اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127146921848
در دسترس نیست

واردات از چین با کمترین سرمایه

کد: 140111127146921848

، (اخبار رسمی): واردات کالا از چین می­تواند راهی برای شروع یک کسب و کار باشد تا از آن سود خوبی کسب کنید اما باید توجه کنید که برای افرادی که به تازگی می­خواهند به این کار وارد شوند، کار راحتی نیست.

واردات از چین با کمترین سرمایه
واردات از چین

واردات از چین با کمترین سرمایه امکان ­پذیر است اما باید عدد و رقم­ها به درستی تخمین زده شوند تا بتوانید سود خوبی داشته باشید. در این راه بهتر است از متخصصین این امر کمک بگیرید.

  واردات کالا از چین می­تواند راهی برای شروع یک کسب و کار باشد تا از آن سود خوبی کسب کنید اما باید توجه کنید که برای افرادی که به تازگی می­خواهند به این کار وارد شوند، کار راحتی نیست. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که واردات کالا از چین با چه مقدار سرمایه امکان­پذیر است یا اصولا واردات از چین با کمترین سرمایه امکان­پذیر است؟

در این بین شما با داشتن مجوز واردات همواره می­توانید کالای مدنظرتان را وارد کنید. همچنین می­توانید از شرکت­های معتبر نیز در این زمینه کمک بگیرید تا همه فرآیندها توسط آنها انجام شده و در ایران کالا تحویل شما شود. در این بین شرکت بازرگانی تامین تجارت همواره آماده مشاوره و انجام فرآیند واردات کالای شما از کشور چین است. برای آشنایی بیشتر با این فرآیند با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

خرید کالا از چین به عنوان یک واردکننده برای سفر به چین و خرید کالا از چین نیاز به یک بلیط رفت و برگشت هواپیما، یک هتل ارزان قیمت، هزینه وعده­ های غذایی و یک مترجم برای چند روز اقامت در آنجا دارید. این هزینه ­ها حدود 100 میلیون تومان می­شود. یک راه دیگر هم برای خرید کالا از چین می­تواند ارتباط اینترنتی با فروشندگان محصولات چینی باشد. سایت­ های فروش این کشور مثل علی­بابا و تائوبائو هستند که ازین راه می­توانید هزینه­ های خود را کاهش دهید. برای بسته­ بندی و حمل بار از کشور چین به ایران نیز راه­های مختلفی وجود دارد. در اینجا نکاتی برای افرادی که می­خواهند کمترین هزینه را برای ارسال بار خود بپردازند با هم مرور می­کنیم:

در خرید بهترین کالاها برای واردات از چین، وقتی برای انتخاب محصول مراجعه می­کنید، محصولاتی را انتخاب کنید که حجمش از یک جعبه کفش بیشتر نباشد. این موضوع در حجم نهایی بار شما موثر است تا هزینه کمتری بپردازید. پس از این برای اینکه حمل بار شما هزینه کمتری بخورد، راه دریایی را انتخاب کنید. 

اطلاع از قوانین گمرکی و مالیاتی کشور

در ادامه مبحث واردات کالا از چین باید از قوانین مالیاتی و گمرک ایران مطلع باشید. برخی محصولات چین در ایران تعرفه مالیاتی بالایی دارند که از وارد کردن آنها باید اجتناب کنید. همچنین هزینه اداره گمرک هم است. این هزینه­ ها شامل ترخیص کالا، انبارداری، هزینه دستمزد کارگر و... می­شود که باید به صورت حدودی محاسبه کنید.

در مورد واردات کالا از چین دو نوع کالا وجود دارد. یکی صنعتی و دیگری کالای مصرفی. کالای صنعتی در صنایع، واحدهای تولیدی و کارخانه­ها نیاز است. این واردات تخصصی است. چرا که این نوع واردات در زمینه تولید کالاهای دیگر قرار می­گیرد. کالای مصرفی اما مواد و کالای مورد نیاز شهروندان است.

استعلام کالا از چین استعلام کالا از چین را باید از تولیدکنندگان و کارخانجات چینی انجام دهید اما توجه داشته باشید که این کار به تجربه در این حوزه و میزان دسترسی به اطلاعات واقعی بستگی دارد. همچنین برای استعلام قیمت از تولیدکنندگان چینی، اگر شما را نشناسند پاسخی به ایمیل نمی­دهند. چرا که شما را به عنوان خریدار نمی­شناسند. شما می­توانید کار استعلام کالا از چین را به گروه بازرگانی تامین تجارت بسپارید. 

همچنین یکی دیگر از کارهایی که در خرید کالا از چین و استعلام کالا از چین می­توانید انجام دهید درخواست نمونه یا سمپل است. بدین صورت قبل از خرید عمده می­توانید از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید. چرا که گفتگو و معامله با هر تولیدکننده چینی کار هر کسی نیست و نیاز به تجربه دارد.

بازرسی کالا از چین بازرسی کالا از چین نیز برای افرادی که می­خواهند واردات کالا از چین داشته باشند حائز اهمیت است. گاهی پیش می ­آید که صادرکننده­ای کالاها را با کیفیت و کمیتی متفاوت عرضه می­کند که باید حواس شما به ای مسائل باشد. در بیزنس تمام دنیا موضوع بازرسی کالا اهمیت و پیچیدگی دارد. گروه بازرگانی تامین تجارت آماده انجام این مرحله از واردات کالا از چین برای شماست. 

جمع ­بندی

خرید کالا از چین و واردات آن به کشور مستلزم بررسی جوانبی است که بالاتر با شما در میان گذاشتیم. پس واردات از چین با کمترین سرمایه امکان­پذیر است اما باید عدد و رقم­ها به درستی تخمین زده شود و اگر وقایع متفرقه اتفاق نیفتد می­توانید سود خوبی داشته باشید. در این راه شرکت بازرگانی تامین تجارت آماده هرگونه مشاوره و پذیرش سفارشات شماست. به جای اینکه خودتان راه­های نرفته را برای واردات کالا از چین امتحان کنید و متحمل هزینه و دردسر شوید، می­توانید از استعلام کالا، سفارش کالا، بازرسی کالا از چین تا حمل و نقل از چین به ایران و ترخیص از گمرک ایران را از ما بخواهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار