اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211167807623380
در دسترس نیست

بررسی انواع پروفیل

کد: 140211167807623380

، تهران , (اخبار رسمی): ر قرن نوزدهم، با پیشرفت تکنولوژی، ساخت مقاطع توخالی فلزی نیز امکان پذیر شد. اولین مقاطع توخالی فلزی در سال 1886 توسط برادران مانیسمن در آلمان ساخته شد. این مقاطع از ورق های فولادی رولی ساخته می شدند و دارای استحکام و دوام بالایی بودند.

بررسی انواع پروفیل
بررسی انواع پروفیل

بررسی انواع پروفیل
در ادامه این نوشتار، نکات مهمی را درباره انواع پروفیل بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید:
بررسی تاریخچه پروفیل
در قرن نوزدهم، با پیشرفت تکنولوژی، ساخت مقاطع توخالی فلزی نیز امکان پذیر شد. اولین مقاطع توخالی فلزی در سال 1886 توسط برادران مانیسمن در آلمان ساخته شد. این مقاطع از ورق های فولادی رولی ساخته می شدند و دارای استحکام و دوام بالایی بودند.
مقاطع توخالی فلزی به سرعت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفتند. این مقاطع به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، مزایای زیادی نسبت به مقاطع توپر داشتند. پلی که در سال 1890 در اسکاتلند با طول در حدود 521 متر ساخته شد، یکی از اولین پل هایی بود که از مقاطع توخالی استفاده شده است.
پس از جنگ جهانی دوم،  به تدریج پروفیلی تولید شد که به راحتی توسط دستگاه جوش، بهم متصل می‌شد و کم کم مقاطع توخالی با توجه به نیاز صنایع مختلف، تولید شدند.
پروفیل نبشی یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل است. این پروفیل دارای مقطعی نبشی و از دو ضلع موازی و یک ضلع عمود بر آنها تولید شده است و برای تولید درب‌های بزرگ  استفاده می‌شود. پروفیل‌ها به دلیل شکل ظاهری خود به دو نوع باز و بسته تقسیم می‌شود، از انواع پروفیل باز می‌توان به تیرآهن، تسمه، میلگرد، ناودانی، چهارپهلو و نبشی اشاره کرد، پروفیل UPVC، درب و پنجره، لوله و قوطی نیز از نوع پروفیل بسته هستند.
کارخانه‌های تولید کننده پروفیل
در پایان این نوشتار از آهن ملت به بیان بهترین کارخانه‌های تولید پروفیل اشاره می‌کنیم:
شرکت نورد لوله یاران
شرکت پروفیل نیکان اصفهان
صنایع فولاد هیربد زرندیه
شرکت پروفیل صابری
شرکت صنعتی شرق تهران
سخن نهایی
در این نوشتار از آهن ملت اطلاعات کاملی را درباره انواع پروفیل و روش تولید و ویژگی‌های آن بیان کردیم تا بتوانید بهترین تصمیم را در هنگام خرید بگیرید.
همچنین می‌توانید بهترین نوع پروفیل را با بهترین کیفیت، از آهن ملت خریداری کنید، در صورت نیاز به دریافت مشاوره قبل از خرید و همینطور خرید اعتباری، با کارشناسان ما در تماس باشید.

https://ahanmelat.com/product/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A8%DA%A9/
سوالات متداول
1.    پروفیل‌ها از چه موادی ساخته می‌شوند؟
پروفیل‌ها معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند. فولاد ماده‌ای با استحکام و مقاومت بالا است و برای ساخت پروفیل‌ها مناسب است. همچنین، پروفیل‌هایی از جنس آلومینیوم، مس، روی و سایر فلزات نیز تولید می‌شوند.
2.    پروفیل‌ها چگونه قیمت‌گذاری می‌شوند؟
قیمت پروفیل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نوع  و ابعاد پروفیل، جنس و پروفیل.
3.    پروفیل‌های ساختمانی چه ویژگی‌هایی دارند؟ 
استحکام و مقاومت بالا، وزن سبک، قابلیت شکل‌پذیری بالا
4.    مزایا و معایب تولید پروفیل به روش مستقیم
5.    در روش مستقیم، می‌توان پروفیل را با دقت و کیفیت بالا تولید کرد، همچنین قابلیت تولید پروفیل در شکل و ابعاد مختلف نیز با این روش امکان‌پذیر است.
6.    از معایب این روش نیز می‌توان به هزینه بالای تولید، نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و سرعت کم تولید اشاره کرد.
 مزایا و معایب تولید پروفیل به روش مستقیم
در روش مستقیم، می‌توان پروفیل را با دقت و کیفیت بالا تولید کرد، همچنین قابلیت تولید پروفیل در شکل و ابعاد مختلف نیز با این روش امکان‌پذیر است.
از معایب این روش نیز می‌توان به هزینه بالای تولید، نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و سرعت کم تولید اشاره کرد.
مزایا و معایب تولید پروفیل به روش غیر مستقیم
ممکن است که برخی از کارخانه‌های تولیدی، روش غیرمستقیم را برای تولید پروفیل ترجیح دهند که دارای مزایا و معایب زیر است:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید