اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208177675023488
در دسترس نیست

بهترین فندک زیپو برای هدیه

کد: 140208177675023488

، (اخبار رسمی): فندک از جمله وسایل پرکاربرد و کوچکی است که می‌تواند به شما کمک کند شعله‌ای را به راحتی روشن کنید. درست است که بسیاری از وسایل امروزی با اتصال به برق و ایجاد جرقه روشن می‌شوند، اما هنوز هم استفاده از فندک این امکان را به شما می‌دهد که شعله‌ای را در هر جایی روشن کنید.

بهترین فندک زیپو برای هدیه
بهترین فندک زیپو برای هدیه

فندک از جمله وسایل پرکاربرد و کوچکی است که می‌تواند به شما کمک کند شعله‌ای را به راحتی روشن کنید. درست است که بسیاری از وسایل امروزی با اتصال به برق و ایجاد جرقه روشن می‌شوند، اما هنوز هم استفاده از فندک این امکان را به شما می‌دهد که شعله‌ای را در هر جایی روشن کنید. البته نباید از یکی از کاربردهای اصلی و روزمره این وسیله نیز به سادگی گذر کنیم. بله، احتمالا درست حدس زدید ! فندک وسلیه‌ای است که به شما برای روشن کردن سیگار کمک می‌کند و با در اختیار داشتن آن نیازی به کبریت یا هر وسیله دیگری نخواهید داشت. اما نباید از این موضوع نیز غافل شویم که فندک یکی از هدیه‌های جذاب و شیک است که شما می‌توانید به افرادی که برای شما عزیز هستند، بدهید.

با توجه به این موضوع ما در فندک آنلاین قصد داریم در ادامه چند مدل از بهترین فندک‌های زیپو برای هدیه دادن را به شما معرفی کنیم. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

چه ویژگی‌هایی فندک زیپو را خاص می‌کند ؟!

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، فندک زیپو کیفیت ساخت بالایی دارد و همواره جزو فندک‌های خاص است. به این نحو که می‌توان آن‌را به عنوان یک هدیه جذاب و با ارزش به عزیزان خود تقدیم کنید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا فندک‌های زیپو خاص هستند ؟

اول از همه باید بگوییم که فندک زیپو از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شود که در عین پیچیدگی سبب ارائه ظاهری جذاب به همراه کاربرد بالا می‌شود. فندک‌های زیپو معمولا از ۲۲ قطعه تشکیل می‌شوند که قسمت خارجی آن را یک بدنه فلزی با روکش‌های مختلفی هم‌چون چوب می‌پوشاند. این بدنه به کمک یک لولا به درب فندک متصل شده تا به راحتی باز و بسته شود و در عین حال خواهید توانست در سریع‌ترین زمان ممکن به شعله آتش دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از قطعات مهم این فندک‌ها مغزی است که از مقداری پنبه، فیتیله نسوز، یک فنر و ضامن تشکیل شده است تا بتوانید به سادگی درب فندک را باز و بسته کنید. اما نکته جالب‌تر این است که سوخت فندک زیپو، بنزین می‌باشد ! به همین دلیل است که فندک‌های زیپو در برابر باد مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

همه این‌ها می‌توانند دلایل مناسبی برای خرید یک فندک زیپو و هدیه دادن آن‌ باشند. از آن جایی‌که مردها بیشتر از فندک استفاده می‌کنند، شما می‌توانید با تهیه یکی از فندک‌های زیپو در مناسبتی که به مردها و شخص مورد نظر شما مربوط است، به وی هدیه دهید. روز مرد، سالگرد ازدواج و آشنایی، روز تولد و … از جمله مناسبت‌هایی هستند که می‌توان یک فندک زیپو جذاب را به مردها هدیه کرد.

معرفی چند مدل از بهترین فندک‌های زیپو برای هدیه دادن

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، فندک‌های زیپو کیفیت بالایی دارند، اما قصد داریم در ادامه چند مدل از بهترین مدل‌های فندک زیپو را برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم.

فندک زیپو Tiger Skin : یکی از جذاب‌ترین فندک‌های زیپو، مدل تایگر اسکین است که با تکنیکی به نام ۵۴۰ کالر بر روی بدنه فندک یک طرح پوست ببر چاپ شده است. این فندک جزو جدیدترین فندک‌های زیپو نیز می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده و با توجه به طراحی جالبی که دارد، توانسته به خوبی جای خود را در دل علاقمندان به فندک‌های زیپو باز کند. لازم به ذکر است که این فندک را می‌توانید از طریق سایت فندک آنلاین خریداری کنید.

فندک زیپو Wolves Design : این فندک با کمک فرآیند ۳۶۰ درجه، طرح گرگی را در جنگل به نمایش می‌گذارد و با توجه به طراحی خاصی که دارد می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد، حتی افرادی که سیگاری نیستند و علاقمند به داشتن یک فندک زیبا هستند؛ می‌توانند این فندک زیپو را در بین گزینه‌های خرید خود قرار دهند. در عین حال باید اشاره کنیم که این فندک در سایت فندک آنلاین آماده خرید است.

فندک زیپو Harley Davidson : یکی دیگر از فندک‌های جذابی می‌باشد که زیپو تولید کرده و الهام گرفته از یک شرکت موتورسیکلت به نام هارلی دیویدسون است. این فندک از آلیاژی صیقل داده شده و تقریبا نازک ساخته شده است، اما با وجود نازک بودن جنس بدنه، مقاومت بالایی نیز از خود نشان می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید این فندک جذاب را از طریق سایت فندک آنلاین با قیمتی مناسب تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سرگرمی و تفریح