اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210267775423380
در دسترس نیست

تولید و قیمت انواع پروفیل ، پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی

کد: 140210267775423380

، تهران , (اخبار رسمی): نحوه تولید انواع پروفیل، پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی به دو روش اصلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

تولید و قیمت انواع پروفیل ، پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی
تولید و قیمت انواع پروفیل ، پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی

نحوه تولید انواع پروفیل ، پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی به دو روش اصلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم است که بر قیمت آنها اثرگذار است.

روش تولید مستقیم

در این روش، ورق فلزی با استفاده از قالب های مخصوص به شکل مورد نظر درآورده می شود. این روش مزایایی از جمله دقت ابعادی بالا، کیفیت بالاتر، وجود زاویه های تیز و... را در پی دارد.

مراحل تولید پروفیل به روش مستقیم عبارتند از:

آماده سازی ورق: ورق فلزی با استفاده از دستگاه برش، به اندازه های مورد نظر برش داده می شود.

قالب گیری: ورق فلزی برش خورده، در قالب های مخصوص قرار داده می شود و تحت فشار قرار می گیرد تا به شکل مورد نظر درآید.

سرد کردن: پروفیل شکل گرفته، در کوره های مخصوص سرد می شود تا شکل خود را حفظ کند.

روش تولید غیرمستقیم

در این روش، ورق فلزی ابتدا به شکل یک لوله درآورده می شود و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص، به شکل مورد نظر درمی آید. این روش سرعت و بازده تولید بالاتری نسبت به روش مستقیم دارد و عدم وجود لبه تیز منجر به ساخت آسان قالب ها و جلوگیری از شکست لبه های پروفیل در حین عملیات حرارتی می شود.

مراحل تولید پروفیل به روش غیرمستقیم عبارتند از:

آماده سازی ورق: ورق فلزی با استفاده از دستگاه برش، به اندازه های مورد نظر برش داده می شود.

نورد: ورق فلزی برش خورده، در دستگاه نورد قرار داده می شود و تحت فشار قرار می گیرد تا به شکل یک لوله درآید.

شکل دهی: لوله شکل گرفته، در دستگاه های مخصوص، به شکل مورد نظر درمی آید.

سرد کردن: پروفیل شکل گرفته، در کوره های مخصوص سرد می شود تا شکل خود را حفظ کند.

پروفیل صنعتی

پروفیل های صنعتی در انواع مختلفی از مواد، از جمله فولاد، آلومینیوم و مس، تولید می شوند. پروفیل های فولادی به دلیل استحکام و مقاومت بالا، برای کاربردهای صنعتی سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های آلومینیومی به دلیل سبکی و مقاومت در برابر خوردگی، برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی سبک مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های مسی به دلیل هدایت الکتریکی بالا، برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی برقی مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل ساختمانی

پروفیل های ساختمانی در انواع مختلفی از مواد، از جمله فولاد، آلومینیوم و گالوانیزه، تولید می شوند. پروفیل های فولادی به دلیل استحکام و مقاومت بالا، برای کاربردهایی مانند ساخت اسکلت ساختمانی، سقف های شیروانی، نرده ها و پله ها مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های آلومینیومی به دلیل سبکی و مقاومت در برابر خوردگی، برای کاربردهایی مانند ساخت پنجره ها، درها و نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های گالوانیزه به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، برای کاربردهایی مانند ساخت در و پنجره ها، سقف های شیروانی و نرده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه، به برخی از کاربردهای پروفیل های صنعتی و ساختمانی اشاره می شود:

کاربردهای پروفیل صنعتی

ساخت پل ها

ساخت سازه های فلزی سنگین

ساخت ماشین آلات صنعتی

ساخت تونل ها

ساخت مخازن

ساخت خطوط انتقال

کاربردهای پروفیل ساختمانی

ساخت اسکلت ساختمانی

ساخت سقف های شیروانی

ساخت نرده ها

ساخت پله ها

ساخت پنجره ها

ساخت درها

ساخت نماهای ساختمانی

https://eslahatnews.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%86

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان