اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112087183321848
در دسترس نیست

بهترین تابلو مغازه برای سالن زیبایی

کد: 140112087183321848

، (اخبار رسمی): تابلوهای تبلیغاتی در دنیای امروز جایگاه ویژه ای در تبلیغات، به ویژه کسب و کارهایی همچون سالن های زیبایی دارند. یک سالن زیبایی برای پیشرفت بیزینس خود باید بسیار به تابلو خود اهمیت بدهد و در انتخاب تابلوسازی با دقت عمل کند.

بهترین تابلو مغازه برای سالن زیبایی
بهترین تابلو مغازه برای سالن زیبایی

تابلو در معرفی هر بیزینسی بسیاری پراهمیت است. یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب تابلوسازی، داشتن ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه نصب تابلو است. در انتخاب تابلوسازی باید بسیار به این نکته توجه کرد.

امروزه رقابت برای ارائه خدمات زیبایی و آرایشی افزایش یافته است و سالن داران برای جذب مشتری کارهای گوناگونی انجام می دهند. یکی از بهترین روش های جذب مشتری با استفاده از تابلو تبلیغاتی مناسب برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. استفاده از تابلو مغازه مناسب باعث بیشتر دیده شدن توسط مشتریان شده و آن ها را برای استفاده از خدمات ترغیب می کند. همچنین اگر تابلو از کیفیت و طراحی مناسبی برخوردار باشد باعث ماندگاری نام برند در ذهن مخاطب و در نتیجه وفاداری مشتریان می شود.

نکات مهم در طراحی تابلو سالن های زیبایی

تابلوی تبلیغاتی سالن شما برای برندسازی کلی شما اهمیت دارد. طراحی تابلو و دکوراسیون آرایشگاه و سالن آرایشی شما بیش از هر چیز دیگری معرف حرفه ای بودن کسب وکارتان است. نوع انتخاب شما از تابلوی تبلیغاتی گرفته تا دکوراسیون آرایشگاه و همین طور نحوه چیدمان فضای داخلی سالن آرایشی همگی نقش مهمی در جذب نوع مشتری مناسب به سالن شما ایفا می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که امروزه صاحبان سالن ها زمان و هزینه زیادی را صرف تابلوسازی سالن آرایشی و همین طور چیدمان و دکوراسیون سالن خود می کنند. در ادامه به بررسی راهکارهای جذاب برای طراحی تابلو سالن های زیبایی پرداخته ایم:

تابلوی تبلیغاتی خود را ساده نگه دارید

در ساخت تابلوهای سالن های آرایشی به دنبال یک طراحی مینیمال و در عین حال حرفه ای و جذاب باشید. با یک طراحی خاص راحت تر می توانید مشتریان سخت گیر و خاص پسند را جذب سالن کنید. تجربه نشان داده است تابلویی که ساده باشد تاثیر بیشتری در ذهن مشتریان خواهد داشت.

از طراحان حرفه ای استفاده کنید

طراحی لوگو و انتخاب فونتی که قرار است نام کسب و کار شما را به نمایش بگذارد در کنار ایده ای که برای انتخاب رنگ و متریال تابلو آرایشگاه در نظر گرفته می شود همگی فاکتورهای ضروری برای حرفه ای ترین تابلوسازی سالن آرایشی هستند که فقط در صورت مراجعه به یک تابلوسازی حرفه ای می توان بهترین انتخاب را پیدا کرد.

از نورپردازی مناسب استفاده کنید

نور بر ظرافت و زیبایی تابلوها می‌افزاید و باعث تحریک احساسات در بیننده و جذب ناخواسته آن‌ ها می‌ شود. در نتیجه یکی از ارکان کلیدی در ترسیم بهتر تابلوهای سالن‌ های زیبایی توجه به نور و نورپردازی با طیف ‌های رنگی مناسب است.

در انتخاب لوگوی مناسب دقت کنید

یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای سالن زیبایی می تواند دارای لوگو، پیامی کوتاه با شعار مخصوص با یک طراحی گرافیکی عالی ساخته شود. یک تابلو تبلیغاتی با چنین مشخصاتی می تواند بهترین معرف در تصویر ذهنی مخاطبان باشد. برای اینکه طرح  مناسبی داشته باشید می توانید با توجه به خدماتی که ارائه می دهید لوگویی را طراحی کنید. از مسائل مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی سالن های زیبایی اجتناب از طرح های پیچیده است تا در ذهن مخاطب بهتر بماند.

انواع تابلو سالن زیبایی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که می ‌توانید با توجه به نیاز خود بروزترین تابلوهای آرایشگاه مردانه و زنانه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

در حال حاضر بیشترین تابلوهای ساخته شده برای سالن های زیبایی از جنس چلنیوم هستند که به صورت تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم لترمکس ساخته می شوند و با نورپردازی های رنگی باعث جلب توجه مخاطبان خود می شوند. تابلوهای چلنیوم با بهره مندی و استفاده از برترین و با کیفیت ترین متریال در ساخت این امکان را به سالن های زیبایی می دهند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند و راندمان کاری خود را بیشتر نمایند. همچنین با انتخاب تابلو چلنیوم آرایشگاه و امکان سفارشی سازی آن می توانید به عنوان یک برند معتبر شناسایی شوید.

تابلوی پیکسلی نیز یکی دیگر از بهترین تابلوهایی هستند که شما می توانید برای سالن زیبایی خود استفاده کنید. از مهمترین ویژگی های تابلوهای پیکسلی این است که قادر به تولید حدود ۱۶ میلیون پیکسل رنگی است. تابلوهای پیکسلی از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند، به گونه ای که می توان افکت های مختلف، انیمیشن، متن و همچنین بسیاری از جلوه های زیبای دیگر را با رنگ و نورهای مختلف بر روی آنها ایجاد کرد و باعث تغییر رنگ آن ها نیز شد.

از دیگر تابلوهای تبلیغاتی پر کاربرد برای سالن های زیبایی تابلو فلزی، تابلو وکیوم، تابلو پولکی، تابلو پانچی، تابلو لاس وگاسی، تابلو رینگی، تابلوی ترموود، تابلو لایت باکس و پلکسی … هستند که این تابلوها باید حتما در برابر عوامل خارجی مقاوم باشند و به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهند.

قیمت تابلو سالن زیبایی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود یکی از مهم ترین موارد برای انتخاب تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلو آن است. به طور کلی قیمت تابلو سالن زیبایی ثابت نیست، زیرا هم تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و هم عوامل مختلفی در قیمت تابلو تبلیغاتی تاثیرگذار هستند که شامل موارد زیر می شود:

  • نوع تابلو متریال استفاده شده و کیفیت ساخت
  • ابعاد تابلو
  • نوع لامپ های اس ام دی
  • نوع زیرساز تابلو که از ورق پی وی سی، ورق کامپوزیت، چوب ترموود، شیشه و یا سنگ ساخته می شود.
  • قاب تابلو
  • منبع تغذیه یکی دیگر از عواملی است که در ساخت تابلو به کار می رود و وظیفه تبدیل ولتاژ برق را دارد و در دو مدل معمولی و ضد آب توسط شرکت های مختلف تولید می شود.
  • تایمر یکی دیگر از متدهایی است که بنا به درخواست مشتریان در تابلو جهت تنظیم تایم روشنی و خاموشی آن به کار می رود.
  • جنس و ابعاد حروف برجسته

خرید بهترین تابلو برای سالن زیبایی

اگر به دنبال خرید بهترین تابلو برای سالن زیبایی خود در بورس تابلوسازی در تهران هستید تابلوسازی نامور با داشتن طراحان و کارشناسان تابلوساز می تواند شما را در انتخاب طرح، رنگ و مدل تابلو راهنمایی کند.

یکی از موارد مهمی که برای انتخاب تابلوسازی باید در نظر بگیرید؛ داشتن ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه نصب تابلو است. خوشبختانه تابلوسازی نامور تمامی تابلوهای خود را گارانتی می کند. به این معنا که از لحظه نصب تا مدت زمان مشخصی؛ هرگونه آسیب و خرابی وارد شده به تابلو، برطرف می گردد.

قبل از اقدام به سفارش تابلو؛ با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی های آنان، استفاده کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی