اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208157672623452
در دسترس نیست

انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهای چینی و بهترین آنها

کد: 140208157672623452

، تهران , (اخبار رسمی): انواع گیربکس ماشین های اتومات چینی کدام هستند، بهترین جعبه دنده های اتومات موجود در بازار ایران که خودروهای چینی استفاده میکنند. گیربکس اتوماتیک یکی از مهترین بخش های خودرو است که در صورت خرابی باید در اولین فرصت نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید

انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهای چینی و بهترین آنها
انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهای چینی و بهترین آنها

گیربکس های استفاده شده در ماشین اتومات چینی چیست و بهترین جعبه دنده های اتومات چینی کدام هستند و همچنین مزایا و معایب انواع گیربکس های استفاده شده در خودروهای دنده اتومات چیست

بهترین گیربکس اتومات چینی

خودروهای اتوماتیک چینی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. در واقع اتوماتیک بودن یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که مصرف کنندگان را به سمت این خودروها جذب می کند. البته در برخی موارد احتمال از کار افتادن گیربکس این خودروها نیز وجود دارد و در این شرایط باید به دنبال گیربکس اتوماتیک چینی باشید.

گیربکس اتوماتیک به کار رفته در این محصولات دارای مدل های مختلفی می باشند. از جمله این گیربکس ها می توان به مواردی مانند گیربکس CVT، گیربکس AMT، گیربکس DCT و گیربکس AT اشاره کرد. اگر در این مورد کنجکاو هستید، توصیه می کنیم ادامه متن را از دست ندهید.

انواع گیربکس ماشین های چینی

گیربکس اتوماتیک چینی نیز مانند هر گیربکس دیگری وظیفه دارد میزان قدرت ارائه شده توسط موتور را به بهترین شکل ممکن کنترل کند. داشتن گیربکس مناسب و کاربردی که در محیط های مختلف عملکرد خوبی داشته باشد از مواردی است که تمامی رانندگان حرفه ای باید به آن توجه داشته باشند.

هر برند تولیدی با توجه به مدل و نیاز خود از یک مدل گیربکس استفاده می کند. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که کیفیت کلی این محصولات یکسان باشد. شناخت مدل های مختلف گیربکس چینی به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است.

گیربکس CVT

یکی از پرکاربردترین گیربکس های اتوماتیک چینی که باید به آن اشاره کنیم گیربکس CVT می باشد. امروزه در بسیاری از خودروهای چینی از همین گیربکس استفاده می شود. دلیل این امر را می توان قیمت مناسب و همچنین سیستم انتقال نیرو ویژه دانست.

از دنده های خورشیدی در گیربکس های CVT استفاده می شود. این شیفترها برای بهبود عملکرد کلی خودرو و تسهیل فرآیند تعویض دنده کنار هم قرار می گیرند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد گیربکس CVT باید به آن اشاره کرد کاهش مصرف سوخت است.

این به دلیل سیستم خاص گیربکس CVT و همچنین تعداد دورهای نامحدود در آن است. گیربکس های CVT اگرچه از دوام نسبتا خوبی برخوردار هستند، اما در هر صورت ممکن است با مشکل مواجه شوند و در نتیجه نیاز به تعویض کامل آن ها احساس شود. اگر از این گیربکس ها به درستی مراقبت شود، می توان انتظار داشت که کاربران با نقص خاصی مواجه نشوند.

گیربکس AMT

گیربکس اتوماتیک چینی از نوع AMT یکی دیگر از مواردی است که باید در مورد آن صحبت کرد. گیربکس های AMT از جمله گیربکس های شناخته شده در کشور ما هستند. این نوع گیربکس اتوماتیک چینی برای خودروها در واقع همان گیربکس دستی است که اتوماتیک شده است.

گیربکس AMT در خودروهای چینی ارزان قیمت یا اقتصادی استفاده می شود. خوبی گیربکس های AMT این است که تعمیر آنها خیلی گران نیست. گیربکس های AMT باید به طور دقیق و درست نصب شوند تا انتظار داشته باشیم که به درستی کار کنند. گیربکس های AMT ممکن است مانند سایر گیربکس های اتوماتیک پیچیده نباشند، اما به خوبی کار می کنند.

گیربکس DCT

به عقیده بسیاری از کاربران، گیربکس اتوماتیک چینی از نوع DCT به عنوان بهترین گیربکس موجود در بازار شناخته می شود. گیربکس های DCT از انواع گیربکس های نیمه اتوماتیک محسوب می شوند. در واقع اگر قصد دارید هم ویژگی های گیربکس های اتوماتیک و هم ویژگی های گیربکس های دستی را در یک گیربکس ببینید، باید گیربکس DCT را در نظر بگیرید.

گیربکس های DCT در بازار چندان رایج نیستند و بنابراین ممکن است برخی از شما حتی نام آنها را نشنیده باشید. گیربکس های DCT نیز باید توسط متخصصان متعهد و حرفه ای نصب شوند تا نتیجه نهایی قابل قبول باشد. هزینه گیربکس های DCT کاملا متغیر است.

گیربکس AT

گیربکس اتوماتیک چینی AT جزو پرکاربردترین گیربکس های ایران است. گیربکس های AT به روغن کاری بسیار حساس هستند و به همین دلیل روغن آنها باید همیشه بررسی شود. گیربکس های AT در برخی موارد افزایش دما را تجربه خواهند کرد.

گیربکس های AT ساختار نسبتاً پیچیده تری نسبت به سایرینی که نام بردیم دارند. به این معنی که در صورت آسیب، باید در اسرع وقت تعمیر یا تعویض شوند. در کنار خودروهای چینی، برخی از خودروهای اروپایی نیز دارای همین نوع گیربکس هستند.

بهترین گیربکس برای ماشین های چینی

خرید گیربکس اتوماتیک چینی نیاز به دقت زیادی دارد. طبیعتا بسیاری از کاربران به دنبال بهترین گیربکس اتوماتیک چینی هستند. گیربکسی که هم بادوام باشد و هم بتواند نیازهای مشترک آنها را به شکلی منحصربفرد برآورده کند.

برای خرید گیربکس عالی باید به سراغ فروشندگانی رفت که تجربه کافی در این زمینه دارند. گیربکس بخش مهمی از وسیله نقلیه شماست و بنابراین به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید. در واقع کوچکترین خرابی این قطعه عملا ماشین شما را از کار می اندازد.

منبع: forsatnet.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیرکس تک به صورت تخصصی و تضمینی انجام میشود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید