اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207037497623488
در دسترس نیست

مرجع خرید فندک زیپو

کد: 140207037497623488

، (اخبار رسمی): به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا در لحظه‌های تاریک و گاهی یکنواخت زندگی، فندک زیپو به عنوان یک شعله‌ی کوچک از امید و زندگی در دستانمان خنک می‌شود. وقتی که انگشتانم آرامانه این فندک را برمی‌دارند و سریعاً به حرکت درمی‌آورند، شعله‌ی پرشور آن تمامی خستگی‌ها را از دل ذهنم می‌سوزاند.

مرجع خرید فندک زیپو
مرجع خرید فندک زیپو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا در لحظه‌های تاریک و گاهی یکنواخت زندگی، فندک زیپو به عنوان یک شعله‌ی کوچک از امید و زندگی در دستانمان خنک می‌شود. وقتی که انگشتانم آرامانه این فندک را برمی‌دارند و سریعاً به حرکت درمی‌آورند، شعله‌ی پرشور آن تمامی خستگی‌ها را از دل ذهنم می‌سوزاند. آن شعله، نه تنها یک محدوده‌ی تیره را به روشنایی می‌کشد، بلکه در آن لحظه، همه‌ی خواسته‌ها و آرزوهایی که در گوشه‌های قلبم نهفته‌اند، به سطح آمده و بر آسمان تاریک شب می‌نویسند. تمامی همه‌ی خنده‌ها و گریه‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌ها، در دمای این شعله به یکدیگر می‌پیوندند و دستانمان را در گرمایی نرم‌تر از انتظار، در بر می‌گیرند.

استفاده از فندک زیپو به ما یادآوری می‌کند که حتی در میان سرشاری از مشکلات و تاریکی‌ها، می‌توانیم با شعله‌ای کوچک اما قوی، راهی روشن‌تر برای خودمان بسازیم. این شعله نه تنها آتشی است که به جوار قلبمان می‌افروزد، بلکه تمامی احساسات و انرژی‌های خام‌ترمان را به شکلی جادویی تبدیل به یک نور درخشان می‌کند، که در تاریکی‌های زندگیمان همیشه به ما راه می‌دهد.

از زمانی که آقای بلیزدل فندک های خود را روانه بازار کرد، حدود ۶۰۰ میلیون فندک زیپو فروخته شده است. او اگر در قید حیات بود، ازاینکه روزانه هزاران نفر مشغول خرید و فروش و جمع آوری فندک های zippo هستند، شگفت زده می شد. خرید فندک زیپو با کیفیت بالا و اورجینال یکی از دغدغه های کلکسیونرها و دیگر خریداران است. در این مقاله جزئیات خرید فندک زیپو پرداخته ایم.

خرید فندک زیپو

سال ۱۸۲۳ شیمیدان آلمانی به نام یوهان دوبراینر، یک وسیله تولید کننده حرارت را اختراع کرد که باعث تغییرات زیادی در صنعت شد. با این حال این اختراع نواقص زیادی همچون سختی حمل و نقل و ایمنی پایین داشت که باعث شد افراد دیگری نیز به فکر رشد و ارتقاء این ابزار بیفتند تا سالهای بعد که فندک های چخماقی توسط دانشمند اتریشی، کارل اوئر باخ اختراع شد.
آقای زیپو فندک های خود را با هدف مقاومت در برابر وزش باز، طراحی مقاوم و استفاده از متریال های کیفیت تولید و به بازار ارائه داد. او اعتقاد داشت طراحی فندک های اتریشی نواقصی دارد که نیاز است برطرف شود؛ پس به فکر تولید فندک zippo افتاد. امروزه جمع آوری و خرید فندک زیپو برای بسیاری به سرگرمی تبدیل شده است و کلکسیونرها برای داشتن طراحی های خاص این شرکت هزینه های زیادی می کنند. شرکت زیپو پس از گذشت ۸۹ سال از زمان شروع کار، همچنان به عنوان یکی از ابرقدرت های این صنعت شناخته می شود.
زیپو تضمین میدهد که تمامی محصولات اورجینال این شرکت از تمامی استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند،علاوه بر این، Zippo یک ضمانت مادام العمر منحصر به فرد را در فندک های ضد باد خود (به غیر از پایان و/یا دکوراسیون) ارائه می دهد.. اما هر برند با ارزش در دنیا چندین کپی بی کیفیت نیز دارد. نسخه اصلی فندک های زیپو ساخت کمپانی zippo و محصول ایالات متحده آمریکا می باشد اما نسخه های تقلبی این محصول در بازار وجود دارند که ممکن است از کیفیت و استانداردهای ایمنی لازم برخوردار نباشند.

فندک آنلاین یکی از واردکنندگان فندکzippo اورجینال است. فروشگاه فندک آنلاین، شامل مجموعه کاملی از طرح های فندک زیپو با ضمانت اصالت کالا است. کارخانه زیپو با گذشت زمان، فندک های متنوع در طرح ها متریال های مختلف را وارد بازار کرد. بدنه هایی از جنس فلز های مختلف نظیر کروم، برنج، وانادیوم و مس با حکاکی های مختلف که متناسب با هر سلیقه ای طراحی شده است. این کارخانه یک لاین طراحی و تولید فندک های خاص را نیز شامل می شود، به عنوان مثال ساخت فندک با بدنه طلای ۱۸ عیار و استفاده از سنگ های گران قیمت در تعداد محدود برای کلکسیونر. zippo در طی سالهای فعالیتش موفق شده است تا فندک هایی متناسب با سلیقه اقشار مختلف جامعه طراحی و تولید کند.
قیمت فندک زیپو

یکی از دغدغه های خریداران زیپو، خرید فندک زیپو اورجینال با کیفیت مناسب است. البته توجه کنید که اجناس با ارزش و با کیفیت از قیمت پایینی برخوردار نیستند و همین موضوع می تواند نشانه ای برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فندک خریداری شده باشد؛ چرا که همانطور که گفته شد، تقریبا هر محصولی با شهرت جهانی، در معرض تقلب قرار گرفته است و شرکت zippo نیز با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و تولید فندک از این قاعده مستثنا نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]