اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212187852123452
در دسترس نیست

آشنایی با معایب و نقاط ضعف جیلی GC6

کد: 140212187852123452

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین معایب جیلی GC6 چیست؟ قبل از خرید خودرو جیلی GC6 بهتر است با نقد و بررسی مهمترین معایب جیلی GC6 قبل از خرید، آگاهی و دانش خود را نسبت به این خودروی چینی بالا ببرید

آشنایی با معایب و نقاط ضعف جیلی GC6
آشنایی با معایب و نقاط ضعف جیلی GC6

نقد و بررسی معایب جیلی GC6، در این مطلب به مهترین معایب و نقاط ضعف جیلی GC6 میپردازیم که با آگاهی از معایب آن بهتر میتوانید هنگام خرید این خودرو تصمیم بگیرید

با نگاهی به مهم ترین معایب جیلی GC6، در این مقاله با مفاهیم مختلف مرتبط با معایب جیلی GC6 مانند عرضه محدود، فضای کوچک کابین، طراحی نامطلوب و هزینه های بالای تعمیر این خودرو آشنا می شویم.

شرکت خودروسازی جیلی به عنوان یکی از تامین کنندگان انواع خودرو برای بازار ایران شناخته می شود. این شرکت خودروسازی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و خودروهایی را با قیمت های متنوع و نسبتا مقرون به صرفه عرضه می کند. یکی از محصولات این شرکت جیلی GC6 می باشد. این خودرو از سال 1385 وارد خط تولید جیلی شد و با فیس لیفت های مختلف وارد بازار ایران شد. علاوه بر این، تفاوت های فنی مختلفی نیز بین برخی از نسخه های این خودرو وجود دارد. با این حال خودرو جیلی GC6 خودروی مورد علاقه برخی افراد است.

معایب جیلی GC6

در سال های اخیر مجموعه های زیادی مانند مجموعه تخصصی تک گیربکس در خرید و فروش خودرو به شما کمک زیادی می کند و شما را با کاستی های جیلی GC6 آشنا می کند. یکی از اطلاعاتی که باید قبل از خرید این خودرو داشته باشید، بررسی کاستی های جیلی GC6 است. به گفته کارشناسان تک گیربکس یکی از معایب اصلی خودرو جیلی gc6، هزینه بالای تعمیر گیربکس اتوماتیک آن است. مسلما دانستن نکات و مسائل مختلف مربوط به این خودرو تاثیر مستقیمی در کیفیت خرید شما خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، نکات مختلف مربوط به آن را بررسی کنید.

بررسی مهم ترین معایب جیلی gc6

1- طراحی ظاهری نامطلوب یکی از اولین معایب جیلی GC6 است

اگرچه خودروهای شرکت جیلی از نظر فنی توانسته اند عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند، اما از نظر طراحی بیرونی همچنان ضعیف هستند. یکی از کاستی های جیلی GC6 قطعا طراحی بیرونی این خودرو است. طراحی سبک این خودرو زیبا نیست و این مشکل شما را برای دیدن آن مردد می کند. همچنین قرار دادن دی لایت در سپر این خودرو باعث شده که بسیاری از افراد از خرید آن منصرف شوند.

در واقع شرکت جیلی با طراحی نامطلوبی که برای این خودرو ارائه کرد نتوانست انگیزه مشتریان جوان را برای خرید این خودرو ایجاد کند. به علاوه در قسمت عقب این خودرو فاصله دو چراغ عقب نسبتا زیاد است که برای هر کاربری جالب به نظر نمی رسد. تنها زیبایی این خودرو مربوط به قسمت جلویی آن است که نسبت به سایر قسمت ها بهتر است. درهای این خودرو و گلگیرهای آن شما را به نسل های گذشته خودروها منتقل می کند. زیرا طراحی خاصی برای آنها در نظر گرفته نشده و بسیار ساده هستند.

2- عرضه بسیار کم از معایب جیلی GC6

قطعا یکی از اصلی ترین معایب جیلی GC6 عرضه محدود و بسیار کم این خودرو در بازارهای ایران است. به طور کلی هر شخصی که اقدام به خرید خودرو می کند باید از تعمیر و پشتیبانی مربوط به آن به راحت ترین شکل ممکن استفاده کند. با این حال باید بدانید که شرایط برای خودرو جیلی GC6 این گونه نیست. با توجه به عرضه محدود این خودرو در بازارهای ایران، قطعات آن به راحتی یافت نمی شود. علاوه بر مبحث قطعات، باید بدانید که کمتر تعمیرگاهی وجود دارد که متخصص تعمیر گیربکس جیلی باشد. بنابراین این مشکل منجر به افزایش چند برابری هزینه های مربوط به تعمیر این خودرو نیز می شود.

توجه داشته باشید که عرضه محدود جیلی GC6 باعث شده تا بازار خرید و فروش این خودرو چندان جالب نباشد. در واقع برای فروش این خودرو باید مدت زیادی صبر کرد تا یکی از طرفداران آن، جیلی GC6 را خریداری کند.

3- فضای کابین نامساعد و کوچک

یکی دیگر از ایرادات خودرو جیلی GC6 که توسط کاربران مختلف تایید شد، فضای کم کابین این خودرو است. به طور کلی اکثر افرادی که سدان های اقتصادی می خرند، انتظار بیشتری از فضای داخلی خودرو خواهند داشت. با این حال باید بدانید که جیلی GC6 کوپه اصلا شما را راضی نخواهد کرد. البته طراحی کابین زیباست اما به دلیل کمبود جا برای چند سرنشین قطعا باعث نارضایتی شما خواهد شد. بنابراین یکی دیگر از کاستی های جیلی GC6 نداشتن صندلی راحت برای سرنشینان است.

4- ایرادات کوچک خودرو جیلی GC6

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، در برخی از اظهارات کاربران گلایه هایی از این خودرو وجود دارد. گیربکس کند و نسبتا قدیمی این خودرو یکی از معایب این خودرو است که باعث شتاب کمتری می شد. بنابراین دو مورد ذکر شده از معایب جزئی جیلی GC6 محسوب می شوند.

منبع: خبرجو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیرکس تک به صورت تخصصی و تضمینی انجام میشود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید