اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211307825623380
در دسترس نیست

ورق آجدار چیست و قیمت آن چگونه تعیین میگردد؟

کد: 140211307825623380

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت ورق آجدار با توجه به نوسانات روز نرخ ارز و تورم دچار نوسان می شود. از این رو، استعلام قیمت این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ورق آجدار چیست و قیمت آن چگونه تعیین میگردد؟
ورق آجدار چیست و قیمت آن چگونه تعیین میگردد؟

ورق آجدار

قیمت ورق آجدار با توجه به نوسانات روز نرخ ارز و تورم دچار نوسان می شود. از این رو، استعلام قیمت این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در مقاله می خواهیم قیمت ورق آجدار را به همراه عوامل تاثیرگذار بر آن را برای شما توضیح دهیم. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می نماییم این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید. نوسانات موجود در بازار آهن ، باعث تغییرات قیمت روز ورق گردیده است. بنابراین آگاهی از قیمت این محصول، پیش از خرید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ورق های فولادی از انواع فلزات و آلیاژها تولید میشوند و با ابعاد و ضخامت های متفاوتی ساخته میشوند که در نهایت با اندازه و ابعاد مختلفی برش داده میشوند. ورق های آجدار یکی از انواع پرکاربرد محصولات فولادی میباشد که به روش نورد گرم تولید میشوند. از این محصول برای سطوحی مانند پل عابرپیاده ، آسانسور و استفاده میشود و به دلیل آج هایی که بر روی سطح آن وجود دارد میزان اصطکاک بالا بوده و در نتیجه مانع افتادن افراد میشود. آج های موجود در سطح این نوع ورق دارای الگوریتم و الگوی یکسان میباشد که به طور منظم در تمام سطوح پراکنده شده اند. این محصول در سطح دیگر دارای آج نمیباشد. سطح این ورق براق بوده و دارای انعطاف و شکل پذیری بالایی میباشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت روز ورق آجدار بپردازیم.

لیست قیمت انواع ورق آجدار در  مجموعه آهن ملت

شما کاربران گرامی میتوانید در وبسایت مجموعه آهن ملت به طور روزانه قیمت انواع ورق آجدار را مشاهده نمایید. لیست قیمت ورق های آجدار تولید شده توسط کارخانه های فولاد مبارکه، گیلان و دیگر برندها همراه با مشخصات کامل در دسترس مشتریان است و همکاران ما در بخش فروش به صورت آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی هستند.

ورق های آجدار در بازار آهن نیز با نام های ورق شطرنجی یا چکر پلیت شناخته می شود. این ورق ها در حالت های کویل، فابریک و پرسی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در زمان خرید ورق آجدار می توانید خدماتی از قبیل فرمینگ، برش طولی و عرضی را در صورت نیاز درخواست نمایید. جهث ثبت سفارش انواع ورق آجدار با شمار 02167103 تماس حاصل نمایید.

 موارد استفاده از ورق آجدار

ورق های آجدار به طور عمده در ساخت اتاقک آسانسور و پل های عابر به کار می رود. از سوی دیگر از این محصول در مسطح سازی سطوح شیب دار و دارای سراشیبی به دلیل جلوگیری از سر خوردن استفاده می شود. ورق های آجدار دارای ویژگی هایی از قبیل سطوحی براق، مقاومت بالا، انعطاف پذیری و خمش هستند. بنابراین می توان نتیجه گرفت ورق آجدار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در بخش پروژه های صنعتی به کار می رود. به دلیل کاربرد بسیار بالا و استفاده به طور گسترده در بخش صنعت و ساختمان، قیمت ورق آجدار بایستی به صورت روزانه و پیش از خرید مورد بررسی قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان