اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209077705023488
در دسترس نیست

خرید فندک جک دنیلز

کد: 140209077705023488

، (اخبار رسمی): زیپو از برندهای معروف تولید کننده فندک است که انواع مدل های آن از بازه قیمتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بالا در دسترس متقاضیان است. دلیل اصلی این اختلاف قیمت علاوه بر تفاوت در نوع طراحی و سوخت، به اصل و تقلبی بودن فندک هم مرتبط است. فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز) زیپو، از مدل هایی ...

خرید فندک جک دنیلز
خرید فندک جک دنیلز

زیپو از برندهای معروف تولید کننده فندک است که انواع مدل های آن از بازه قیمتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بالا در دسترس متقاضیان است. دلیل اصلی این اختلاف قیمت علاوه بر تفاوت در نوع طراحی و سوخت، به اصل و تقلبی بودن فندک هم مرتبط است. فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز) زیپو، از مدل هایی است که نمونه فیک آن در بازار بسیار است. به همین دلیل هم لازم است تا پیش از خرید فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز) از اصل و باکیفیت بودن محصول انتخابی، مطمئن شوید.

نشانه های فندک جک دنیلز اصل

شاید تا حالا برایتان اتفاق افتاده باشد که کالایی را با قیمت بالا خریداری کرده باشید و بعدا متوجه شوید که تقلبی یا های کپی است. متاسفانه نمونه های بی کیفیت و تقلبی برندهای معروف در بازار بسیار است و همین دلیل هم باعث می شود که افراد پیش از خرید برای کسب اطلاعات در مورد نشانه های محصول اصل و تقلبی تحقیق کنند.

اگر کالای انتخابی شما فندکی از برند زیپو و با نقش Jack Daniel’s (جک دنیلز) است، نشانه هایی که باید برای تایید اصل بودن به دنبالشان بگردید، موارد زیر است:

  • حکاکی مربوط به تاریخ تولید فندک جک دنیلز در زیر آن (به همراه شهر برادفورد) توجه کنید که اندازه تمام فندک های برند زیپو در تمامی مدل ها، یکسان است و کوتاه و بلند ندارد.
  • طرح بیضی و محو جوش لولا بر روی بدنه و درب فندک بارکد 3 یا 5 رقمی متشکل از حروف انگلیسی موجود در جعبه فندک

فندک آنلاین فروشگاهی معتبر برای خرید فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز) اصل است؛ تنها کافیست موارد گفته شده را با نمونه های موجود در فروشگاه تطابق دهید. برای راهنمایی بیشتر هم می توانید با پشتیبان سایت ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز)

اگر به طور ویژه به دنبال قیمت خرید فندک های جک دنیلز هستید، باید بگوییم که از 12 الی 79 دلار طراحی های مختلفی از آن در بازار آمریکا موجود است. اما در رابطه با مدل های موجود در ایران، این بازه قیمتی از 3 الی 5 میلیون تومان متغیر است.

به عنوان مثال قیمت مدل ZIPPO 250JD حدودا 3 میلیون و 500 تومان است و یا مدل Zippo Jack Daniel 254BJD از طراحی های خاص زیپو بوده و دارای قیمتی حدود 4.100.000 تومان است.

برندها و طراحی های زیادی از فندک ها در بازار موجود هستند که هر یک رنج قیمتی مخصوص به خود را دارند. نکته ای که پیش از خرید هر مدل باید در نظر گرفت طراحی، کیفیت و اصل بودن آن است. در متن بالا به صورت تخصصی به بررسی اصل بودن و قیمت خرید فندک Jack Daniel’s (جک دنیلز) برای شیفتگان این برند پرداختیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل