ توسط یک شاخص عملکرد کلیدی اندازه گیری میشود، پس می توان آنرا به سادگی مورد بررسی قرار داد. آژانس های دیجیتال مارکینگ ممکن است کوچک بوده و تمامی درخواست های برند توسط تعداد محدودی از کارشناسان این حوزه انجام شود. همچنین این آژانسها میتوانند خیلی گسترده بوده و تعداد کارشناسان دیجیتال مارکتینگی که در آنجا مشغول به کار هستند، زیاد باشد. از جمله یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگی که میتوانیم به آن اشاره کنیم آژانس طراحی سایت دارکوب است که از سال 1381 در این حوزه مشغول به کار است. 

بهترین بازاریابان دیجیتال، تصویر واضحی از نحوه عملکرد هر کدام از کانالهای ذکر شده دارند. کمپین های بازاریابی دیجیتال از اهداف کلی شرکتهای دیجیتال مارکتینگ پشتیبانی کرده و بسته به اهداف و استراتژی بازاریابی آنها، بازاریابان می توانند از کمپین های بزرگتر چه به صورت رایگان و چه از طریق کانال های پولی که در اختیار آنهاست، استفاده نمایند. به عنوان مثال، یک بازاریاب محتوا، می‌تواند مجموعه‌ای از پست‌های وبلاگ را ایجاد کند تا به او خدمت کند. پس از آن، بازاریاب رسانه های اجتماعی  شرکت ممکن است به ترویج  پست های موجود در وبلاگ در رسانه های اجتماعی، از طریق پولی و ارگانیک ،کمک کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

فرآیند بهینه سازی وب سایت  (seo) برای کسب رتبه  بالاتر درصفحه نتایج موتور جستجو کمک قابل توجهی به کسب و کارها می کند. ایجاد ترافیک (پولی یا رایگان) که وب سایت شما دریافت می کند، ازدیگر مزایایی است که توسط شرکتهای دیجیتال مارکتینگ انجام می شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی:

این عمل میتواند کسب و کار شما را به طرز چشمگیری ارتقا داده و نام تجاری و محتوای شما را در کانال های رسانه های اجتماعی پررنگ تر کرده و باعث آگاهی افراد از وجود و خدمات برند شما، هدایت ترافیک به سمت وب سایتتان، که منجر به توسعه کسب و کار شما می شود، میگردد. کانال هایی که می توانید در آنها بازاریابی رسانه های اجتماعی انجام دهید شامل فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، اسنپ چت، پینترست و گوگل پلاس می شوند.

بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوا در بازاریابی دیجیتال، به ایجاد وارتقای محتوا به منظورایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک و جذب مشتریان بالقوه  منجر میشود. بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا شامل وبلاگ، پست ها، کتاب های الکترونیکی و بروشورهای آنلاین می باشند.

بازاریابی ایمیلی:

امروزه شرکت های بازاریابی اینترتی از بازاریابی ایمیلی به عنوان یک ابزار استفاده می کنند. در این روش بازاریابی، راه ارتباط با مخاطبان شرکتها، ایمیل است. ایمیل مارکتینگ اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها استفاده می شود. همچنین این کار باعث هدایت افراد به سمت وب سایت کسب و کارمورد نظر میشود. انواع ایمیل هایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی استفاده کنید، شامل اشتراک وبلاگ، خبرنامه ها، ایمیل های پیگیری به بازدیدکنندگان وب سایت که چیزی دانلود شده، ایمیل های خوش آمدگویی مشتری، تبلیغات تخفیف برای اعضای وفادار و ایمیل هایی از این دست که برای پرورش مشتری استفاده می شوند.

مزایا و معایب بازاریابی دیجیتال:

یک هدف کلیدی در دیجیتال مارکتینگ تعامل دیجیتال است. در فضای دیجیتالی و آنلاین، بازاریابی مشتریان وتعامل آنها با برندهای از طریق بسیاری از سرویس های مختلف، راحت تر است. کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند به سادگی می توانند از بسیاری از مزایای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. رسانه هایی مانند فیس بوک، یوتیوب، انجمن ها، ایمیل و غیره، همگی راههایی هستند که از طریق آنها، ارتباطات دیجیتال بین کاربران و کسب و کارهای مختلف در سراسر دنیا به سادگی ایجاد میشود.

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان این امکان را می دهد که در بهترین زمان به بهترین نتایج دست یابند. اگر یک آگهی در روزنامه درج شود، این امر دشوار است که تخمین بزنید واقعاً چند نفر به آن صفحه رفته اند و به آن تبلیغ توجه کرده اند. در واقع، هیچ راه مطمئنی برای دانستن این موضوع وجود ندارد. بنابراین، در محیط بازاریابی سنتی، تبلیغات پشتوانه محکمی برای توسعه کسب و کارشما نیستند.  بود. اما در مورد بازاریابی آنلاین شرایط متفاوت است.

در بازاریابی دیجیتالی شما میتوانید به طور مستقیم با مشتریان احتمالی خود درگیر شوید تا حتی بتوانید فروش جهانی داشته باشید. با این وجود، دیجیتال مارکتینگ دارای اشکالاتی نیز می باشد. بازاریابی دیجیتال، به شدت به اینترنت وابسته است. د رنظر بگیرید که گاهی ممکن است اینترنت در دسترس نباشد، و یا اینترنت مصرف کنندگان ممکن است ضعیف باشد. گاهی یک حوزه کاری، شلوغی زیادی دارد، بنابراین بازاریابان به سختی می توانند، تبلیغات شما را برجسته کرده و برای شما مشتری جذب کنند.

برخی شرکت ها توسط مشتریان به صورت منفی به تصویر کشیده می شوند. در فضای دیجیتال، حتی یک فرد یا گروه کوچک افراد می توانند به تصویر یک برند معتبر آسیب بزنند. برخی از مصرف کنندگان به دلیل، به بازاریابی اینترنتی اعتماد ندارند. برخی حتی تبلیغاتی را که در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی ظاهر می شود را کلاهبرداری میدانند. در دیجیتال مارکتینگ از آن رو که بازاریاب فقط اطلاعات را به مشتریان بالقوه منتشر می کند، از قدرت خرید آنها مطلع نیست. بنابرای حجم فروش واقعی تا حد زیادی نامعلوم است.

نتیجه:

در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ راه را به خوبی برای توسعه ی بسیاری از کسب و کارها باز کرده است. گرچه ممکن است گاهی به دلیل مشکلات مرتبط با دسترسی اینترنت، این فضا دچار بحرانهای مقطعی شود، اما به عنوان یک روش خوب بازده مورد توجه قرار گرفته است. آژانسهای دیجیتال مارکتینگ زیادی در سراسر جهان اقدام به خدمات بازاریابی اینترنتی کرده اند و میتوانند مسیر رشد کسب و کارها را هموارتر نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]