اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206297490523380
در دسترس نیست

معرفی پروفیل و قیمت ورق برشی و ورق قلع اندود

کد: 140206297490523380

، تهران , (اخبار رسمی): پروفیل ها انواع متفاوتی دارند. از انواع آنها میتوان به قوطی ، میلگرد ، تیرآهن ، ورق ، لوله و ... اشاره کرد. قیمت انواع پروفیل برای برآورد هزینه های پروژه بسیار مهم است. از انواع پرکارد پروفیل در صنایع میتوان به ورق ها مانند ورق برشی ، ورق قلع اندود ، ورق سیاه ، ورق روغنی  و .. اشاره کرد.

معرفی پروفیل و قیمت ورق برشی و ورق قلع اندود
معرفی پروفیل و قیمت ورق برشی و ورق قلع اندود

پروفیل های فلزی چیست؟

پروفیل ها انواع متفاوتی دارند. از انواع آنها میتوان به قوطی ، میلگرد ، تیرآهن ، ورق ، لوله و ... اشاره کرد. قیمت انواع پروفیل برای برآورد هزینه های پروژه بسیار مهم است. از انواع پرکارد پروفیل در صنایع میتوان به ورق ها مانند ورق برشی ، ورق قلع اندود ، ورق سیاه ، ورق روغنی  و .. اشاره کرد.

از نظر ساختاری، پروفیل تخته گچی شامل یک پشتی است که برای اتصال به سطح افقی یا عمودی مورد نیاز است و دیوارهایی که مسئول استحکام و استحکام پایه هستند. در نقش مواد مورد استفاده در تولید این محصولات فلزات: آلومینیوم و فولاد هستند.

انتخاب صحیح پروفیل برای تخته گچ بر روی مواد با شرایط عملیاتی تعیین می شود. محصولات آلومینیومی بهترین ویژگی های عملی را دارند، اما هزینه آنها بیشتر از مالیات فولاد است.

اگر اولویت به اتصال دهنده های فولادی داده شود، باید به خاطر داشت که برای اتاق هایی با سطح رطوبت افزایش یافته (آشپزخانه، حمام) خرید نسخه های مقاوم در برابر رطوبت با روکش روی که از خوردگی محافظت می کند منطقی است.

در این شرایط، سیستم های گچ تخته برای مدت طولانی بدون نیاز به تعمیر زودرس کار می کنند. بنابراین، ظاهر خوردگی خطرناک است، زیرا زنگ زدگی در طول زمان می تواند از طریق بتونه و حتی تکمیل نمایان شود. اگر اتاق دارای ریزاقلیم معمولی باشد، خرید پروفیل برای گچ تخته از فولاد غیر گالوانیزه معمولی قابل قبول است.

طبقه بندی: انواع اصلی بر اساس شکل و هدف

انواع پروفیل های زیر برای سیستم های گچ تخته موجود است:

هدایت (UW). U شکل است، سطح صاف است. این نوع برای ایجاد پشتیبان های قاب، پست ها و لنگه ها مورد نیاز است. در لبه ها متصل می شود و سپس سایر قسمت های سیستم در آن نصب می شود.
رک (CW). سطح مقطع نیز شبیه حرف "U" است، اما دنده های سفت کننده اضافی نیز وجود دارد. در UW نصب می شود، پس از آن گچ تخته متصل می شود.
سقف. این توسط دو نوع نمایش داده می شود - راهنمای سقف (CD) و یاتاقان (UD). کاهش پارامترهای آنها به این دلیل است که سقف GPB (گچ گچی) نازکتر است و به بست های مناسب نیاز است. علاوه بر این، با این رویکرد، ارتفاع اتاق "برداشته نمی شود". عملکرد نوع راهنما تشکیل عناصر سقفی شکل در داخل قاب تمام شده است. نوع باربر مجهز به سفت کننده های اضافی و قفسه های کم برای تحمل بار است.
هنگامی که برای ساخت سازه های قوسی برنامه ریزی شده است، یک پروفیل قوس مورد نیاز خواهد بود. با علامت گذاری تخصصی مشخص نشده است. برای افزایش انعطاف‌پذیری، برش‌هایی روی دنده‌های جانبی ایجاد می‌شود.

گونه ها و لوازم جانبی اضافی

دسته بندی قطعات کمکی شامل پروفیل اسکرید (راهنمای کف) و گوشه دیوار گچی (CP) می باشد. گوشه دیوار خشک برای هدایت قاعده در هنگام گچ کاری استفاده می شود. اصلاحات گوشه ای توسط زیرگونه های زیر نشان داده می شوند:

مصالح ساختمانی بدون سوراخ - قفسه ها جامد هستند.
محصولات سوراخ دار - قفسه ها دارای سوراخ های بزرگی هستند که برای تثبیت روی گچ لازم است.
گوشه های مش - مجهز به مش که چسبندگی بهتری به سطح ایجاد می کند.
گوشه های پشت کاغذ. آنها شبیه دو دیوار فلزی هستند که با چسب به کاغذ متراکم متصل می شوند. از این نوع برای تسطیح مکان هایی که در معرض بارهای سنگین نیستند استفاده می شود.
همچنین ممکن است برای ایجاد یک ساختار پایدار و قابل اعتماد به لوازم جانبی نیاز باشد. لیست آنها به ویژگی های پروژه بستگی دارد. اینها شامل اکستنشن ها، آویزهای دارای سوراخ یا لنگر، اتصالات یک سطحی یا دو سطحی است. گاهی اوقات لوازم جانبی با قطعات خانگی جایگزین می شوند، اما برای اینکه ساخت پارتیشن یا نصب سقف زمان کمتری را صرف کند، بهتر است از فروشگاه مصالح ساختمانی بازدید کرده و تمام اجزای مورد نیاز سیستم را از قبل خریداری کنید.

پروفیل فلزی دارای اندازه ظاهری مشخص، شکل مقطع مشخص و خواص مکانیکی و فیزیکی خاصی است. پروفیل های فلزی را می توان به تنهایی مورد استفاده قرار داد یا در سایر محصولات تولیدی پردازش کرد که اغلب در سازه های ساختمانی و تاسیسات تولیدی استفاده می شود.

مهندسان مکانیک می توانند شکل خاص، مواد، وضعیت عملیات حرارتی، خواص مکانیکی و سایر پارامترهای پروفیل را با توجه به الزامات طراحی انتخاب کنند و سپس پروفیل را بر اساس نیازهای اندازه و شکل خاص تقسیم کنند و سپس فرآیند یا عملیات حرارتی بعدی را انجام دهند. برای برآوردن الزامات دقت طراحی

پروفیل های فولادی عمدتاً در پاکت های مقرون به صرفه و قابل اعتماد بخش ساخت و ساز استفاده می شوند، اما برای بسیاری از انواع دیگر کاربردها نیز مفید هستند. پروفیل های آلومینیومی برای مصارف صنعتی برای ماشین آلات ساختمانی، سازه های جامد و اتوماسیون و یا برای مصارف عمرانی مانند درب، پنجره و لامپ ساختمان بادوام هستند.

انواع پروفیل های فلزی: پروفیل های فلزی معمولی و اشکال ساختاری شامل فلزات و آلیاژهایی به شکل میلهکانال، نبشی، لوله، لوله، سه راهی، تیرها، صفحات، فویل ها و سایر اشکال استاندارد می باشد. برای خرید هریک از آنها با کارشناسان آهن ملت در تماس باشید.

موارد استفاده: ورق های پروفیل فلزی به دلیل تطبیق پذیری در خواص مکانیکی و طراحی می توانند به عنوان روکش سقف و سقف، دیوارهای خارجی و روکش دیوار و همچنین به عنوان کف استفاده شوند. آنها در صنعت و بخش مسکونی استفاده می شوند و از این دو بخش می توان در ساخت و ساز جدید و بازسازی استفاده کرد.

برخی از کاربردهایی که از ورق های پروفیل فلزی استفاده می شود ساختمان های صنعتی، ساختمان های تجاری، ساختمان های عمومی، ساختمان های ورزشی، ساختمان های آموزشی، ساختمان های اداری و اداری، ساختمان های چند طبقه، نیروگاه ها، خانه های مسکونی، ساختمان های با طراحی بالا و غیره می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان