اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127146121848
در دسترس نیست

بهترین عطرها برای هدیه عید

کد: 140111127146121848

، (اخبار رسمی): عطرها همیشه یکی از مورد استقبال ترین هدایا محسوب می شوند. بهترین عطرها برای هدیه عید، عطرهایی با رایحه ملایم هستند. البته جدای از بحث تخصصی انتخاب عطر، باید سلیقه طرف مورد نظرتان را نیز مورد بررسی قرار دهید تا بهترین سوپرایز را برایش به ارمغان آورید.

بهترین عطرها برای هدیه عید
بهترین عطر برای هدیه عید

اگر در انتخاب بهترین عطرها سردرگم هستید، نگران نباشید! فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی آرانیکا کار انتخاب بهترین عطرها برای هدیه عید را برای شما ساده کرده است.

سال جدید آغاز فصل جدیدی در زندگی شماست. یکی از عوامل تعیین کننده یک سال بهتر در پیش رو، تعطیلات عید است که مشخص کننده دوره جدیدی از زندگی شما است. همه چیز در روزهای اول سال نو مهم است و رنگ تازگی به خود می گیرد. از پوشیدن لباس های زیبا گرفته تا استفاده از عطرهای درجه یک قبل از دید و بازدیدها، همه و همه مهم می شوند. اگر در انتخاب بهترین عطرها سردرگم هستید، نگران نباشید! فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی آرانیکا کار انتخاب بهترین عطرها برای هدیه عید را برای شما ساده کرده است. در ذیل این مطلب پیشنهادهایی برای شما زنان و مردان ایرانی داریم تا انتخاب بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید.

عطر زنانه برای هدیه عید

حس زنانگی خود را با انتخاب عطر مناسب، به رخ بکشید. با عطرهای زیر هر فردی به سمت شما جذب می شود و حس مثبتی را نسبت به عید و میهمانی ها ایجاد خواهید کرد. عطرهای زنانه زیر برای دید و بازدید عید ایده آل هستند و به خاطر مشخصات و بوی قابل توجه و ماندگار خود در دنیا شناخته می شوند:

1-    عطر شیرین My Way Intense از برند جورجیو آرمانی

My way intense یک عطر شیرین زنانه و قدیمی با طبع معتدل است که برای زنان با اراده قوی و شخصیت های آرام تولید شده است. نسبت Edp یا غلظت بالای ماده معطر، آن را به گزینه ای شایسته برای مناسبت های خاص مانند روز اول عید نوروز تبدیل می کند. در این عطر خنک رایحه های شکوفه پرتقال را با گل سرخ، چوب صندل و وانیل ترکیب شده است. با عطر My way intense از Armani کمی از بازیگوشی به شخصیت خود اضافه می کنید. طراحی و خلق این عطر زنانه را Carlos Benaim انجام داده است که کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. پس برای هدیه عید این عطر را در نظر بگیرید که از خریدش پشیمان نخواهید شد.

2-    عطر شیرین و معتدل Miss Dior از برند دیور

میس دیور عطری همه کاره است. یک عطر شیرین با طبع معتدل که لذت دید و بازدیدهای عید را دو چندان خواهد کرد. Miss Dior یک عطر با بسته بندی عالی است که به شما کمک می کند در میان یک جمع شاداب ظاهر بشوید. نت آغازین این عطر پرتقال ماندارین است. یعنی یک شروع با نشاط از برخورد اولیه با افراد خواهید داشت. نت میانی آن را برای تان نگوییم بهتر است! بوی گل رز می دهد و نت پایانی آن بوی عنبر و نعناع هندی است که انرژی و گرما را به روابط شما با دیگران می بخشد. این یکی از بهترین عطرهای فرانسوی برای هدیه عید است.

3-    عطر گرم Crystal Noir از برند ورساچه

برند نام آشنای ورساچه با خلق عطر گرم کریستال نویر با شیشه کهربایی رنگ، یکی از خوشبوترین عطرها را روانه بازار کرد. این عطر یک انتخاب خوب برای فصول سرد سال و سرمای اوایل سال نو است. این عطر تلخ زنانه با رایحه اصلی زنجبیل، فلفل و هل، رایحه میانی گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل و گاردنیای یاسمنی و رایحه پایه چوب صندل سفید، مشک و کهربا است.

عطر مردانه برای هدیه عید

عطر مردانه سال نو باید سرشار از انرژی و حس مثبت باشد. روزهای آغازین سال نو، روزهایی است که مردان می خواهند غرور مردانه خود را به رخ بکشند. در اینجا 3 پیشنهاد شگفت انگیز از عطر مردانه برای هدیه عید شما داریم:

1-    عطر گرم Spicebomb Infrared از ویکتور رولف

انرژی خود را با عطر شگفت انگیز ویکتور رولف به ارمغان بیاورید. عطر تند Spicebomb انتخاب مردانی است که دوست دارند مردانگی خود را با ملایمت به رخ بکشند. نت های برجسته اولیه فلفل، میوه های قرمز و زعفران و اسانس پایه بنزوئین و تنباکو به شما کمک می کند با کمترین تلاش مورد توجه قرار بگیرید! عطر را روی ناحیه نبض خود بپاشید و بگذارید جادو کار خودش را انجام دهد! همچنین اسانس میانی آن دارچین و فلفل قرمز شیرین است.

2-    عطر Invictus Victory از پاکورابان

عطر اینویکتوس ویکتوری یک عطر گرم مردانه اسپانیایی است. اسانس اولیه آن لیمو ترش و فلفل است و اسانس میانی این عطر مردانه اسطوخودوس و صمغ کندر است. این عطر جزء رایحه های شرقی دسته بندی می شود که گزینه ای مناسب برای هدیه به مردان ایرانی است. همچنین نت پایانی این عطر شیرین و گرم وانیل، کهربا و لوبیای تونکا است.

3-    عطر خنک Linsoumis Ma Force از لالیک

این عطر خنک فوق العاده خوشبو در سال 2018 روانه بازار شد. این عطر تلخ مردانه حس قدرت را به مردان منتقل کرده و اعتماد به نفس شان را بالا می برد. نت آغازین این عطر تند لیموترش، هل، سیب و مرکبات است و نت میانی این عطر مردانه اسطوخودوس، رزماری و برگ بنفشه است. طراحی بسیار شیک و زیبای شیشه عطر نیز قابل توجه است. نت پایانی عطر نیز چوب، کهربا و چوب کشمیر است.

گیفت سِت زنانه و مردانه

برای علاقه مندان به خرید گیفت ست نیز دو سِت را پیشنهاد میکنیم:

گیفت ست هدیه زنانه سه عددی مارک جیکوبز Daisy

این گیفت ست زنانه شامل یک عدد ادکلن 100 میلی لیتری، یک عدد لوسیون بدن 150 میلی لیتری و یک عدد ادکلن رولر بال 10 میلی لیتری است. رایحه آغازین عطر آن میوه توت فرنگی، برگ بنفشه و گریپ فروت است. این عطر مناسب فصل بهار و تابستان است.

گیفت ست هدیه مردانه سه عددی آلفرد دانهیل ICON

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین گیفت ست های مردانه برای هدیه، همین عطر دانهیل است. یک پک شامل یک عدد ادو پرفیوم با حجم 100 میلی لیتر، یک عدد پرفیوم با حجم 30 میلی لیتر و و یک عدد ژل شاور با حجم 90 میلی لیتر است. نت آغازینش ترنج، هل و گریپ فروت است و یک انتخاب خوب برای جلسات رسمی و میهمانی هاست.

در پایان باید بگوییم که نمی‌توانیم برای شما توصیف کنیم که چه ساعت‌هایی مردم در جستجوی یک عطر عالی در دنیا صرف می‌کنند! حتما خود شما هم تجربه اش را داشته اید. این راهنمای ما برای بهترین عطرها برای هدیه عید است. انتخاب یک عطر می تواند کار سختی باشد. ما می دانیم که شما از یک عطر، رایحه ای قوی نه آزاردهنده، ملایم نه خسته کننده و ماندگاری طولانی میخواهید. یافتن تعادل کامل بین آنچه دوست دارید و آنچه فرد مورد نظرتان می پسندند و مردم می توانند تحمل کنند به زمان و صبر نیاز دارد! فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی آرانیکا برای انتخاب و خرید بهترین عطرها برای هدیه عید در کنار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس